Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2005, 12:32
Red Lion
Red Lion is offline
Ik heb nu al bijna 9 maand een vriend, en nu zitten we voor het eerst in een dipje. We zien elkaar graag, maar er zou best wel eens wat leven in onze relatie geblazen mogen worden.
Wat doe jij als jij met je vriend(in) dit meemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2005, 13:14
Muchacha
Muchacha is offline
Samen een weekendje weggaan? Naar de zee, of naar Londen, Parijs, Centerparks,...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:03
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ruzie maken
en dan natuurlijk weer goed maken
vind je mekaar daarna ff extra lief hehe!
Oud 08-04-2005, 15:31
Drez
Drez is offline
het uitmaken hihihihiii

nee gewoon, leuke dingen doen enzo bla
Oud 08-04-2005, 15:34
Mennuz
Mennuz is offline
Het uitmaken, nu kan ik tenminste rotopmerkingen maken
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 16:58
sgaapje
sgaapje is offline
Het eerst nog heel lang proberen leuk te houden..en het dan toch maar uit maken
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:07
Qimm
Qimm is offline
Dingen ondernemen samen, en dan bedoel ik niet lam op de bank hangen met een filmpje. Weg, het huis uit en iets semi-actiefs samen doen.
Oud 08-04-2005, 19:15
Sade
Sade is offline
Niets, ik kan me niet voorstellen dat mijn relatie een dipje zou krijgen. Ik vind dat weekendjes weg en samen dingen doen vanzelfsprekend zijn, als je nooit iets samen doet is het logisch dat je relatie minder 'spannend' wordt.
Oud 09-04-2005, 00:55
bamiPoep
bamiPoep is offline
trio
Oud 09-04-2005, 01:25
Touché
Touché is offline
Om eerlijk te zijn, ik hield relaties nooit zo lang vol dat er dipjes kwamen. Dat was dan meestal een grote dip, namelijk het uitmaken. Ik zou dingen doen die je in het begin ook deed, die ervoor zorgden dat je verliefd op elkaar werd. Spontaan elkaar opzoeken bijvoorbeeld ook. Andere dingen op seksueel gebied proberen. Zoiets?
Oud 09-04-2005, 08:41
WolterB
WolterB is offline
Samen nieuwe dingen gaan doen, dingen die jullie nog nooit eerder gedaan hebben, nieuwe uitdagingen zoeken om samen te gaan doen, een actieve paar dagen samen weg etc.
Oud 09-04-2005, 10:12
snoopy
snoopy is offline
hmm... ik weet t eigenlijk niet. Niks bijzonders, maar het is nog steeds leuk na 2,5 jaar...
Misschien elkaar niet zo heeeel vaak zien. We zien elkaar ongeveer 3/4 keer per week (en nee.... ik bedoel niet driekwart keer ) en ik ben nog elke keer blij om m te zien
Oud 09-04-2005, 10:13
snoopy
snoopy is offline
oh en kijk anders s in het topic met tips voor dates (helemaal bovenaan deze pagina)
Oud 09-04-2005, 10:35
zeep007
zeep007 is offline
hmm, ik woon al een poosje samen nu en het is iedere dag nog steeds leuk. Maar ook gewoon simpele maken het leuk. Ik haal extra boodschappen op en ga speciale lekkere dingen maken, of ik kom thuis met massageoliegevallen, neem hem mee op een vreemd tijdstip om ff de kroeg in te duiken, poolen, vrienden op bezoek, etc. etc.

Het gaat denk ik erom dat je vooral spontane dingen blijft doen. Zo blijf je elkaar ook waarderen, je hebt lol met elkaar etc. En er om met z'n tweeen uit te komen, kun je vooral die spontande dingen met z'n tweeen doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 10:51
Verwijderd
En mocht het zover komen,
zorg dan dat het uit gaat voordat jullie ruzie krijgen om kleine dingen en elkaar gaan teleurstellen enzo,, dan is er mischien nog een kans dat het ooit weer aangaat na jullie erachter komen dat vrienden zijn toch niets voor jullie is.. ?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 13:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon nieuwe uitdagingen gaan zoeken!

mijn vriend en ik maken vanalles mee, dus er is (meestal) geen 'dipjestijd'.
Oud 09-04-2005, 13:12
Optima
Optima is offline
het enige advies wat ik kan geven is:

elkaar niet iedere dag zien, maar er iedere keer minstens 2 dagen, of, voor de gevorderden, een week tussenhouden. Dat zorgt voor minder ergernissen, en meer gemis en daarmee onstuimige verlangens.
Oud 09-04-2005, 13:57
edinora
edinora is offline
ik heb zelf niet echt dipjes meegemaakt ooit, maar ik denk wat zeep007 zegt, en optima.

elkaar niet iedere dag zien helpt denk ik veel, of in iedergeval elkaar soms een beetje met rust laten. ook ieder een beetje een leven naast elkaar hebben. als je steeds alles, maar dan ook alles, met elkaar doet, heb je elkaar niets te vertellen. daarbij heb ik, omdat ik hem soms een week niet zie, dat ik juist heel erg blij ben om hem weer te zien en daardoor alles hartstikke leuk.

leuke dingen doen, erop uit gaan, dingen doen die je nooit eerder hebt gedaan met zijn tweeën.
spontaniteit.

daarbij moet ik zegen, het klinkt misschien stom, dat ik het vaak ook wel leuk vind om hele nieuwe kanten van mijn vriend te leren kennen, doordat je een hele nacht doorhaalt met zijn tweeën en veel te veel wijn, en door gekke gesprekken hele nieuwe dingen over elkaar leert. die nieuwe dingen (het hangt er een beetje vanaf welke dag zijn) kunnen soms ook weer wat spanning aan je relatie toevoegen.
Oud 10-04-2005, 10:33
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Als een relatie gewoon goed is dan hoef je vaak niet zoveel EXTRA te doen, gewoon doen wat je altijd deed.

Alle dingen met zijn tweeen kunnen de relatie nieuw leven in blazen, weekendjes/dagjes weg, romantische etentjes, bloemen, kado's, verrassingen, enz. Gewoon een beetje wining en dining.. En natuurlijk interesse tonen in de ander, vertellen wat er in jou omgaat, goede gesprekken hebbemn, enz. Maar zoals ik al zeg dat zijn dingen die je normaal gesproken ook (zo moeten tenminste) doet.

En als je echt even in een dipje zit kan je elkaar eff minder zien, dat is meestal het gevolg van elkaar te vaak zien (dat dipje dan).
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 10:42
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 09-04-2005 @ 11:35 :
Het gaat denk ik erom dat je vooral spontane dingen blijft doen. Zo blijf je elkaar ook waarderen, je hebt lol met elkaar etc. En er om met z'n tweeen uit te komen, kun je vooral die spontande dingen met z'n tweeen doen.
Precies! Verras elkaar eens een keertje, doe iets geks, leuk en spontaans. Koop bijvoorbeeld een leuk lingeriesetje en verras hem daarmee. (dit heb ik ook gedaan en geloof me, je vriend zal stijl achterover slaan ) zet overal op jou of zijn kamer kaarsjes weg en een paar kaarsjes in de vorm van een hartje, steek een wierookje aan. Trek dat leuke lingeriejurkje aan. Als hij dan thuis komt en hij gaat naar zijn kamer en ziet jou daar ineens zal zijn geluk niet meer op kunnen.
Natuurlijk kun je ook andere dingen doen, maar dit was iets dat ik zelf ook gedaan heb dat ik nooit meer zal vergeten hoe leuk, spannend en geil dat het was.
Oud 10-04-2005, 11:24
Stoney
Stoney is offline
Speciale avond voor jullie tweetjes organiseren.
Lieve woordjes zeggen, dicht tegen elkaar aan hangen etc.
Als je echt nog gek op elkaar bent, laat dat merken.
In woorden en in daden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 11:32
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 11:44
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
wat heeft iedereen het trouwens over uitmaken??
Als je wat leven in je relatie wil blazen heeft het toch geen nut om het uit te maken? want dan isser geen relatie meer over.
Dat je relatie een dipje heeft wil niet meteen zeggen dat het geen kans meer heeft, lijkt me. Of ben ik nu de enige die er zo tegen aan kijkt??
Reageren

Regels voor berichten