| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Onzeker mannetje? Wat had hij tegen een scholierenforum?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Hij vond het vreselijk dat ik onze intieme details (of nee, MIJN intieme details) vertelde op Seksualiteit en dat ik een keer een foto had gepost in het Boxershorttopic Achteraf bekeken begrijp ik hem wel, maar hij heeft er zo'n circus rondgemaakt... Nou ja, verdere details ga ik jullie besparen, klinkt als een soapserie
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En als ik dan lees wat je verder niet 'mocht' van hem... En dat je dan nog zo lang bij hem bent gebleven.. Je hebt veel uithoudingsvermogen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar wat maakt het uit, dit is een Nederlands forum, ik ben van België, de kans dat ik herkend werd was klein (maar ze was er wel, ben hier iemand tegengekomen van mijn klas )En ja, ik had uithoudingsvermogen, liefde maakt blind. Maar if it doesn't kill you, it will only makes you stronger, en dat is van toepassing op mij
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() On-topic: Die ex van me werd panisch als ik meer dan drie glaasjes bier dronk op een feestje. Maar goed dat ze daarna iets kreeg met een non-alcoholic.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
toen ik nog wat met J. had, had hij liever niet dat ik: - mn botten kraakte ![]() - mn haar in een staart deed (niet dat hij er een probleem van maakte verder) - zat te zeuren over te dik zijn (mja, het was serieus wel een complex van me) - en nog wel een paar dingetjes en ik mocht van hem niet: - vreemdgaan (maar das niet meer dan logisch denk)
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar nu, ik gok op vreemdgaan en m dumpe ofzo, en hij heeft liever niet dat ik een piercing in me gezicht neem want das zonde van mn gezicht, maar dat was ik toch niet van plan |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Stel je hoge eisen ten aanzien van jouw jaloezie, of iets heel anders?
|
|
||
|
Citaat:
same here
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 17:57 | |
| Werk, Geld & Recht |
aangeklaagd terwijl zij schuldig is. Milouw | 24 | 09-03-2010 18:50 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 20:26 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 14:57 | |
| Psychologie |
Geheimen doorvertellen: voor iemands bestwil? Miracle | 45 | 07-10-2004 17:04 | |
| Liefde & Relatie |
Wat zou jij laten voor je vriend/vriendin? lso | 50 | 10-07-2004 15:13 | |