![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lees net op deze website dit
In de maanden juni, juli en augustus mag je boven op het vastgestelde bedrag nog eens 1050 euro netto bijverdienen met een vakantiebaantje, zonder dat de kinderbijslag in gevaar komt. Maar let op: dit geldt alleen als het echt om vakantiewerk gaat. Dus niet als je dit werk buiten deze maanden ook doet. Ik werk gewoonlijk op zaterdag bij een bedrijf, waar ik in de zomervakantie ook gewoon werk, maar dan een aantal dagen meer per week. Het is overduidelijk op die website dat ik dus geen vakantiewerk bij dat bedrijf mag doen in de zomermaanden ![]() Of bedoelen ze ermee dat je niet hetzelfde aantal dagen dat je per week werkt in de zomervakantie bij dat bedrijf mag werken buiten de zomervakantie? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je mag normaal 1175 per kwartaal verdienen, in kwartaal 3 mag je nog eens 1050 extra verdienen. Het maakt daarbij niet uit of het een "extra" bijbaantje is of dat het uitbereiding van je huidige baantje is. Als het een vakantiebaantje is mag je allesnog in juli,augustus,september 1175 + 1050 verdienen. Het maakt dus niet uit hoe en wat tel het bedrag bij elkaar op en dat mag je in kwartaal 3 verdienen!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar je mag gewoon tot 1175 bijverdienen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de belasting besteden je ouders zoveel geld aan je, dat kan voor hen goedkoper zijn iig zo doen mijn ouders het en ik zie ook geen rooie cent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil je het zeker weten bel even met de SvB
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||