Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 12:43
sofie3
sofie3 is offline
Zijn er hier heren die bij het masturberen na een hoogtepunt meteen weer door kunnen gaan? Zonder erectieverlies dus, gewoon door het orgasme heen blijven masturberen en een tweede (of derde?) keer een hoogtepunt krijgen? M'n vriendje zegt dat zijn beste vriend het kan, maar hij gelooft er niks van (misschien omdat hij het niet kan?)

Mijn lukt het - als meisje - in ieder geval niet. Ook al ben ik dan mega-opgewonden, na 1 keertje geef ik er de brui aan. Doorgaan tijdens een hoogtepunt om direct erna er nog eentje aan te plakken, doet gewoon pijn bij mij
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:50
carla-tje
carla-tje is offline
Hoe het bij jongens zit weet ik niet, maar heb wel 'ns in één minuut twee of drie keer een orgasme gehad. Het waren wel geen volledige hoogtepunten, ik voelde net de eerste twee of drie samentrekkingen, dus misschien telt dat niet volgens jouw normen. Het gebeurde tijdens het tegen het randje fietsen. Per ongeluk een beetje te ver gefietst, de samentrekkingen van het orgasme begonnen al, maar als je snel genoeg stopt kan je het vaak nog inhouden. Dan heb je dus wel een prettig gevoel, maar ben je nog altijd opgewonden en kan je gewoon doorgaan. Nu ja, dat van dat tegen het randje fietsen moet ik je niet meer uitleggen he Sofie, daar ben je inmiddels zelf een kei in denk ik :-)

Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:01
youriw
youriw is offline
zelf kan ik het niet .... het wil niet zeggen dat sex voorbij is, ik heb nog steeds mijn mond en handen over, maar neuken met mijn lul zit er even niet in
en afhankelijk van mijn geilheid en het voorgaande orgasme kan ik na 15-30 minuten wel weer
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:01
sofie3
sofie3 is offline
Ben ik inmiddels een kei in ja, ben je nog altijd dankbaar voor die fantastische tip... ik doe het haast niet meer zonder. Eergisteren nog zonder moeite tot vijftien keer tegen het randje gefietst, mega-fantastisch-geweldig als dan die ontlading eindelijk volgt

En inderdaad, soms ga je in al je enthousiasme iets te ver door en beginnen de kriebels en de eerste samentrekkingen van je orgasme al voordat je stopt. Met heel wat concentratie kan je het dan nog "ophouden", maar het gevoel is echt rottig, omdat je dan zo met het ophouden bezig bent, dat je niet kan genieten. Voordeel is wel dat je gewoon kan doorgaan daarna, maar ik aanzie dit niet als een echt hoogtepunt. Sequentieel doorgaan, dus gewoon blijven stimuleren tijdens en na het hoogtepunt om opnieuw een orgasme te krijgen, blijft bij mij onmogelijk. Na een hoogtepunt is mijn zin gewoon verdwenen!

Wellicht is het bij de mannen ook zo?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:35
youriw
youriw is offline
nee, de zin is niet per se altijd verdwenen, wel kan het zo zijn dat doordat je langer 'moet wachten' de lol er af gaat om nog een keer verder te gaan, zeker als mijn vriendin ook al een keer is klaargekomen (dat is ook niet zo'n multi-orgasme persoon)

soms kan je beter gewoon stoppen en genieten van het geweldige orgasme dan dat je soms met moeite weer wat probeert en dat het uitdraait op een teleurstelling
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 14:53
Verwijderd
Ik als meisje kan het wel Het ligt er een beetje aan, maar ik kan zo vier keer achter elkaar als ik in de mood ben (zonder te stoppen, maar dan kom ik niet meteen nog een keer klaar, dan duurt het misschien een minuut of zo). Daarna wordt het wel een beetje... Euh, minder heftig, zeg maar. Dan gaat de lol er een beetje vanaf
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 15:51
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik als meisje kan het wel Het ligt er een beetje aan, maar ik kan zo vier keer achter elkaar als ik in de mood ben (zonder te stoppen)
Dus terwijl je klaarkomt wrijf je gewoon door op je clitoris (sorry dat het zo grof klinkt) om naar een volgend orgasme te gaan? Of was jij het die de kraan gebruikte?
Oud 03-06-2002, 16:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik kan dat soms wel soms niet ligt eraan, soms is het te gevoelig...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 16:57
Mark
Mark is offline
Als ik klaarkom kan ik niet meteen doorgaan. Na een minuutje of 5-10 gaat ik er wel eens weer voor, maar de eerste blijft het lekkerst en zo lang mogelijk ophouden.
Oud 03-06-2002, 17:05
ZHAzha
ZHAzha is offline
als mijn vriend is klaargekomen en hij beweegt nog wat in me.. of ik ga door bij hem wordt ie vanzelf weer stijl en kan hij nog eens komen alleen duurt dit langer
Oud 03-06-2002, 17:47
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ben ik inmiddels een kei in ja, ben je nog altijd dankbaar voor die fantastische tip... ik doe het haast niet meer zonder.

Nou ben ik wel nieuwgierig naar die tip !!
Oud 03-06-2002, 22:19
skatefamke
skatefamke is offline
nou jah afhankelijk van ikweetnietwat, maar soms wel en soms niet...
Oud 03-06-2002, 23:03
verbal-violence
verbal-violence is offline
Bij het mastruberen wel 3 x maar dan benik wel 2 uurtje sbezig

bij het neuken kan ik echt heel lang doorgaan , net zolang als ik wil eiglijk laa thaar lekker 6 keer klaarkomen dan benik er pas

tis maar net wat voor fantasie je hebt, als je allemaal geile dingen gaat dneken over je partner , nieuwe dingen , interessante dingen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:31
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Nou ben ik wel nieuwgierig naar die tip !!
Zie http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24363
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:36
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:

Dus terwijl je klaarkomt wrijf je gewoon door op je clitoris (sorry dat het zo grof klinkt) om naar een volgend orgasme te gaan? Of was jij het die de kraan gebruikte?
Nou, niet de kraan Maareh, ik kan het ook gewoon, en daar had ik het ff over

Ik hou heeel even op, denk ik, twee seconden of zo, maar dan kan ik meteen weer door. 't Gaat dan ook steeds sneller.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:02
carla-tje
carla-tje is offline
Ben blij dat je het nu ook lukt zonder douchekop Morgan Kan je een tijd plakken op wat je noemt "steeds sneller"? 1 minuut? 2 munuten?
Oud 04-06-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Ben blij dat je het nu ook lukt zonder douchekop Morgan

Ik ook

Kan je een tijd plakken op wat je noemt "steeds sneller"? 1 minuut? 2 munuten?
Aah, tijden. Alsof ik een horloge bij de hand heb (en nee, ik kan niet schatten ). Nou ja, doe toch maar een poging... Euh, ik denk dat er op het laatst minder dan een minuut tussenzit, misschien wel vrijwel direct, maar dan is het nie zo boeie meer dus kap ik maar.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:56
carla-tje
carla-tje is offline
Maar je kan het wel vier keer met je handen na elkaar in dus zeg maar vier minuten? Nou... diepe buiging van respect!
Oud 05-06-2002, 08:16
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik kan et niet bij mastruberen moet er ongeveer 10 minuten tussen zitten, en bij sex 1,5 uur minimaal.... soms lukt het bij de sex wel sneller mar dit is maar soms...
Oud 05-06-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Maar je kan het wel vier keer met je handen na elkaar in dus zeg maar vier minuten? Nou... diepe buiging van respect!
Mjah, eerste keer duurt heel wat langer hoor. Maar ik zou echt niet weten hoe lang. Ligt ook aan staat-van-opwinding en zo
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:05
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Soms kan ik meteen doorgaan, andere keren heb ik geen zin meer of is het te gevoelig
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 19:28
Verwijderd
ik kan t wel, anders zouden we maar hooguit 3 minuten plezier hebben, dat is dus mooi meegenomen.

mijn vriend lukt het ook niet, heeel soms als ie wat langer stijf blijft.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten