Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 14:16
Hayden
Hayden is offline
Onze geplande vakantie van deze zomer gaat toch niet door. Nu heb ik dus de hele 7 weken vakantie 'leeg staan'!

Ik kan het dus met van alles gaan vullen, maar ik heb bijna geen geld te besteden want ik heb geen vast baantje en die vakantie zou dus met mijn ouders zijn.

Wie heeft er goede ideen wat te doen? Zal ik eerst een paar weken zoveel mogelijk (vakantie)werken, om vervolgens ergens goedkoop heen te gaan ofzo? Ik ben wel minderjarig, en ken zo even niemand die dan mee zou gaan..
En zijn er misschien andere vakantie invullingen die niet veel kosten en toch leuk zijn?
Advertentie
Oud 12-04-2005, 15:24
Verwijderd
Werken is geen slechte optie nee. En wat dacht je van zomertouren? Dan mag je 3 dagen zoveel als je wilt met de trein reizen door heel Nederland. Je kan dan super veel dingen bezoeken en het is nog eens leuk ook. Kan je ook in je eentje doen.

veel plezier iig.
Oud 13-04-2005, 09:49
Hayden
Hayden is offline
Das een idee
Meer ideen?
Oud 13-04-2005, 11:33
Parabola
Parabola is offline
Interrailen? Ik weet niet wat je budget is, maar het is wel erg leuk (lijkt mij tenminste)

http://www.interrailen.nl/
Oud 13-04-2005, 18:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als je echt geld wil verdienen en lekker nuttig wil zijn in de vakantie: werken. Gewoon 20 tot 40 uurtjes, dan houd je nog voldoende vrije tijd over.

Maar zo niet... zomertoer of zo?
Joh, het zijn maar 7 dagen. Als het dus lekker weer is (en de kans is groot), ga dan lekker onderuit in een stoel zitten buiten. Beetje bruin worden, biertje erbij, muziekje erbij, boekje / laptopje erbij, klaar.
En eventueel een paar keer zwemmen met vrienden. Een buitenzwembad kost wat entree betreft ook niet veel. Of eventueel een barbecue houden.

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 18:05.
Oud 13-04-2005, 18:08
woej!
woej! is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-04-2005 @ 19:01 :

Joh, het zijn maar 7 dagen.
zeven weken

Maar ik zou ook eerst gaan werken, dan heb je in ieder geval vast een invulling voor je tijd, en je verdient er ook nog eens mee. Misschien ontmoet je daar ook nog wel mensen waarmee je dan na die periode iets kunt gaan doen, zoals idd een zomertoer, of een korte goedkope vakantie. Leef je uit

ikzelf ga in frankrijk werken, werken en vakantie tegelijk
Oud 13-04-2005, 22:59
Verwijderd
Zeven weken helemaal niks.

Dat worden zeven hele leerzame weken.
Oud 14-04-2005, 14:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
7 weken werken of 6 weken werken en er één op vakantie gaan.
Oud 18-04-2005, 12:18
Balance
Balance is offline
Ik heb ook nog geen ingevulde vakantie en het ziet er naar uit dat het zo blijft. Wat ik ga doen:
- veel werken
- op zonnige dagen naar het zwembad of strand
- kleine uitjes, zoals madurodam / theater

Ik zit nog wel te denken aan iets als een weekendje londen ofzo. dan moet ik alleen nog iemand strikken die mee wil (en kan ivm de kosten).
Oud 18-04-2005, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
woej! schreef op 13-04-2005 @ 19:08 :
zeven weken
Nooit geweten dat ik zo slecht zou kunnen lezen.
Oud 16-05-2005, 15:30
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Een aantal weken waarop ik toch thuis zal zijn, wat dus niet de bedoeling was.
Nu heb ik al vanalles zitten te bedenken, werken ga ik al doen maar ik wil ook nog graag op vakantie. Maar op m'n eentje is dat niet bepaald leuk
En ik zou eens iets anders willen doen, een avontuurlijk-spannende-originele vakantie, zoals trekken door Europa. Maar dan moet ik een slachtoffer vinden om mee te gaan. Iemand?
Advertentie

Regels voor berichten