Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk niet dat het een mode verschijnsel is. Omdat het nu geapcepteerd wordt gaan steeds meer mensen opbiechten dat ze homo zijn. Inplaats van het vroeger in te houden. Nu is het niet zeg maar een soort van schande. We (de meesten) apcepteren het nu. Ik zal zelf niet raar kijken als er een homo in me klas zit. We hebben het in onze maatschappij geapcepeerd en dus durven de homo's te zeggen: He wist je dat mattie? Ik ben homo. (Ok niet op zo'n manier ![]() Neem als bv: Je steelt een keer 3 fietsen. Anderen doen dat ook. Zodat het stil wordt en nooit echt de aandacht van de overheid krijgt. Als men beslist dat 3 fietsen stelen normaal is dan gaan heleboel mensen zeggen: Ja dat heb ik ook wel eens gedaan 3 fietsen gestolen ![]() (Vage voorbeeld maar goed) Wie heeft er commentaar om me conclusie ![]()
||
Citaat:
ken je het woord 'grapje'
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: