Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 08:40
Verwijderd
Hallo

Ik zit dus al geruime tijd te browsen voor een nieuwe pc. En ik kwam deze serie tegen. Maar ik vroeg me af of iemand ook ervaring heeft met deze reeks. Dus enige feedback zou ik op prijs stellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2005, 08:42
Verwijderd
Ik heb een Pavilion laptop. Niks mis mee, goede service als ie stuk is
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 08:46
Jolt
Jolt is offline
Waarom geen zelf bouw?
Oud 14-04-2005, 08:54
phoxetis
phoxetis is offline
vermijd thuiscomputers in z'n algemeenheid.
altijd ellende. als je het wel doet, neem dan een Dell. maar dan een voor kantoor, als het kan
Oud 14-04-2005, 08:56
Verwijderd
Citaat:
phoxetis schreef op 14-04-2005 @ 09:54 :
vermijd thuiscomputers in z'n algemeenheid.
altijd ellende. als je het wel doet, neem dan een Dell. maar dan een voor kantoor, als het kan
Alsjeblieft geen Dell zeg. Weet je überhaupt wel wat je zegt?
Thuiscomputers zijn niet per se slecht of zo. Integendeel - als je niet heel goed bent in het zelf bouwen van een pc zou ik het niet doen en gewoon lekker een HP kopen. Het is een goed merk en over Dell heb ik veel vaker klachten gehoord dan over HP.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:00
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-04-2005 @ 09:56 :
Alsjeblieft geen Dell zeg. Weet je überhaupt wel wat je zegt?
Thuiscomputers zijn niet per se slecht of zo. Integendeel - als je niet heel goed bent in het zelf bouwen van een pc zou ik het niet doen en gewoon lekker een HP kopen. Het is een goed merk en over Dell heb ik veel vaker klachten gehoord dan over HP.
Omdat 70% van de computer gebruiks Dell gebruikt, logsch dat je dan meer klachten hoort...
En ze gaan eindelijk aan Athlon systemen beginnen .
Oud 14-04-2005, 09:13
Verwijderd
Nou ik hoef niet perse een Pavilion serie hoor. Maar zelf samenstellen heb ik gewoon geen zin in, teveel gezeik aan mijn hoofd, een aangezien ik problemen heb met twijfelen duurt het 3 jaar voordat ik een beslissing heb genomen.

Bovendien ken ik dat wel, dat samenstellen. Je laat het samenstellen en vervolgens mikken ze allemaal 2e hands crap erin. Ik heb liever een merk pc, zodat ik weet dat alles kwaliteit hardware is.

Maar ja, den prestaties is weer een ander verhaal. Dell heb ik goeie verhalen over gehoort, maar ook slechte. Dat ze bijvoorbeeld veel aan je pc kloten, zodat je er zelf niet zo veel mee kunt ofzo.

Iemand nog andere suggesties?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:16
Mennuz
Mennuz is offline
Heb je het over laptops of PC's?
Samenstellen wil ik je wel mee helpen hoor, Zoidie!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:20
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 14-04-2005 @ 10:13 :
Nou ik hoef niet perse een Pavilion serie hoor. Maar zelf samenstellen heb ik gewoon geen zin in, teveel gezeik aan mijn hoofd, een aangezien ik problemen heb met twijfelen duurt het 3 jaar voordat ik een beslissing heb genomen.

Bovendien ken ik dat wel, dat samenstellen. Je laat het samenstellen en vervolgens mikken ze allemaal 2e hands crap erin. Ik heb liever een merk pc, zodat ik weet dat alles kwaliteit hardware is.

Maar ja, den prestaties is weer een ander verhaal. Dell heb ik goeie verhalen over gehoort, maar ook slechte. Dat ze bijvoorbeeld veel aan je pc kloten, zodat je er zelf niet zo veel mee kunt ofzo.

Iemand nog andere suggesties?
Ik doelde eigenlijk dat jij zelf de onderelen kocht en je het zelf in elkaar ging zetten, of duur hulp van iemand anders. Als je dat door een bedrijf laat doen, kost het je gewoon meer.

Grote kans dat ze er shit die terug komt van RMA in gooien.
Oud 14-04-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 14-04-2005 @ 10:16 :
Heb je het over laptops of PC's?
Samenstellen wil ik je wel mee helpen hoor, Zoidie!
Geen laptops meer. Ze zijn vet en mooi en gemakzuchtig, máár ze zijn nou eenmaal niet zo krachtig en solide als een normale desktop.

En samenstellen is kut. Ons "project" duurt wat lang al.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:23
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 14-04-2005 @ 10:21 :
Geen laptops meer. Ze zijn vet en mooi en gemakzuchtig, máár ze zijn nou eenmaal niet zo krachtig en solide als een normale desktop.

En samenstellen is kut. Ons "project" duurt wat lang al.
Oke, als jij duur uit wil zijn, mij best.
Maar je bent ook nooit meer op MSN
Met die Prefab computers, er zit altijd wel wat in wat dan net even NIET deugt.
Tegenwoordig is het ook in om cheap ass computers te verkopen, met een dure monitor, kijk daar vooral voor uit.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:39
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 14-04-2005 @ 10:23 :
Met die Prefab computers, er zit altijd wel wat in wat dan net even NIET deugt.
japs, en met name dus thuiscomputers, daar stoppen ze de hopeloze hardware en langzame videokaarten en slechte drivers en onbekende modems/netkaarten en te weinig werkgeheugen en zinloze easy-access knoppen en overbodige welkomstschermen in

heb al eindeloze ellende rijen ellende gehad met Packard-Hell...Crompaq... hé ik ga effe frisse neus halen
Reageren

Regels voor berichten