|
|
Bekijk resultaten poll: Vind je de nederlandse tv ook zo beroerd slecht worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 69.39% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 30.61% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben het er niet mee eens. In Nederland wordt weldegelijk hoogwaardige TV gemaakt. Vooral de publieke omroep dan. Het is wel zo dat het overgrote deel van het aanbod plat vermaak is. Lingo of Cash en Carlo ofzo. Maar dat is gewoon altijd zo geweest. (Behalve dan dat er meer kanalen zijn natuurlijk)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind dat er zeker wel goede tv wordt gemaakt in Nederland. Maar dan wel vooral door de publieke omroep. Deze avond heb ik me prima vermaakt met kopspijkers en Love Letters. Ok het is allebei redelijk veel amusement, maar dat hoort ook bij de televisie. Tuurlijk zijn er programma's waarvan de kwaliteit vreselijk slecht is (denkend aan cash and carlo, de belspelletjes en rtl shop.) Maar er is ook een hoop goede tv die zeker niet onderdoet aan vroeger. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind dat gewoon leuk om naar te kijken, gewoon vermaak dat hoort ook bij goede televisie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() GOED vermaak hoort bij goede televisie ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is toch het uiteindelijke doel maken lijkt mij, televisie maken voor iedereen. En voor de één zal dat een reisje over de Rijn zijn en voor de anders een soort Idols en weer een ander Ingang oost. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk dat het toch wel gaat veranderen als die Mevrouw van mediazaken het 100% vermaak op de publieke zenders verbied. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind 'I love' trouwens echt geweldig, maar ben dan ook een groot liefhebber van de '60's en '70's en in mindere mate van de '80's (ookal heb ik ze niet (bewust) meegemaakt).
||
Citaat:
![]() Ik erger me bij die series ook dood aan die zogenaamde 'bekende Nederlanders' die dan het halve programma vullen met flauwe anecdotes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
profielwerkstuk FemkeJanse | 5 | 13-12-2012 17:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse Falun Gong beoefenaar ontvoerd in China Upke | 54 | 08-08-2005 11:48 | |
Vrije tijd |
Wie moet er uit de ned. competitie? bracelance | 36 | 12-05-2005 19:33 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 | |
Vrije tijd |
Het grote WK topic DJ Incompetent | 525 | 04-07-2002 21:40 | |
Algemene schoolzaken |
Film & Televisie academie Guesss17 | 2 | 12-02-2002 14:37 |