Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Info over oa uitgaansleven van Antwerpen:
http://forum.scholieren.com/showthre...ostid=17192608 |
![]() |
||
Citaat:
![]() vlaamse universiteiten in brussel zijn zeker onder het niveau van leuven of gent. naar wat ik hoor is het niveau in antwerpen ook heel goed hoor, maar daar weet ik verder niets van. je kan misschien es op de sites van de univ's kijken naar waar welk onderzoek wordt gedaan en wat je misschien het meest intresseert. voor de rest in een notedop: leuven is een universiteit met een dorp aan, gent is een universiteitsstad en antwerpen is een stad waar toevallig ook gestudeerd wordt. das nbtje het verschil, op sociaal vlak dan.
||
Citaat:
Ik doe nu biomedische wetenschappen en daar zitten veel mensen die uitgeloot zijn voor geneeskunde en gezakt zijn voor het toelatingsexamen want als je het eerste jaar biomedische haalt dan mag je instromen in het tweede jaar van geneeskunde als je dan nog een aantal vakken inhaalt. Het eerste jaar van bmw is dus bijna gelijk als het eerste jaar geneeskunde. Ik vind het erg zwaar. Het is heel erg wetenschappelijk, veel natuurkunde, wiskunde en scheikunde en ook echt wel heel anders als het onderwijs in Nederland. Ik weet ook nog niet goed of ik hier volgend jaar wel blijf want het systeem ligt me niet zo.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Waar Geneeskunde studeren lollol | 52 | 22-12-2004 11:34 | |
Algemene schoolzaken |
Humane Wetenschappen of Economie-Moderne Talen ???? Aradiake | 27 | 16-08-2004 22:53 |