Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2005, 07:59
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
allemaal bieden ze (T)EW aan, maar naar welke kan ik het best gaan?
Oud 18-04-2005, 13:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik studeer zelf in Leuven (doe wel een andere studie) en het bevalt me hier echt heel goed.

Het lijkt me het beste dat je overal zelf eens gaat kijken zodat je zelf kan oordelen over de studie die jij wilt gaan doen.
Oud 20-04-2005, 17:04
Verwijderd
Leuven/Gent
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 10:36
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
et pourqoui?
Oud 21-04-2005, 17:24
Shinosu
Shinosu is offline
Ik zou zeggen Leuven of Gent. Dat zijn de steden die het meest ingericht zijn voor studenten, en waar het naar mijn mening het makkelijkst is om een kamer/kot te vinden.

Een reden waarom ik zeker Brussel al niet kies, is dat de andere 3 steden me veel 'vriendelijker' om het zo maar te zeggen, voorkomen. En er is geen enkele faciliteit die Brussel heeft die de andere steden niet hebben.

Ook hebben de universiteiten van Gent en Leuven de beste reputatie qua onderwijs.
Oud 21-04-2005, 17:29
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Ik twijfel tussen Leuven en Brussel.
Brussel is voor mij makkelijker.
btw In Brussel zijn er heus wel heel goeie univ. met goede reputatie
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 18:32
woezel
woezel is offline
gent is de leukste stad, leuven is dood in het weekend en in de vakantie (als er geen studenten zijn) (naar het schijnt)
Oud 22-04-2005, 18:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
woezel schreef op 22-04-2005 @ 19:32 :
gent is de leukste stad, leuven is dood in het weekend en in de vakantie (als er geen studenten zijn) (naar het schijnt)
Dat klopt wel ja maar ik vind het juist heel erg leuk dat het er doordeweek zo overheerst word door studenten.
Oud 22-04-2005, 19:39
Verwijderd