Oud 19-04-2005, 09:58
xcutie_bitchx
xcutie_bitchx is offline
Het zit zo...
als mijn vrienden zijn boven de 16 (ook 18)
alleen ik ben 15
wie weet een leuke gezellige (jongeren)camping waar ze mensen van 15jaar toestaan ?

Groetjes!!
__________________
***Di-rect rocks my world***
Advertentie
Oud 19-04-2005, 14:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
>> Europa
__________________
Oud 19-04-2005, 15:02
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
Ik had 2 jaar geleden hetzelfde probleem, ik was als enige ook nog 15. Wij zijn toen naar een camping in Renesse geweest (de naam weet ik zo niet meer, maar kan ik voor je opzoeken als je wilt). Dit was een hele kleine camping van 1 voetbalveld. Maar hier werd dus niet op leefdtijd gecontroleerd, terwijl je eigenlijk wel 16 moet zijn. In Renesse zelf kom je echt nergens binnen zonder je id (of kopie) te laten zien. Ik heb toen een foto van mij over het paspoort van m'n zus geplakt en dat gekopieerd ( ), dus ik was opeens 18. Maaja, zo kwam ik dus wel overal binnen.

Tis een idee, maar ik weet niet of je daartoe bereidt bent. Zover ik weet zijn er geen jongerencampings waar je officieel geen 16 hoeft te zijn. Ook op Terschelling (was ik vorig jaar) letten ze erg strikt hier op.

Iig succes!
Oud 06-06-2005, 20:58
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
hai

wij zijn vorig jaar naar camping duinhorst in wassenaar geweest.
Een leuke camping, aardige eigenaar, met een zwembad. de locatie is super goed, met de fiets ben je in 20 minuten aan het strand van scheveningen en 15 minuten binnenstad Den Haag

Je kunt ook nog naar duinrell, naar Leiden, Villa's bekijken in Wassenaar.

wij waren allemaal 15/16 en we mochten zonder problemen erop. Wel moesten je ouders ff zeggen dat ze je kwamen ophalen als je overlast veroorzaakte. Je moest dus na 2300 uur stil zijn, maar dat vind ik ook vrij logisch

Als je met tenten gaat dan kom je bij andere tenten te staan en daar staan wel meer jongeren

kijk op www.duinhorst.nl


groetjes Marloes
__________________
zing bid huil vecht lach werk bewonder
Oud 07-06-2005, 22:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb toen ik 14 was op Camping Ons Buiten in Oost-Kapelle gestaan. Daar vonden ze het niet erg dat we nog geen 16 waren zolang ons oudes toestemming gaven. Het is alleen geen jongerencamping, het is echt een familiecamping. Misschien kan je zoiets soortgelijks ook wel regelen met andere campings?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2005, 09:59
Evaatje
Evaatje is offline
Op camping de Heigraaf in Woudenberg laten ze ook jongeren toe, is niet superveel te doen op die camping, maar er is een meer (Henschotermeer) je kunt naar Amersfoort enzo.
Oud 20-06-2005, 18:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
http://www.rsttexel.nl

Tenminste... als er daar nog plaats is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-06-2005, 17:28
.Pure
.Pure is offline
ommen de gekstuh

www.jongerencamping.nl
Oud 21-06-2005, 17:33
Slowhand
Avatar van Slowhand
Slowhand is offline
Ommen.
De plees zijn er onmogelijk ranzig, om over de enige douche die ze daar hebben nog maar te zwijgen(situatie van 5 jaar geleden)

Op zich wel gezellig(als je met een grote groep bent) maar je moet wel tegen een stel dronken boeren kunnen. want die zitten daar heel veel...echt heel veel.....
__________________
If I don't see you no more in this world, i'll meet you in the next one. And don't be late, don't be late

Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 17:37.
Oud 30-06-2005, 00:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
xcutie_bitchx schreef op 19-04-2005 @ 09:58 :
Het zit zo...
als mijn vrienden zijn boven de 16 (ook 18)
alleen ik ben 15
wie weet een leuke gezellige (jongeren)camping waar ze mensen van 15jaar toestaan ?

Groetjes!!
op de camping in Zeeland waar ik heb gestaan was de eis min. 16 jarigen of de meerderheid van de groep 16 jaar. in dat geval zou je dus zonder problemen meemogen. xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 30-06-2005, 13:24
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
Evaatje schreef op 20-06-2005 @ 09:59 :
Op camping de Heigraaf in Woudenberg laten ze ook jongeren toe, is niet superveel te doen op die camping, maar er is een meer (Henschotermeer) je kunt naar Amersfoort enzo.
de Heigraaf is helemaal top ben dr vorig jaar geweest, met 2 vriendinnen die ook 15 waren, net als ik.
dit jaar gaan we weer..helemaal zin in...
Oud 03-07-2005, 10:12
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Vaak is dat inderdaad zo, dat de meerderheid 16 moet zijn, en 1 of 2 15-jarigen niet uitmaakt.
Maar je zegt dat er ook iemand van 18 meegaat. Die is dan toch eigenlijk al volwassen, maakt het dan nog uit dat jij 15 bent?
__________________
*aangenaam......*
Oud 21-07-2005, 19:35
Lindaa
Avatar van Lindaa
Lindaa is offline
Camping appelhof op terschelling. mogen 100% zeker 15 jarige. Wij zaten er vorige jaar met allemaal 16 jarige en 2, 15 jarige. was no problem, als hun maar niet op jouw hoefde te passen
Oud 06-02-2006, 21:30
ietjuh
ietjuh is offline
Citaat:
Marloes-Nanouk schreef op 06-06-2005 @ 20:58 :
hai

wij zijn vorig jaar naar camping duinhorst in wassenaar geweest.
Een leuke camping, aardige eigenaar, met een zwembad. de locatie is super goed, met de fiets ben je in 20 minuten aan het strand van scheveningen en 15 minuten binnenstad Den Haag

Je kunt ook nog naar duinrell, naar Leiden, Villa's bekijken in Wassenaar.

wij waren allemaal 15/16 en we mochten zonder problemen erop. Wel moesten je ouders ff zeggen dat ze je kwamen ophalen als je overlast veroorzaakte. Je moest dus na 2300 uur stil zijn, maar dat vind ik ook vrij logisch

Als je met tenten gaat dan kom je bij andere tenten te staan en daar staan wel meer jongeren

kijk op www.duinhorst.nl


groetjes Marloes
Lekker lang geleden dit topic
Maar mij lijkt deze camping best leuk! Maar zijn er ook goede uitgaansmogelijkheden in de buurt?

Of weet iemand anders een mooie camping (hoeft niet perse een jongerencamping te zijn) aan zee, waar je goed kunt uitgaan?
Oud 07-02-2006, 19:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ietjuh schreef op 06-02-2006 @ 21:30 :
Of weet iemand anders een mooie camping (hoeft niet perse een jongerencamping te zijn) aan zee, waar je goed kunt uitgaan?
Zoals ik eerder al in dit topic zei: http://www.rsttexel.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-02-2006, 16:59
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Slowhand schreef op 21-06-2005 @ 17:33 :
Ommen.
De plees zijn er onmogelijk ranzig, om over de enige douche die ze daar hebben nog maar te zwijgen(situatie van 5 jaar geleden)

Op zich wel gezellig(als je met een grote groep bent) maar je moet wel tegen een stel dronken boeren kunnen. want die zitten daar heel veel...echt heel veel.....
5 jaar geleden, toen ik er ook was, waren er maar liefst 3 douches voor de vrouwen!
Het is overigens niet alleen een jongerencamping, het is ook een camping voor motorrijders. Er irritant als ze continu al je spul jatten...
Toch was het een topvakantie! Schuimparty in Zaal Dijk!!
__________________
Lief zijn!
Oud 10-02-2006, 18:13
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Hier ben ik vorig jaar heen geweest. Was wel leuk er was alleen in de buurt geen ene flikker te doen. Je moet de mensen op het jongerenveldje maar net mogen.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.