![]() |
|
![]() |
Ik ben voor mijn volgende telefoon aan het denken aan een Sony Ericsson P910i
![]() Hij ziet er zo uit: ![]() ![]() en hij kost los € 525,- De specificaties zijn: Functionaliteiten Imaging * Long SMS (tekstberichten) * Foto-wallpaper * Displayverlichting * Afbeeldingengalerie * Geluidsrecorder * Color LCD 262K * Afbeeldingeneditor * Foto-telefoonboek * Geïntegreerde camera * MMS-sjablonen * Displaythema’s * QuickShare™ * MMS-video * MMS (Multimedia Messaging) * Document readers * Streaming video * EMS (Enhanced Messaging) * VGA-camera * Handschriftherkenning * Video opnemen * Videoclips * Screensaver * Zoekerdisplay * Predictive text input (T9) Entertainment * On-line-inhoud * MP3-audio * Mediaspeler * MPEG4-video * Games downloaden * Musictones * Java™ * Ingebouwde games Connectiviteit * Draadloze Bluetooth™-technologie * Sync ML * Infraroodpoort * Memory Stick Duo™ * GPRS * High Speed Data * USB-ondersteuning * Ondersteuning RS232-kabel * Pc-synchronisatie Internet * WAP 1.2.1 * WAP 2.0 * cHTML * Modem * OTA-instellingen * WTLS Besturingselementen * Trilalarm * Sluimermodus * Menukeuzenummers * Jog Dial * Cameraknop * Internettoets * Optietoets * Aanraakdisplay * SIM-kaartblokkering * Voicemail * Spraakbesturing Organizer * File Manager * Gesprekkenlijst * Rekenmachine * Klok * Luidsprekerfunctie * Conferentiegesprekken * PIM Sync * Geheugen van 64 MB * Taken * Contactpersonen * Wekker * Agenda Verdere leuke feature die ik hier niet bij zie staan is het QWERTY toetsenbord aan de binnenkant van het klepje. Nu is het speeltje niet echt het goedkoopste van het goedkoopste, dus leek het me wel verstandig om eerst advies te vragen. Ik vraag me af of deze telefoon goed genoeg is voor zijn prijs, of dat er betere telefoons te vinden zijn in die prijsklasse. Ik ben bereid tot ± €32,50 abonnementskosten te betalen per ![]() Als iemand nog andere aanbiedingen kent dan zou ik die ook graag in dit topic horen. Alvast bedankt voor de hulp. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je al gekeken naar de Nokia 9500 Communicator, met fullsize keyboard, 640x200 scherm, Wifi (!), Bluetooth 80 MB intern geheugen, MMC geheugenkaartslot? Draait Symbian Series 80. BTW de P910i is oude wijn in nieuwe zakken. Niet kopen dat ding want het is een minimaal verschil met de P900. Wacht desnoods op de P1000 of andere Symbiantoestellen met Wireless LAN. Ik kan je nu alvast vertellen dat de 352x416 pixel schermen eraan komen, wat een verdubbeling is van 176x208 (huidige S60 toestellen) Verder komt er natuurlijk ActiveSync aan voor Symbian en touchscreen support voor S60. Komt veel leuks aan, en dat vind ik ook super, zelfs al ben ik meer van de Windows Mobile-toestellen. (Ik vind ze veel mooier, mogelijkheden zijn nu nog ook beter) Aan het eind van het jaar spreken we elkaar nog, dus heb ff geduld ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De nokia communicators vindt ik overigens lelijk en onpraktisch. Als je die opengeklapt wil gebruiken heb je een plek nodig om hem neer te zetten. Om even snel een aantekening te maken moet je alsnog het numerieke toetsenbord gebruiken en op die manier kan ik het nu ook al met mijn 6510. Bedankt voor dit zeer waardevolle advies. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Unlocked : Latest Version BlackBerry Storm 9500 $300,Samsung i900 Omnia @300 elect001 | 3 | 01-12-2008 15:49 |