![]() |
|
![]() |
eej mensen,
kheb dus een hoop films op mun pc staan van rond de 700 mb (*.avi e.d.) nu wil ik deze dus graag op dvd zetten met de ondertiteling(*.srt) er onder. Ik heb dus een ideaal programma gevonden daarvoor DVDSanta (www.dvdsanta.com) tenminste dat dacht ik. Ik had eerst de demo versie maar deze alsk dus een film(*.avi) had geselecteerd en een ondertiteling(*.srt) begon deze dus. Maar op een gegeven moment stopte het programa er zomaar mee zonder fout melding of iets het verdween gewoon uit beeld ![]() ![]() ![]() ik heb het met verschillende films geprobeerd werkte geen 1 x en ipv van een ondertiteling hebk een groene balk in beeld ![]() Weet iemand waar dit aan ligt of waar ik een dergelijk simpel programma kan vinden? aan mijn PC zal het waarschijnlijk niet liggen AMD64 3400+ 1024 MB Ati Radeon x800 pro 1x120 GB 1x80 GB en ik heb het ook bij een vriend geprobeerd met ongeveer dezelfde pc maar dan een Intel 3.0 Alvast bedankt Laatst gewijzigd op 20-04-2005 om 18:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maargoed je vriend heeft het ook? zie eens of er een patch voor het programma is..
|
Verwijderd
|
Wil je ze eerst ondertitelen en daarna door hetzelfde programma laten branden? Zo ja, dat weet ik niks, maar zo nee kun je hier even kijken om de ondertiteling er onder te zetten, en hier om de film op een dvd te branden.
(Is iets anders dan je bedoeld misschien, maar het gaat om hetzelfde lijkt mij.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|