Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2005, 00:51
Boogie
Boogie is offline
Ik heb 2 geluidskaarten in mijn pc. Eén van realtek op mijn asus k8v sli moederbord. Deze werkt. Verder heb ik een creative live 24-bit geluidskaart. Hieruit krijg ik geen geluid. Ik heb in de BIOS de onboard geluidskaart disabled, ik heb de drivers van de realtek geluidskaart verwijderd en die van creative opnieuw geïnstalleerd. Het staat ook goed in het apparaatbeheer en het geluiden en apparaten in het configuratiescherm. Toch komt er, met meerdere speakers, geen geluid uit. Wat te doen?
Oud 22-04-2005, 14:20
Hellboy
Hellboy is offline
Werkt de kaart in een andere computer wel (als je die tenminste voorhanden hebt)? Anders zou je misschien op de site van Creative zelf moeten kijken. Ik heb dezelfde setup als jij (andere geluidskaart/chip), en hier werkt et perfect.
Oud 22-04-2005, 21:15
Verwijderd
Creative heeft nu ook een Auto-Update functie voor de drivers van zijn geluidskaarten.

http://nl.europe.creative.com/support

Verder kun je ook nog in de Creative software je EAX en CMSS instellingen bekijken. Pruts daar eens mee?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 21:50
Hellboy
Hellboy is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 22-04-2005 @ 22:15 :
Creative heeft nu ook een Auto-Update functie voor de drivers van zijn geluidskaarten.

Verder kun je ook nog in de Creative software je EAX en CMSS instellingen bekijken. Pruts daar eens mee?
Dat ik daar nie opgekomen was! Thnx
Oud 24-04-2005, 22:43
Boogie
Boogie is offline
Citaat:

Sorry, er zijn geen Creative revisies (updates) voor het produkt dat U heeft geselecteerd

Citaat:
Kan je dat uitleggen?
Oud 25-04-2005, 21:04
Verwijderd
Wat je zou kunnen proberen met die auto-update site, een ander land selecteren (in de VS bijvoorbeeld).
dat probleem kwam namelijk ook voor bij een maat van me, geen drivers voor de kaart in NL maar wel in de VS.
Wat voor kaart is het precies?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 04:47
Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je je creative kaart wel als voorkeurskaart ingesteld in het configuratiescherm? Staat mute niet toevallig aan? Heb je de speakers juist aangesloten? Staat het volume hard genoeg?
Reageren

Regels voor berichten