Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nog anderen met suggesties ?
||
Waarom is VWO doen geen optie? Dan doe je wiskunde op niveau en kun je na je diploma meteen beginnen aan sociologie.
Bij een lerarenopleiding word je, geloof ik, opgeleid tot leraar in de eerste plaats en komt het vak op de tweede plaats. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk zitten er ook minder leuke kanten aan die hbo opleiding maar ik heb gewoon behoefte aan nieuwe mensen, nieuwe stof etc.. Er zijn trouwens ook andere HBO's waarbij ik kan doorstromen naar sociologie, maar maatschappijleer leek mij het handigst omdat dit het dichtst in de buurt komt, waardoor ik een aardige basiskennis op zak heb. En ja.. ik weet zeker dat sociologie is wat ik wil, dit komt in alle opzichten overeen met mijn interesses.
||
Citaat:
Zelf had ik het na vier jaar ook wel gezien (maar ik heb de zes jaar wel afgemaakt hoor). Ik kan me goed voorstellen dat je behoefte hebt aan nieuwe gezichten. Dus in dat opzicht is het een goed idee om eerst je P van een HBO opleiding te halen. Maar, zoals je vast wel weet, is het verschil tussen HBO en WO best groot. Praktijk vs. theorie, veel in groepjes werken of juist weinig, aantal colleges enz. Ik zou zeggen, als HBO je goed bevalt qua lesvorm, dan zou ik niet overstappen naar WO. |
![]() |
||
Citaat:
![]() bedankt voor de hulp iig ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|