Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet nu echt niet wat gedaan, het zit in de week maar 8uurtjes in het totaal alleen. In het weekend zit het wel alleen van de vrijdagavond tot de zondagavond (48u). In de zomer zou het echt vervelend worden (vakantiejob,chirokamp..), het heeft trouwens ook geen tuin nu. Doe ik er dan beter aan het naar het asiel te brengen of zou de poes er niet zoveel last van hebben als het eens een week bij een vriend ofzo logeert Als het een jong katje is kan je het niet zo lang alleen laten. Je moet ook indenken dat een kat zichzelf vergiftigd als deze geen eten krijgt (voor een paar dagen), er zijn wel een paar factoren waaraan gedacht moet worden, de kat moet toch wel aandacht krijgen en ik weet niet of het goed voor hem is om iedere week zeker 48 uur alleen te zitten. Ik weet niet of je bij je ouders woont (en deze er dus zijn als jij weg bent). Maar je moet toch vooral eraan denken wat goed is voor het katje, en of deze het misschien beter kan hebben bij iemand anders (omdat deze persoon misschien wat meer thuis is). Een kat is geen hond (honden kunnen niet goed lang alleen blijven), maar sommige katten kunnen dit dus ook niet (bijv. Siamese kat, deze heeft veel aandacht nodig). Ik denk dat de keuze bij jou ligt, maar denk vooral in het belang van het katje. Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 16:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 deel 2. Verwijderd | 400 | 28-10-2008 07:00 | |
Flora & Fauna |
weleens een ongeluk of andere vreselijke gebeurtenis met je huisdier meegemaakt? grandmommy | 31 | 25-07-2005 15:50 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |