Advertentie | |
|
![]() |
|
probeer je modem 'ns te resetten (zet je PC uit, haal de stekker uit je modem, laat hem 30/60 seconden van het lichtnet, druk hem er dan weer in), start je PC op en kijk of het weer werkt
Werkt dit niet? Lees verder: probeer eens met een andere browser (zie centraal topic) of het wel werkt (Does this solve your problem? Then you prolly got spyware, check centraal topic) Eventuele obious dingen: controleer stekkers (van modem naar PC, van modem naar je meterkast), verwijder eventuele firewall/router tijdelijk suc6
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hebben jullie nog andere computers in huis? Zo ja, kijk daar dan eens op of alles werkt? Als het daarop ook niet werkt ligt het waarschijnlijk aan de internetverbinding. Zo nee, dan staat er ergens een instelling op de computer (waarbij internet het niet doet) fout. |
![]() |
|
Volgends mij is haar hostfile een beetje vies en heeft ook nog een last van veel spyware/adware.
Daarom vraag ik Arenda om ff een hijackthis-log te plaatsen in [centraal] spyware & adware (3) (voor meer info over hijackthis, zie de starterspost)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Arenda, freyk is je hulp voor spyware ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een andere pc, oudere, die heb ik er nu naast gezegt en op de modem aangesloten, werkt prima. Ik zit nu dus door dat spyware en adware topic te kijken, maar again ik weet niet vele bvan pc's dus ik do emn best om er wat van te snappen. Wat ik nu snap dat ik wss te maken heb met spyware? Wat is een hijackthis log? (zit net naar ehm merijn.org te kijken) edit: gaat nu naar starterpost kijken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan download je op de goede computer een andere browser (Firefox raad ik aan), die zet je over via bijvoorbeeld een usb-stick/mp3 speler, installeren, en kijken of het werkt lijkt mij. Je hebt inderdaad te maken met spyware, zoals Microsoft Antispyware ook aangaf. Om een HiJackthis te kunnen maken moet je het programma HiJackthis downloaden. De downloadlink staat in de laatste post. Maar vanaf nu gaan we het over spyware hebben, en daar is het centrale topic voor, dus post daar je HiJackthis log, dan gaan we daar verder ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Verzenden via Bluetooth, Nokia N72 Rachel | 8 | 11-12-2006 19:10 | |
Software & Hardware |
Bestandsoverdracht tussen 2 OS N00se | 6 | 12-08-2006 13:26 | |
Software & Hardware |
[Virus] Norton Antivirus Charlene | 7 | 10-02-2005 04:17 | |
Software & Hardware |
Met een Router/chello kun je geen verbinding meer maken met zone.com? Poor twisted me | 19 | 05-08-2003 11:06 | |
Software & Hardware |
E-Tech router, slechte verbinding Verwijderd | 3 | 10-03-2003 00:40 | |
Software & Hardware |
printerprob :( clubje | 5 | 11-03-2001 21:00 |