Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2005, 21:19
JaJ
JaJ is offline
zo, hier ben ik al lang niet meer geweest...
ik heb veel geoefend iig, hier zijn wat nieuwe tekeningen. ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

graag commentaar
Oud 28-04-2005, 01:41
botulismf
botulismf is offline
1 vind ik niet zo, de staart is te lang en het gezicht mist expressie en detail. De speer is ook wat lang. Denk aan het perspectief; dingen die ver weg zijn zien er kleiner uit.

2 is goed, enige puntje is dat de poten/benen (en dan met name de onderbenen) ietsje langer zouden mogen, dat maakt hem denk ik sierlijker.

3 super, leuke stijl, mooi getekend, mooi gekleurd. Hoofd past alleen niet zo bij de rest, zou gedetailleerder en sexier mogen en er zou wat contrast/schaduw in mogen. Harde schaduwen aan de linkerkant. (Want het licht lijkt vooral van rechts te komen)

4 mooi getekend, maar ik vind het inkleuren hier niets.

Al met al prima, ga zo door!
Oud 28-04-2005, 05:36
Rosemary
Rosemary is offline
1. Goed getekend vind ik, alleen die staart is idd te lang en ik vind hem een beetje raar staan, zover omhoog.

2. Eigenlijk weinig op aan te merken, al zou de kont van het paard ietsje voller mogen en de voorste benen lijken wat langer dan de achterste benen.

3. Dit vind ik persoonlijk de beste

4. Goed getekend, de buik vind ik een beetje raar maar dat kan ook aan mijn smaak liggen. De kleuren vind ik zelf ook wat minder, ik vind ze niet echt bij zo'n oosterse vechter horen.
Oud 28-04-2005, 07:34
Verwijderd
2 en 3 vind ik mooi, de 1e en de 4e niet zo. Bij de laatste heb je een vrouw geprobeerd te tekenen neem ik aan.. nja dat mag wel wat duidelijker iig, en inderdaad het inkleuren vind ik niet zo mooi gedaan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 09:27
LaMazulu
LaMazulu is offline
Ziet er allemaal netjes uit. Ik vind 2 de beste. Die eerste heb ik ook iets anders in een andere vorm gedaan(*kheb em al anderhlaf jaar geleden een keer gepost):

Anyway kleuren mag beter, maar dat kan ik ook nog steeds niet hoor.
Oud 28-04-2005, 15:20
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 28-04-2005 @ 08:34 :
2 en 3 vind ik mooi, de 1e en de 4e niet zo. Bij de laatste heb je een vrouw geprobeerd te tekenen neem ik aan.. nja dat mag wel wat duidelijker iig, en inderdaad het inkleuren vind ik niet zo mooi gedaan.
het was de bedoeling dat het zeg maar wel een vrouw was, maar er niet zo uitgesproken op leek. het is misschien een beetje overdreven gelukt geef ik toe, maar toch bedankt voor het compliment

in ieder geval al bedankt voor de tips iedereen. ik werk hard aan mijn kleuren . nu moet ik wel zeggen dat deze een beetje snel is gedaan (op de laatste dag voor een wedstrijd), maar goed. ik weet niet of ik deze tekening hier al eens gepost heb, ik geloof van niet.

edit: dit plaatje uit dezelfde wedstrijd kan ik trouwens ook best laten zien , die vonden ze daar iig ook beter (als hij "niet gepast" is moet iemand hem trouwens maar weer weggooien):

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:10
grandmommy
grandmommy is offline
ravenklauw de gexte?
Oud 29-04-2005, 14:30
Flip!
Flip! is offline
1. Heel mooi gedaan, alleen dat gezicht mist iets....

2. Dit vind ik de gaafste van allemaal

3. Ook goed gedaan, maar het is jammer dat dat haar eigelijk de enigste kleur in de tekening is. Het verpest t zwart-wit beeld. Verder vind ik dat haar gezicht meer details zou mogen hebben

4. Sorry, maar ik vind dit net een travestiet annex Micheal Jackson. Te harde kleuren...
Oud 02-05-2005, 14:37
Verwijderd
Bij lichamen heb ik altijd de gewoonte de houding zelf uit te proberen, maar ik krijg al pijn in mijn been als ik naar de enkel bij het Ravenklauw-meisje (of wat is ze? Cho?). Ze zit recht op haar rechterknie maar haar enkel leunt plat tegen de binnenkant en tenzij haar scheenbeen een verbetering heeft ondergaan, lijkt me dat een vrij onmogelijke houding. Haar linkerborst geeft ook het idee dat ze meer naar rechts gedraaid is dan haar hele bovenlichaam lijkt te zijn. Het zit te ver naar links tov de sleutelbeenderen en ik mis dan de aftekening van de rechterborst.
Het gezicht had voor mij iets meer uitgewerkt mogen zijn.

Je inkleuringen vind ik maar matig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten