![]() |
|
Ik was laatst in de dierenwinkel en toen zag ik een bakje mieren staan met gel erin. De mieren leven van die gel en graven tunneltjes zodat je ze kunt bewonderen zonder dat ze kunnen ontsnappen.
Wat vinden jullie hier nou van? Link naar het plaatje Imho wordt dit te gek ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar denk je dat die beesten in eerste instantie vandaan komen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De konijnen en cavia's zijn zo gefokt naar de mensen toe, dat ze nu niet meer zonder mensen kunnen. Cavia's kunnen hier sowieso niet overleven, konijnen op zich wel, maar als zo'n konijn in de wildernis terecht komt weet het niet van roofdieren en auto's en wat hij wel en niet mag eten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die beestjes kunnen wel degelijk terug in de natuur worden gezet na een tijdje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mieren zijn best interresante insecten, maar erg knuffelbaar zijn ze niet. En zo'n klein bakje vind ik helemaal niets, zorg dan voor een grote bak zodat je een hele mierenkolonie kan houden. Want dan kan je mieren echt in actie zien.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof dat je zelfs de mieren eerst moet vangen in het wild toch? Die krijg je er niet bij. Dat is op zich al verboden. Mierenhopen mag je bijvoorbeeld niet zomaar kapot maken. In natuurgebieden in de buurt iig niet. Er is alleen wat gedoogd bij huizen. Maar mieren zomaar vangen mag natuurlijk niet. En is ook slecht. Die dieren hebben een koningin nodig. En zonder dat overleven ze geloof niet eens. Daarnaast als je de koningin weg pakt dan gaat het niet goed bij de kolonie. Ik had al eens een mailwisseling gehad met degene die het in NL verkocht.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan het iig via internet bestelen via deze site http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/6fd6/ ![]() edit: voor als j gewoon losse gel bedoeld. volgens mij kan dat niet los worden besteld maar moet je elke keer weer een nieuw pak kopen. ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 16:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Mieren als huisdier stefano12 | 4 | 07-08-2011 12:47 | |
Flora & Fauna |
Huisdieren slisje | 44 | 09-02-2005 17:30 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Flora & Fauna |
De salamander $omeone | 12 | 07-09-2004 16:43 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie nou van Alto typjes Verwijderd | 190 | 18-10-2002 10:47 |