Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb bitter weinig ervaring met die slipstreaminstallaties, maar kan je als (nood)oplossing niets doen met RunOnce in het register?
Bij een unattended install van xp (hopelijk ook 2000) kan je met die utility (op de cd) om die unattended installs de configuren ook programma's toevoegen aan RunOnce. (ben ik vrijwel zeker) Normaal genereert dat programma een klein bestandje dat je op een diskette moet zetten. Waarschijnlijk kan je ook gewoon zonder floppy werken op een of andere manier, hoe weet ik niet, waarschijnlijk staat dit in de readme van die utility. Nu, misschien help ik je op weg, sry voor de vaagheid. edit: voor die ipsec update: To download this update for Windows 2000, visit the following Microsoft Web site to use the Microsoft Windows Update Catalog: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog Search for the ID number of this article by using the Advanced Search Options feature in the Windows Update Catalog. To do this, follow these steps:1. On the Microsoft Windows Update Web site, click Find updates for Microsoft Windows operating systems. 2. Click to select your operating system and language, and then click Advanced Search. Note You must select either Windows 2000 Professional Service Pack 3 or Windows 2000 Professional Service Pack 4. If you select a different operating system, the update is not returned in the search. 3. In the Contains these words box, type 818043, and then click Search. Hij staat erop, zelf gecheckt.
Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 01:57. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Die link voor IPSec update brengt me altijd naar http://v4.windowsupdate.microsoft.co...en/thanks.asp. =\ Daarom vroeg ik 't juist. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan zou het dat niet mogen zijn nee dan zien wat die nLite er van maakt ![]()
||
Citaat:
Met IE lijkt het wel te werken hier...beetje stom. edit: zou wel eens kunnen kloppen, de gewone windowsupdate site (niet catalog) werkt ook niet in firefox, daar krijg ik het bericht dat minimum IE5 vereist is.
Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 18:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval, nu kan ik wel de meeste updates installeren. Ik heb 't alleen anders aangepakt. Ik heb de entries uit de svcpack.inf verwijdert, de hotfixes zelf in de $OEM$/$1/hotfixes folder gekopieerd en een batchfile geschreven dat aangeroepen wordt aan het einde van de GUI installatie. Deze batchfile roept die hotfixes met hun switches aan en installeert ze. =) Nu werkt dat wel, maar iets zegt me dat dit meer een workaround is dan de echte oplossing... |
![]() |
||
Citaat:
![]() computer regeltje if it ain't broke, don't fix it
|
![]() |
|
|