Advertentie | |
|
![]() |
|
Ai, de emmer liep over. Ze ergert zich steeds vaker aan bepaalde eigenschappen van je die je zelf waarschijnlijk niet 1,2,3 door hebt en haar daarom niet helemaal begrijpt.
Ik zou het nu even een weekje ofzo laten rusten en daarna nog proberen met haar te praten, een laatste poging en tja, als dat niet werkt zou ik haar laten gaan. Je hebt je best gedaan. |
![]() |
|
Als zij vind dat je te weinig voor haar over heeft omdat je een keer niet vroeg je bed uit wilt voor haar, zou ik m toch gaan afvragen of ze wel bij je past. Dit zal vast niet het enige zijn geweest, maar als ze verwacht dat je haar altijd wegbrengt...
Zo'n ex heb ik ook gehad, die ging helemaal over de rooie als ik al sliep als zij klaar was met werken (1 uur 's nacht op een doordeweekse dag). Ja, soorry hoor ik moet weer om half 7 me nest uit. Toen hebben we maar besloten dat we toch niet echt bij elkaar passen (was niet alleen om het werk maar meer van dat soort dingen).
|
Door zoiets kleins kan het niet alleen uitgaan.
Lijkt me duidelijk, zoals hierboven iedereen ook zegt, dat er al meerdere kleine irritaties waren. Kende jij die irritaties, of praatten jullie daar (te) weinig over? Ik krijg nl het idee dat het voor jou als een donderslag bij heldere hemel kwam, terwijl zij zich al een tijdje aan dingen gestoord heeft. Een duidelijk geval wan te weinig communicatie ![]()
|
![]() |
Ik denk dat zij het allang wilde uitmaken en dit gebruikte als smoes om die stap te zetten...lekker triest dus. Om ZOIETS uitmaken..jezus zeg.
![]() Je zegt dat je weet dat ze van je houdt..nou daar twijfel ik dus sterk aan, misschien hield ze van je auto of je kunsten in bed ofzo.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen :'( nietpopulair | 5 | 16-11-2015 06:59 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen? Sara Doorn | 11 | 13-05-2013 21:43 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen? Krekker | 37 | 17-12-2006 23:02 | |
Psychologie |
Wat moet ik nu?? :S *leeg* | 14 | 20-02-2004 10:22 | |
Liefde & Relatie |
shit... moet ik nou wel iets doen.. of lekker laten stikken:( cestmoi | 4 | 18-06-2002 10:42 |