Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 22:40
Drlove
Drlove is offline
ik heb bijna elf maanden met een meisje gehad, maar door een misverstand is het uit gegaan afgelopen week. zij zou mee gaan stappen maar omdat ze die dag erna vroeg weg moest vroeg ik of haar moeder haar een keer bij me wou komen ophalen in plaats van dat ik haar naar huisbracht. Ze vroeg waarom en ik zei dat ik wat later wilde opstaan omdat ik een zwaar weekend zou hebben (koninginnedag van half 1 tot 4 snachts weg, en dag erna voetballen en direct daarna een verjaardag). Ik dacht dat ik verteld aan haar dat ik een redelijk druk programma had, maar blijkbaar dus niet. Nu is ze dus boos omdat ik voor haar me bed niet uit wilde, wat niet zo is omdat haar moeder haar niet zou komen halen en we dus hadden afgesproken dat ik haar toch zou wegbrengen. Ze vind dat ik te weinig voor der over heb en nu is het uit. We hebben gemaild, gesmst enz maar ze ziet het niet meer zitten. Ik weet dat ze echt van me houd, maar dit was blijkbaar een druppel. Moet ik nu afstand nemen en hopen dat het gevoel bij haar overheerst of afstand nemen? Iemand een suggestie?
Oud 03-05-2005, 22:45
Lorelei
Lorelei is offline
Even uit ervaring: Dit was vast niet het enige waar het op fout ging.

Ga daar eens over nadenken... en ga dan naar haar toe, leg uit dat je er net iets langer over na gedacht hebt.. dat je het vervelend dat het zo gegaan is.. en dat je graag met haar door wil en dat jullie er samen vast wel uit kunnen komen.
Oud 03-05-2005, 22:49
Multilot
Multilot is offline
lekkere relatie als die op zoiets kleins stukloopt...
Dit was vast de bekende druppel
Oud 04-05-2005, 00:07
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ja duidelijk de bekende druppel. Het zit in je karakter en dat kun je niet zomaar veranderen.

Ik denk dat je haar niet terug krijgt, of dat het niet slim zou zijn het nog verder te proberen.
Oud 04-05-2005, 00:12
Verwijderd
Als je toch wel wat moeite doet het uit te praten en ze er ondanks dat toch acuut op terug blijft vallen dat er niets meer te bespreken valt, kun je ervan op aan dat dit al heel wat langer speelt.
Citaat:
Fatal Exception
Ja duidelijk de bekende druppel. Het zit in je karakter en dat kun je niet zomaar veranderen. Ik denk dat je haar niet terug krijgt, of dat het niet slim zou zijn het nog verder te proberen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:40
Shitonya
Shitonya is offline
Ai, de emmer liep over. Ze ergert zich steeds vaker aan bepaalde eigenschappen van je die je zelf waarschijnlijk niet 1,2,3 door hebt en haar daarom niet helemaal begrijpt.

Ik zou het nu even een weekje ofzo laten rusten en daarna nog proberen met haar te praten, een laatste poging en tja, als dat niet werkt zou ik haar laten gaan. Je hebt je best gedaan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:48
JCG
JCG is offline
Als zij vind dat je te weinig voor haar over heeft omdat je een keer niet vroeg je bed uit wilt voor haar, zou ik m toch gaan afvragen of ze wel bij je past. Dit zal vast niet het enige zijn geweest, maar als ze verwacht dat je haar altijd wegbrengt...

Zo'n ex heb ik ook gehad, die ging helemaal over de rooie als ik al sliep als zij klaar was met werken (1 uur 's nacht op een doordeweekse dag). Ja, soorry hoor ik moet weer om half 7 me nest uit. Toen hebben we maar besloten dat we toch niet echt bij elkaar passen (was niet alleen om het werk maar meer van dat soort dingen).
Oud 04-05-2005, 08:20
WolterB
WolterB is offline
Door zoiets kleins kan het niet alleen uitgaan.

Lijkt me duidelijk, zoals hierboven iedereen ook zegt, dat er al meerdere kleine irritaties waren.
Kende jij die irritaties, of praatten jullie daar (te) weinig over? Ik krijg nl het idee dat het voor jou als een donderslag bij heldere hemel kwam, terwijl zij zich al een tijdje aan dingen gestoord heeft. Een duidelijk geval wan te weinig communicatie
Oud 04-05-2005, 12:09
JJ13
JJ13 is offline
er zal ook nog wel iets anders spelen, want het lijkt me niet dat als je 11 maanden met elkaar hebt dat het om zoiets kleins uitgaat, dan moet je er toch gewoon over kunnen praten, lijkt mij.
Oud 04-05-2005, 12:36
blupp
blupp is offline
Ik denk dat zij het allang wilde uitmaken en dit gebruikte als smoes om die stap te zetten...lekker triest dus. Om ZOIETS uitmaken..jezus zeg. Wat WIL je nog met haar?? Dit is een beetje te triest voor woorden en dat kind geeft helemaal toe dat ze jou nodigheeft als chaffeur. Tikkeltje egoistisch als je t mij vraagt.
Je zegt dat je weet dat ze van je houdt..nou daar twijfel ik dus sterk aan, misschien hield ze van je auto of je kunsten in bed ofzo..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 12:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
blupp schreef op 04-05-2005 @ 13:36 :
Ik denk dat zij het allang wilde uitmaken en dit gebruikte als smoes om die stap te zetten...lekker triest dus. Om ZOIETS uitmaken..jezus zeg. Wat WIL je nog met haar?? Dit is een beetje te triest voor woorden en dat kind geeft helemaal toe dat ze jou nodigheeft als chaffeur. Tikkeltje egoistisch als je t mij vraagt.
Je zegt dat je weet dat ze van je houdt..nou daar twijfel ik dus sterk aan, misschien hield ze van je auto of je kunsten in bed ofzo..
't Hoeft toch geen smoes te zijn geweest? 't Kan ook de laatste druppel zijn geweest...
Reageren

Regels voor berichten