Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waarom ga je niet eens naar het arbeidsbureau om daar wat te vragen over werken in het buitenland, die kunnen je vast wel doorverwijzen.
||
Citaat:
|
![]() |
Bedankt voor jullie reacties wederom!
Da_mark: ja ik ben tot nu toe alleen nog maar naar uitzendbureau's geweest en heb uiteraard ook rondgekeken op internet en in de kranten. Misschien dat ik inderdaad eens binnen moet gaan bij een arbeidsbureau, maar hopelijk sturen ze me daar niet weer weg met "je moet eens op internet kijken". RHCP_NAC: ik ben enkele maanden terug eens op een open dag van het NHTV geweest, zag er op zich goed uit maar ik vroeg me af of de school wel wat voor me zou zijn. Ik ben er nog wel over na aan het denken maar dat moet niet te lang meer gaan duren want ik wordt steeds ouder. Weet ook niet of terug naar school gaan iets voor me zou zijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
23 is een mooie leeftijd voor een HBO opleiding, maar het is uiteraard je eigen keuze. Ik kom uit Oosterhout, omgeving Breda maar de stad vind ik wel iets hebben, een provinciestad maar wel met een bepaalde sfeer/karakter.
offtopic: welke wedstrijd?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lat relatie, lijkt me lastig. Yora | 5 | 14-12-2011 11:31 | |
Psychologie |
Autisme, en dan Vice | 6 | 10-07-2011 12:01 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic deel 94 alweer! Verwijderd | 494 | 21-04-2007 20:18 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat zijn mijn rechten?! Kastanje | 13 | 25-10-2006 22:49 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Mogelijk detective-achtig verhaal :)! Zeg aub wat je ervan vindt... Poziomka | 6 | 26-08-2003 11:01 |