Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2005, 22:18
devilcat
devilcat is offline
Ik wil graag dingen laten zien aan het publiek en mij een beetje mengen tussen andere kunstenaars en andere kunstenaars leren kennen..

Zoals de romatische verhalen van van GOGH die in parijs andere mensen tegenkwam kunstenaars die dan exposeerde in een cafe voor opkomende kunstenaars.

Bestaat zoiets nou niet meer??

Weet iemand dit?

Bedankt iig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2005, 22:45
brinta
brinta is offline
ik weet niet in welke stad je woont maar vis uit in welke cafe's 'kunst'publiek komt en ga netwerken

zoek op internet eens wat kunstenaars bij je in de buurt, stuur ze een mailtje dat je graag hun werk eens wil komen bekijken en informeer dan naar mogelijkheden die zij weten

ga naar de open dag van een kunstacademie en babbel met leraren daar

er zijn in elke stad laagdrempelige expositie-mogelijkheden, je moet alleen even wat mensen opzoeken die je verder helpen. Je kunt ook denken aan kraakpanden(lekker algemeen), ga daar es langs, vaak kun daar ook weer connecties leggen voor gratis expositieruimte.

ik hoop dat er iets bijzit dat je zelf nog niet bedacht had
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 14:25
Verwijderd
Punck'd of hoe je het schrijft (Tilburg), het is iig zoiets, ik heb de email thuis liggen (niet bereikbaar dus nu). Ze zitten aan de stationslaan. Maar hier in Baarle doen we sowieso veel aan expo's en zo. Ook de kraakpanden in Breda zijn erg meewerkend.

Verder is hier de WAK geweest, en Plusetage is heel open voor dat soort dingen.

Maar kom maar eens een keer mee naar Breda, er zijn weinig mensen die niet ermee bezig zijn ^^
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:07
ch ii l
ch ii l is offline
Citaat:
Mutant schreef op 11-05-2005 @ 15:25 :
Punck'd of hoe je het schrijft (Tilburg), het is iig zoiets, ik heb de email thuis liggen (niet bereikbaar dus nu). Ze zitten aan de stationslaan. Maar hier in Baarle doen we sowieso veel aan expo's en zo. Ook de kraakpanden in Breda zijn erg meewerkend.

Verder is hier de WAK geweest, en Plusetage is heel open voor dat soort dingen.

Maar kom maar eens een keer mee naar Breda, er zijn weinig mensen die niet ermee bezig zijn ^^
punct.

breda zijn bijna geen kraakpanden meer, misschien een die weleens aan expo's doen.
als je werk oke is kun je naar www.stichtingkop.nl surfen en je portfolio opsturen, maar dan ga ik er eigenlijk wel vanuit dat je een kunstacademie voltooid moet hebben.

in den bosch is vlakbij de academie een kraakpand waar nu een expo loopt. kijk daar eens.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 19:07
Verwijderd
Mja, ik ken toch zo al 4 vrij grote panden ^^ En in 1 is er laatst nog een geweest. Niet zo chique natuurlijk, maar toch.

En je hebt www.exto.nl, een online gallery-geval.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 19:51
me=pinda
me=pinda is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-05-2005 @ 20:07 :
Mja, ik ken toch zo al 4 vrij grote panden ^^ En in 1 is er laatst nog een geweest. Niet zo chique natuurlijk, maar toch.

En je hebt www.exto.nl, een online gallery-geval.
kan het kloppen dat het er een fout in dat adres zit? hij doet het bij mij namelijk niet... kan ook aan mijn computer liggen hoor...
Oud 18-05-2005, 19:52
me=pinda
me=pinda is offline
o, wacht maar, hij doet t al.
Oud 19-05-2005, 12:04
Verwijderd
Hij neemt de komma mee ^^
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:45
me=pinda
me=pinda is offline
ja, dat was t probleem. maar het is gelukt.
Reageren

Regels voor berichten