Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2005, 10:35
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
In de bijsluiter van de pil staat, dat als je de pil een maand doorslikt (dus geen stopweek en niet ongesteld worden) dat er dan kans is dat je last krijgt van doorbraakbloedingen.

Ik ga dus op vakantie, met mijn vriendje, en dan wil ik uiteraard niet ongesteld worden. Maar hoe groot is de kans, dat als ik de pil doorslik, ik doorbraakbloedingen krijg? En duren die bloedingen lang? Wanneer komen ze opzetten? Want als er een grote kans is dat ik die bloedingen krijg kan ik natuurlijk net zo goed ongesteld worden..

Ik heb zelf de pil nog nooit doorgeslikt, dus vandaar dat ik naar jullie ervaringen vraag..

Alvast bedankt!
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Oud 18-05-2005, 10:39
Verwijderd
grote piltopic hierboven

hoe groot de kans op doorbraakbloedingen is en hoe lang die duren, verschilt per persoon en per pil. Ik ken meer meisjes die het niet hebben bij het doorslikken, dan meisjes die het wel hebben.
Over het algemeen zijn doorbraakbloedingen lichter en korter durend dan de bloeding in de stopweek, maar dat hoeft niet het geval te zijn.

Ik weet niet hoe lang je vakantie duurt, maar je kunt natuurlijk ook 1 week doorslikken in plaats van 3 (zodat je dus 4 weken slikt, 1 week stopweek, dan gewoon weer 3 (dus niet 2!) etc) als dat genoeg is. De kans op doorbraakbloedingen is dan kleiner.
Oud 18-05-2005, 10:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb geen idee hoe groot de kans in % is, maar ik slikte de pil vrij regelmatig door en heb nog nooit een doorbraakbloeding gehad.
__________________
Tsja
Oud 18-05-2005, 10:58
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
ik heb hem een kee rdoorgeslikt en daarna hadik de 6e week zeg maar een doorbloeding en dat ging 3 weken door...

heel veel slikken m gwoon door en dan is er niets aan de hand, maar je moet er wel op voorbereid zijn,
Oud 18-05-2005, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 18-05-2005 @ 11:39 :
grote piltopic
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote pil-topic #21
Pluis
500 14-05-2011 10:14
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #19!
Verwijderd
500 09-06-2008 20:41
Lichaam & Gezondheid doorbraakbloeding???
melovedan
9 11-12-2006 12:04
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic # 12!!
Daantje_0705
500 23-09-2005 19:32
Lichaam & Gezondheid pil doorslikken
coecie
8 18-01-2003 17:18
Lichaam & Gezondheid Vraagje over de pil doorslikken & doorbraakbloedingen.
Sister Bliz
7 08-08-2002 15:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.