Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik weet niet hoe lang jij al op the scene rondloopt......
maar je hebt het zeker rond 96 niet meegemaakt? altijd super gezellig iedereen gaf mekaar een hand, maakte ook niet uit of iemand zwart of wit was. tot de komst van die paranoid neo figuren. ik weet niet of je bij groningen mysteryland indoor bent geweest? Daar waren nazie`s aan het feesten.......een vriendin van me met een licht tintje krijgt gelijk klappen als ze binnenkomt. door zo`n nazie met z`n mooie hakenkruis tatoo. later kwamen wij binnen, toen zijn de rollen omgedraaid.... iedereen met een tintje en alle echte gabbers van de oude garde hebben allemaal een hekel aan ze, dat was goed te merken aan dat feest waar echte gabbers hun vuisten balde tegen de neo nazie`s. dat feest werd afgeblazen voor het eind. en door die leeghoofden>geen feesten meer in die ijshal,gemeenten geven steeds minder of geen toestemming voor gabberfeesten. omdat hedendaagse gabbers als nazie`s bekeken worden. is ook niet gek want zo lopen ze dr ook bij. dus wath the fuck ik wil zeggen? dat als die fucking lui er niet waren, iedereen nog welkom was. DUZ DAT HEB IK ER FUCKING TEGEN EN ALS JIJ ER VANAF HET BEGIN ER NIET BIJ BENT GEWEEST..... MOET JE OOK NIET VAN DIE DINGEN ZEGGEN. met je fucking>stoer hoor |
![]() |
|
Ik was er ook al bij hoor in 96 en die sfeer was ook beter. Maar ik wil alleen maar zeggen dat als iemand nazie is en die feest (let wel feest) is er niuks aan de hand, maar zodra ze herrie gaan schoppen is het niet best.
Ik was er ook in Groningen en daar heb ik ook lopen knokken tegen de nazies en in het FEC 98 was er ook een knokkerij tegen de nazies. Even voor de duidelijkheid ik ben geen nazie en mag ze ook niet maar als ze gewoon feesten (die heb je ook) dan heb ik er niks tegen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore topic #3[releases, optredens etc.] Metal | 247 | 19-04-2006 18:01 | |
Muziek |
[Hiphop] Concerten, releases, nieuws.. enz Deel 5 Eresh'kigål | 500 | 12-04-2006 20:36 | |
Muziek |
How could you let it get this far 655321 | 51 | 08-03-2006 18:48 | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |
Muziek |
Wat is je favoriete liedje uit de top 40? peaceflower | 55 | 15-03-2005 00:46 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 |