![]() |
||
Citaat:
Een schimmelinfectie kan je overal van krijgen: inlegkruisjes, strak ondergoed, gebruik van antibiotica. Zoek anders eens op internet en kijk of je nog meer symptomen herkent.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zegmaar, dat het echt pijn doet om te plassen. Maar gewoon erg jeukpijn. jeuk & pijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet genoeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In zijn familie is genoeg gebeurd dat hij zeker weet dat hij een vrouw/meisje dat nooit zou aandoen. En zijn familie is er zo tegen dat hij waarschijnlijk erg op zn flikker krijgt. En ik vertrouw hem, jij niet maar jij kent hem niet eens ![]() dus graag goede redenen om hem niet te vertrouwen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was daar NOOIT met zeep hoor! Echt netjes met water. En elke dag schoon ondergoed, smorgens en svonds. Maar broeierig tsja.. ![]() Inlegkruisjes heb ik nooit in alleen met menstruatie. En maandverband oid. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus vandaar dat ik al een vooroordeel bij je vriendje heb ![]() en ga er verder maar niet op in want we worden et toch niet eens
||
![]() |
Citaat:
Het duurde al eeuwen voordat we elkaar zoenden ![]() en hij had vlak voor zn 18e (9 dagen ervoor) nog nooit gezoend. Zijn 1e zoen van mij. Dus niet echt het type dat er op los gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb maandag mn examens al en ik denk niet dat ik naar de dokter ga tijdens mn examens want na mn examens is het toch wel weg. Toch? Is het schadelijk ofzo? Als je er niks aan doet? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
schimmelinfectie & nuvaring? wwcwwww | 2 | 28-06-2007 09:43 |