![]() |
|
![]() |
Heey mensen
![]() Ik ben nieuw hier en heb op veel forums gezeten Ook kijk ik vaak op deze site als ik nog wat moet toevoegen aan mijn Werkstukken of verslagen Super handig dit ![]() Maar wat ik nou wil zeggen ik heb een programma gevonden wat ongeveer lijkt op Paypal en wat ook word gesponsort door Paypal , ebay en andere bekende grote sites Paypal is een betaal site waarmee je online kan betalen Het programma wat ik met jullie wil delen heet greenzap Met dit programma kan je geld online versturen en als je je aanmeld krijg je een reward van 25$ Dit doen ze omdat ze geen grote reclame campagnes houden maar mond op mond reclame doen Daarom hebben ze veel geld om te besparen wat ze dus als een beloning geven al meld je je aan Ook al meld je andere leden aan krijg je een beloning van 5$ Reclame Dus iedereen meld je aan en het liefst onder mijn link ![]() Dan help je ook mij nog met wat verdienen Alvast bedankt Sander ( Student ) Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 17:33. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=64
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geld verdienen met online spelletjes Katyi | 1 | 21-01-2013 17:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen! landwehr | 2 | 26-06-2005 12:35 | |
Werk, Geld & Recht |
[geld verdienen online] hoe werkt het en is het te vertrouwen? b@rt-online | 21 | 18-01-2005 17:42 | |
Werk, Geld & Recht |
Online Geld Verdienen? THeLL | 9 | 05-11-2004 17:41 | |
Drugs & Alcohol |
geld verdienen met online zijn djripper | 3 | 25-10-2002 13:59 | |
De Kantine |
geld verdienen met online zijn djripper | 6 | 25-10-2002 13:35 |