Advertentie | |
|
![]() |
|
...want, hoe kan een programma je bitrate verhogen, als hij niet weet waarmee?
Alleen als je de source hebt (dus, de CD zelf bijvoorbeeld), kun je hem naar 320 rippen. omzetten van een lagere bitrate naar hoger is completly useless anders, het zou toch echt in het centraal topic gemoeten hebben, maar dat is in dit geval simpelweg niet nodig, daar de TS nu genoeg moet weten ![]()
|
Offtopic: Maradinus kan dit wel doen met dbpoweramp.
Zet het maar eens om. Je zult zien dat het geluidskwaliteit nog erger is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is het natuurlijk ook gewoon logisch dat de geluidskwaliteit niet verbetert, je kunt niet méér krijgen dan dat je hebt. Dat is net zoiets als dat ik 5 bedorven appels koop en ik die thuis 'om wil zetten' naar lekkere, sappige verse appels. ![]()
||
Citaat:
Je hebt een groot plaatje, deze ga je kleiner maken zodat het bestand kleiner word, je zorgt ervoor dat 4 pixels worden samengesmolten tot 1 pixel (oftewel, 4 pixels worden 1 pixel), hierdoor word het plaatje vager en kleiner. De 4 pixels worden tot 1 pixel bewerkt, dus een mengeling van de 4 kleuren. Als je dit plaatje weer groter zou maken (1 pixel word 4 pixels), zullen de 4 pixels dezelfde kleur hebben als die ene pixel, hij word dus wel groter, maar blijft even vaag (want, de PC kan niet zien dat die ene pixel ooit 4 pixels waren) anyway, laten we de discussie maar ophouden, kan een FB-tje deze een mooi slotje meegeven en kunnen we allemaal weer slapen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Winamp snapt tags niet? Verwijderd | 0 | 18-11-2007 20:13 | |
Software & Hardware |
[Apple iPod Nano] Wat vinden wij ervan? Chilli Dude | 154 | 20-06-2006 10:49 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/Video dafelix | 500 | 11-07-2005 19:19 | |
Software & Hardware |
nieuwe napster pietje63 | 22 | 16-01-2002 00:19 |