Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 21:19
Verwijderd
Ben jij vaak ziek?
Heb je een ziekte waar je veel last van hebt? (migraine, bloedarmoede, epilepsie and so on)
Vind jij jezelf meteen heel zielig als je ziek bent?
Heb je snel een koudje te pakken?
Ga je bij de pakkeneer zitten als je ziek bent of stop je jezelf vol met advil vierhonderds en zuip je jezelf alsnog klem in de kroeg?

Vertel het in dit topic!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:28
ZerO
ZerO is offline
Ik ben altijd heel gezond geweest, en als ik ziek ben dan is het meestal een verkoudheid. Ik word tegenwoordig regelmatig verkouden, dat komt omdat mijn weerstand laag is want ik slaap weinig en eet onregelmatig enzo
Ik zeik soms dat ik keelpijn heb en mijn neus rood is en ik ben heel vaak verslaafd geweest aan neusspray :/
Oh en ik haat het om in bed te moeten liggen ik doe het ook meestal niet tenzij ik echt heeeel ziek ben en anders ga ik gewoon naar school en uit
Oud 29-05-2005, 21:30
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben eigenlijk nooit ziek. maar als ik ziek ben, dan is het ook wel echt en kom ik een week mn bed niet uit. en als ik moet spugen, vind ik mezelf heel zielig en moet ik bijna huilen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:32
vixen
vixen is offline
Ik was op de middelbare school vaak ziek, echt heel vaak. Ik heb heel goudkust kunnen volgen bijvoorbeeld. Ik had altijd keelontsteking, incl. rode keel met witte vlekken. En geel slijm. Nu ben ik eigenlijk nooit meer ziek, ja soms een beetje verkouden maar verder niks.
Oud 29-05-2005, 21:37
Jules
Jules is offline
Hoe kom je erop dit topic op LS te zetten echt, daar hebben we een heel subforum voor

http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=11
Oud 29-05-2005, 21:38
Maharani
Maharani is offline
alweer zo'n domme topic
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:41
Dith
Dith is offline
Mijn bloeddruk is ontzettend laag en ze weten na jaren nog steeds niet hoe dat komt dus ik val ook gemiddeld zo'n 3x per week flauw. Door die lage bloeddruk is mijn weerstand ook bijzonder slecht en ben ik heel vaak ziek (misselijk, duizelig, hoofdpijn, hallucineren). Maar ik heb nu pillen voor 'de gevolgen van de lage bloeddruk' en nu hoop ik dat het beter wordt.
Verder ben ik nooit 'normaal' ziek (de laatste keer dat ik de griep had is 5 jaar geleden dus tja) maar als ik dat ben dan ga ik op de bank liggen met mijn dekbed en eis ik fruitmanden.
Oud 29-05-2005, 21:46
qghp
qghp is offline
Het is denk ik wel 5 jaar geleden dat ik zo ziek was dat ik in bed moest blijven liggen (zoniet meer) ik ben ook geen aansteller wat dat betreft ik ga niet lope janken als ik pijn heb ofzo, meestal is het de volgende dag wel over
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:57
MTpower
MTpower is offline
Vroeger bleef ik al ziek thuis als d'r een scheet dwars zat...
Tegenwoordig is er heel wat nodig om mij ziek thuis te houden
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 22:43
snuggles
snuggles is offline
ik ben altijd heel lifestylisch ziek
Oud 29-05-2005, 23:39
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
ben vaak verkouden.
heb maagproblemen.
en volgens dokters een eetstoornis
Oud 29-05-2005, 23:47
sorry
sorry is offline
ik word ziek door topics als deze
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 23:54
Verwijderd
Ziek zijn. Hm. Ziek. Ziektes. Heeft dat niet iets te maken met hoe gezond je bent? Hm? Met gezondheid? Aan je lichaam? Gezondheid aan je lichaam, lichaam & gezondheid?

Oeee.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 00:00
Verwijderd
Jezus wat doen jullie stom zeg. Migraine is gewoon onzin, en verzonnen.

Gewoon LS-verzinsel.

Topic blijft hier.

Overigens ben ik nooit ziek, soms wel naar de klote en dan voel ik me kkkkk ziek.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 00:00
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-05-2005 @ 00:54 :
lichaam & gezondheid

Oud 30-05-2005, 00:07
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-05-2005 @ 00:54 :
Ziek zijn. Hm. Ziek. Ziektes. Heeft dat niet iets te maken met hoe gezond je bent? Hm? Met gezondheid? Aan je lichaam? Gezondheid aan je lichaam, lichaam & gezondheid?

Oeee.
je bent goedddddddddd
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 00:44
Verwijderd
Je zou het niet verwachten afgaande op mijn naam maar ik ben nooit ziek. Dat heeft zo zijn voordelen want mede doordat ik me nooit ziek gemeld heb op mijn werk heb ik een tijdje terug een bonus van 120 euro gekregen voor werknemervan de maand Dat was wel flex yo!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 06:41
Verwijderd
Ik ben nooit echt ziek, wel heel vaak en erg langdurig verkouden.. Ik kan ook echt niet in bed liggen, gewoon omdat ik daar het geduld niet voor heb..

Ik blijf wel het liefst zo lang mogelijk thuis als ik ziek ben, omdat ik op school nog zieker word van het niets doen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 07:21
Verwijderd
Ik ben toevallig een maand of 2 geleden flink verkouden geweest, maar de keer daarvoor dat ik alleen maar verkouden was was zeker 1,5 jaar geleden. Ik ben nooit ziek, en ik kom verder ook nooit bij de huisarts ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 08:26
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Godverdomme!

Ik ben nu gigantisch verkouden.
En ik moet donderdag een demo opnemen.
Oud 30-05-2005, 09:11
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Zaara schreef op 29-05-2005 @ 22:38 :
alweer zo'n domme topic
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:14
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik ben werkschuw
Oud 30-05-2005, 09:42
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik ben nooit echt ziek, ja soms een beetje verkouden maar dat zet nooit echt door.

Ik word wel standaard één keer jaar , steeds rond dezelfde tijd, ziek, maar dan ga ik gewoon naar school. Heb zelfs nog een pta zitten maken met 40 graden koorts.
Oud 30-05-2005, 09:54
sweetness
sweetness is offline
ik ben ook bijna nooit ziek
...tot gistermorgen toen ik sinaasappels aant persen was en ik (met mijn krachten) blijkbaar te hard heb gedrukt dat er een spiertje in mn nek scheurde, ik drna meteen flauw viel en moest braken. hele dag stil gezeten op een stoel want ik kon mn hoofd niet meer bewegen. nu wat pijnstillers en ut gaat al iets beter.
MAAR IK HEB GVD EXAMENS!
Oud 30-05-2005, 10:27
Graph
Graph is offline
ehm..ben eigenlijk nooit echt ziek ..
heb vorig jaar niersteen of galsteen gehad (dokters zijn er nooit achter gekomen ) dat was volgens mij wel het ergste ..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 10:45
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik ben nooit ziek want dat past niet bij mijn lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 11:18
Verwijderd
Lichaam en Gezondheid inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 12:38
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben niet vaak ziek maar wel bijna de hele winter verkouden.
Ik werk met kinderen die het hele huis vol snot smeren () en daar kan ik gewoon niets tegen beginnen..
Oud 30-05-2005, 12:44
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben niet zoveel ziek, wel redelijk vaak verkouden en buikpijn en zo. En ik heb hooikoorts

Als ik een keertje echt ziek ben, klaag ik voortdurend en moet iedereen gigantisch veel medelijden met me hebben
Oud 30-05-2005, 12:58
Verwijderd
Ik ben niet zo vaak ziek.. gewoon af en toe wat keelpijn en verkouden. Ik vind mezelf wel snel zielig als ik ziek ben. Naja, niet als ik gewoon warm ingepakt op bed blijf zitten en vertroeteld word, maar wel als ik vanalles moet doen en niet vertroeteld word.
Meestal slik ik geen pijnstillers en aan neussprays ofzo doe ik al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 13:02
Verwijderd
Normaal niet vaak ziek, maar 't afgelopen jaar wel vaak 'niet lekker'. Nu bv. rare buikpijn, waarmee ik niet echt kan lopen. Als er echt iets belangrijks was vandaag, zou 'k 't wel uithouden. Maar liever zit ik rustig binnen met thee.
'k Voel mezelf niet snel zielig, wel wanneer ik echt ziek ben en toch vanalles moet doen. Maar nu voel ik me niet zielig
Pijnstillers slik ik wanneer ik hoofdpijn heb, met buikpijn durf ik dat niet - meestal wordt 't dan alleen maar erger.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 17:41
Encrypted
Encrypted is offline
Ik ben enkel verkouden door het jaar heen (in en rond de winter), dit omdat ik mijn weerstand onderdruk met hard trainen, maar goed, die tijd is nu over, de zomer komt eraan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:22
Vitamintje
Vitamintje is offline
@ cosa_nostra, een eetstoornis is niet om te lachen!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:50
JJ13
JJ13 is offline
ik heb vaker van die kleine dingetjes. nu heb ik ontzettend last van hoesten, soms zo erg dat ik er half in stik en het houdt me snachts wakker, maar dat zal wel overgaan.
Oud 31-05-2005, 13:17
indelebile
indelebile is offline
Ik ben redelijk vaak ziek maar minder vaak dan vroeger, toen lag ik al snel elke maand een paar dagen doodziek op m'n bed. Als het niet meer was.. Verder heb ik pfeiffer, wat momenteel een beetje verslechtert is omdat ik het ontzettend druk heb en dan niet goed op mezelf let. En ik vind mezelf best snel zielig als ik ziek ben, maar teveel aandacht vind ik dan ook weer niks.
Met elke verkoudheids-golf doe ik ook gezellig, sommige griep-golven heb ik dan weer wel weten te ontwijken. Ik gebruik geen medicijnen, dus het is elke keer weer wachten tot het voorbij is.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:20
Verwijderd
'k Heb nu een soort funky keelpijn Maar ik ga vrolijk hoestend en hijgend door 't leven. 't Gaat wel weer over
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:38
Trouble$on
Trouble$on is offline
ik word schijtziek van die klote nierkolieken door nierstenen.
gebeurd altijd in een periode waar ik het kan missen als kiespijn...
Oud 01-06-2005, 15:53
Verwijderd
ik heb veel vage klachten gehad zoals extreme vermoeidheid en pijn in de gewrichten en daarnaast is het psychisch niet helemaal goed gegaan maar griepjes en verkoudheden heb ik niet zoveel. ik vind mezelf niet (meer) zo zielig.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:43
Warsocket
Warsocket is offline
adhd (altijd last vast tnzei iks laap)
en verder "regelmatig" diaree
Oud 01-06-2005, 21:48
Roos
Roos is offline
Nee ben niet vaak ziek gelukkig. Heb wel vaak ontstekingen (huid, keel, blaas, oog) maar dat is zo weer over.
Het irritantste vind ik koorts hebben, want dan voel je je echt beroerd. Dan bel ik lekker alles af en wil ik iemand die een beschuitje voor me smeert
Maar aan de andere kant stond ik de avond na een operatie aan m'n kaak gewoon in de kroeg.

Dus 't ken vriezen, 't ken dooien
Oud 01-06-2005, 22:27
Lorelei
Lorelei is offline
Chronisch ziek en door een verslechterde weerstand ook vaker griep. Of nou ja, meestal is het net geen griep, alleen maar zo hangerig. Vreselijk irritant, maar 't went.
Oud 01-06-2005, 22:34
Verwijderd
Echt ziek ben ik bijna nooit *klopt af*
Maar ik ben wel regelmatig verkouden, heb veel hoofdpijn en voel me af en toe gewoon 'niet lekker' of 'ziekjes'. Ik geef slecht aan mezelf toe als ik ziek ben en meestal moeten ze me toch wel naar huis sturen, bijna brengen zelfs, voordat ik ook echt ga. Als ik me beroerd voel neem ik gewoon een paracetamol ofzo en ga er vanuit dat het dan wel weer over gaat.
Ik vind mezelf ook niet echt zielig als ik dan eens een keer ziek ben. Ik vind het alleen vervelend. Het liefste loop ik ook met 40 graden koorts nog door. Ik hou niet van ziek zijn. Je kunt dan zo weinig.
Zelfs met de meest vreselijkste hoofdpijnen die ik wel regelmatig heb loop ik nog op school rond, omdat ik dan toch al hoofdpijn heb en thuis ook niets doe. Op school heb ik dan nog een beetje afleiding, hoewel ik dan niet altijd even helder ben, maarja.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten