![]() |
|
Ik heb het volgende probleempje:
een vriendin van me heeft een oud tentamen dat ik graag wil hebben. Ze heeft een faxapparaat en kan het faxen, maar ik kan het niet ontvangen want ik heb geen apparaat. (Bij mijn vader op zn werk is hij kapot en mijn moeder heeft twee weken vrij). Nu was ik aan het zoeken op Google en vond o.a. deze pagina: http://www.wintips.nl/kantoor/callcenter_fax/index.asp wie heeft er ervaring en kan mijn uitleggen hoe ik dit moet doen. Ik hoef dus alleen te ontvangen, ik hoef ze niet te versturen. Alvast dankjewel! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar weet je wel waar je aan begint, k ben vergeten erbij te zetten dat het zo'n 30 a4'tjes zijn...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar denk dat het limiet 5 is (eventueel gaat het per 5 emails...) Laat het eens op de fax zetten naar: 084-224 8484 En meld even(tueel via PM) vanaf welk nummer het komt en naar welk email adres ik het kan doorsturen... Wordt wel morgenvroeg, want ga nu slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naar e-mailadres: *** En nogmaals: duizendmaal dankjewel ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 10:13. |
![]() |
|
|