Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 17:40
Sténnis
Sténnis is offline
Hallo,

Ik heb nu 4 maanden een relatie. Sinds kort zijn wij begonnen met sex (Uiteraard veilig), maar het doet heel erg pijn, zoveel dat we niet aan het neuken komen.

We hebben het nu 3 maal geprobeerd en het doet al iets minder pijn maar toch nog veel.

Ik voel me goed op mn gemak bij mn vriend, dus gespannen zijn kan het probleem niet zijn.

We doen het ook zeer rustig aan, dus niet ineens erin "rammen" maar geleidelijk aan.

Help ons !

Sténnis
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 17:55
Optima
Optima is offline
Citaat:
Sténnis schreef op 01-06-2005 @ 18:40 :

Ik voel me goed op mn gemak bij mn vriend, dus gespannen zijn kan het probleem niet zijn.
Ik neem dus aan dat je homoseksueel bent? En bij wie doet het dan pijn? Alleen bij jou of ook bij je vriend? Ben jij de 'ontvanger' zeg maar?

Tja, ik kan me voorstellen dat anale seks pijn doet, maar ik heb er geen ervaring mee. Ik wee took niet hoe lang het 'normaal' zou duren voordat het zaakje daar een beetje gewend is aan alles.
Oud 01-06-2005, 18:08
Sténnis
Sténnis is offline
Oei

Nee ben 100% vrouw, verkeerd aangeklikt bij de registratie blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 18:13
Iveauh
Iveauh is offline
Hahahahahha
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 18:27
leucomelas
leucomelas is offline
hebben jullie al glijmiddel gebruikt? is het je eerst keer echte gemeenschap? is ie gewoon groot geschapen? ben je wel nat genoeg?
je voelt je iig al op je gemak, dus dat je gespannen bent zal het wel niet zijn..
tja geen idee eigenlijk
Oud 01-06-2005, 18:32
Sténnis
Sténnis is offline
Glijmiddel zit op het condoom; ben zeker nat genoeg aangezien hij me van te voren beft. (Wat zeer goed voelt overigens).

Groot geschapen.. niet echt.. heb wel het idee dat hij vrij dik is.

Zal vanzelf wel beter gaan na veel oefenen zeker? Maar vind het raar dat het na 3 keer nog zo'n verschrikkelijk pijn doet
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:12
Lelle_*
Lelle_* is offline
Waarschijnlijk ben jij gewoon wat krapjes van onder. Om het zo even te zeggen moet je misschien wat uitrekken. Ik raad je aan om het rustig aan te blijven proberen. Het komt vanzelf een keertje dat het goed gaat en dat hij in je kan komen. Blijven proberen. En probeer je niet zo te richten op dát. Het komt vast vanzelf!
Oud 02-06-2005, 15:51
Verwijderd
Ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar volgens mij is het vrij normaal dat het de eerste paar keer pijn doet. De eerste keer bij mijn vriendin (niet zo lang geleden) deed ook "overal pijn" zei ze later, maar ze wilde dat ik doorging omdat ze er toch doorheen moest, de 2e keer was al een stuk minder en de 3e keer was het bijna weg. Ik denk dat het binnenkort wel weg is.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot jij bent en hoe groot je vriendin is, al sjij klein bent dan ligt het voor de hand dat alles wat krapper is, en als hij dan ook nog vrij groot geschapen is moet dat best wat oprekken.

Naja, succes.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 18:39
*carmen*
*carmen* is offline
hee, bij mij deed het mijn eerste keer ook enorm veel pijn.
Mijn vriend is toen heel langzaam steeds een stukje verder gegaan, wel op dezelfde avond hoor.. niet elke week (elke keer) een stukje verder!
De eerste keer was dus erg pijnlijk en het bloedde daarna ook wel een beetje (duurde wel 3 dagen ofzo). De tweede keer deed nog wel pijn, nog een keer een beetje bloed maar nu, sinds de derde keer ofzo gaat het prima.
Ik zou zeggen ga langzaam verder en aangezien hij niet door 'ramt' is hij het in elk geval waard!

Andere tip... zorg dat jij eerst klaar komt voordat hij in je komt. Dan ben je waarschijnlijk 'op z'n natst' (klinkt wel vaag). En dan heel langzaam, waarschijnlijk ben je nu bang voor de pijn aangezien je die een aantal keer ervaren hebt, maar het komt vanzelf goed!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:14
Verwijderd
Je moet iig oppassen dat je niet in een soort vicieuze cirkel terecht komt: dat je zo bang bent om de volgende keer weer pijn te krijgen en daarom alles (onbewust) aanspant waardoor het juíst pijn doet.

Voor de rest moet je iig niets forceren, maar ook niet meteen stoppen als het een beetje pijn doet.
Misschien klinkt dat enigszins masochistisch, maar soms moet je even over dat éne randje heen.
Als het echt heel veel pijn doet, moet je natuurlijk wel stoppen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:16
evanescence
evanescence is offline
hoe natter hoe beter --> glijmiddel!

en laat m eerst vingeren...help ook misc..en de eerste keren doen sowieso altijd beete pijn...even doorbijten zou ik zeggen...
Oud 02-06-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 02-06-2005 @ 21:16 :
en de eerste keren doen sowieso altijd beete pijn...
Dat hoeft niet zo te zijn, mijn 'eerste keren' deden juist helemáál geen pijn, maar kwam de pijn juist pas veel later.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:28
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 02-06-2005 @ 21:24 :
Dat hoeft niet zo te zijn, mijn 'eerste keren' deden juist helemáál geen pijn, maar kwam de pijn juist pas veel later.
\

de pijn is dus toch gekomen...mja het scheelt per vrouw natuurlijk maar over het 'algemeen' zegt men dat het wel pijn doet, wat ik ook logisch vind....je bent vrij nauw nog...omdat er nog niet zoveel 'in' is geweest zalk maar zeggen....

sex doet bij mij ook nog steeds pijn, is heel normaal denk ik hoor...ik ben nu 1,5 jaar seksueel actief en het brand soms ook nog als de tyfus..dus beetje pijn is fijn
Oud 02-06-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 02-06-2005 @ 21:28 :
\

de pijn is dus toch gekomen...mja het scheelt per vrouw natuurlijk maar over het 'algemeen' zegt men dat het wel pijn doet, wat ik ook logisch vind....je bent vrij nauw nog...omdat er nog niet zoveel 'in' is geweest zalk maar zeggen....

sex doet bij mij ook nog steeds pijn, is heel normaal denk ik hoor...ik ben nu 1,5 jaar seksueel actief en het brand soms ook nog als de tyfus..dus beetje pijn is fijn
Heel veel pijn daarentegen is niet zo fijn

Mja, ik snapte het zelf ook niet echt. Ben er zelfs voor naar de dokter geweest, maar buiten het feit dat het allemaal nogal klein en krap is daar, wist hij me ook niets te vertellen. En ja, dat het nauw is kan de reden niet geweest zijn, aangezien ik dan, logischer wijs, de eerste keer ook door de grond had moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:37
evanescence
evanescence is offline
nee veel pijn is ook niet fijn maar je kan het wel verzachten door bepaalde dingen/middelen/hulpjes maar niet voorkomen....een vagina is zo broos en gevoelig dat daar heel voorzichtig meer omgespongen moet worden...sommige mannen hebben daar te ruwe handen voor en doen soms dingen niet helemaal goed waardoor het pijn gaat doen en niet ophoud...of je moet een uur of 2 een pauze nemen maar dan is de lol er ook vanaf...
wij vrouwen moeten het maar accepteren
Oud 02-06-2005, 20:39
Verwijderd
Ik ben meer zo'n type dat het vertikt om te stoppen, omdat ik ja... nou... het is gewoon stom.

puh
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:41
evanescence
evanescence is offline
GaGaGa!!! mja ik vind het altijd zo zielig om af te kappen...wanneer mn vriend op een bepaalde hoogte zit moet ie komen....en dan vink t altijd zo lullig...dus dan laat ik m altijd nog maar ff rijen tot ie komt..en dan verkramp ik van de pijn!
wat je allemaal niet over hebt voor liefde he
Oud 02-06-2005, 20:51
Verwijderd
Ik probeer het altijd te negeren, die pijn. "niet aan denken, gaat zo wel over" zoiets.

En idd, ook al weet je dat het niet zielig is voor je vriend en dat hij dat maar gewoon moet accepteren als je pijn hebt en wilt stoppen, toch voelt het lullig om telkens te moeten zeggen dat je niet meer kan van de pijn.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:53
evanescence
evanescence is offline
mijn vriend voelt het meestal ook wel aan en wilt dan zelf stoppen...das dan wel lief van m.... tis niet dak t altijd doe..als het heel erg is kap ik ermee...anders kan ik de pijn niet verdragen haha brand altijd zo
Oud 02-06-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 02-06-2005 @ 21:53 :
mijn vriend voelt het meestal ook wel aan en wilt dan zelf stoppen...das dan wel lief van m.... tis niet dak t altijd doe..als het heel erg is kap ik ermee...anders kan ik de pijn niet verdragen haha brand altijd zo
Ik wil dan nooit stoppen, ik heb schijt aan die pijn, zo gezegd.
Ik wil er gewoon niet aan, me overgeven aan die kut pijn (letterlijk en figuurlijk, hehe) ook al weet ik dat het wel moet, want seks hoort geen pijn te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:00
evanescence
evanescence is offline
ja maar dat doet het wel, waarom pijnig () je jezelf zo dan? meer om hem dan te plezieren?
Oud 02-06-2005, 21:06
Verwijderd
Nee, niet echt, want ik vrij net zo goed voor mezelf als voor hem (dus niet alleen voor hem)
En juist daarom wil ik niet stoppen, omdat ik WIL vrijen en ik me niet over wil geven aan pijn, omdat ik pijn maar stom vind
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:11
evanescence
evanescence is offline
haha mja je moet er wat voor over hebben he
Oud 02-06-2005, 21:12
Verwijderd
Daarom

Zoals mijn huisarts zou zeggen: "Pijn, tja.. wat is pijn... Doet je ook weer beseffen dat je leeft hè!"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:15
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 02-06-2005 @ 22:12 :
Daarom

Zoals mijn huisarts zou zeggen: "Pijn, tja.. wat is pijn... Doet je ook weer beseffen dat je leeft hè!"
Ik hoorde vroeger altijd: pijn is fijn
en soms hebben ze nog gelijk ook
Oud 03-06-2005, 09:39
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
evanescene schreef op 02-06-2005 @ 22:15 :
Ik hoorde vroeger altijd: pijn is fijn
en soms hebben ze nog gelijk ook
Jullie laten wel lekker de nachtmerries van een van mijn ex-en de kop op steken. Ik heb ooit een vriendin gehad waarbij het alleen maar pijn deed en daar schaam ik me nu nog voor. Gelukkig vertelde ze me wel dat bij haar nieuwe vriendjes ze er geen last van heeft, dat vind ik dan nog wel iets van een opluchting.
Oud 03-06-2005, 13:00
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 03-06-2005 @ 10:39 :
Jullie laten wel lekker de nachtmerries van een van mijn ex-en de kop op steken. Ik heb ooit een vriendin gehad waarbij het alleen maar pijn deed en daar schaam ik me nu nog voor. Gelukkig vertelde ze me wel dat bij haar nieuwe vriendjes ze er geen last van heeft, dat vind ik dan nog wel iets van een opluchting.
misc heb je een te dikke piemel??? hihi
Oud 03-06-2005, 13:03
Sténnis
Sténnis is offline
Goed, dus gewoon (veel) door proberen.. zal ook wel makkelijker gaan uiteindelijk dan

Met de vinger doet nu trouwens totaal geen pijn meer terwijl het een tijdje geleden toch niet echt fijn was (Ging er vaak met moeite in).

Dus het zal al wel een stuk wijder zijn

Bedankt allemaal voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:06
evanescence
evanescence is offline
ja en vergeet niet...glijmiddel is niets om voor te schamen die gebruik ik nu nog steeds! gewoon doen lekker nat en glibberig dat scheel heel wat hoor!!! zit volgens mij ook een stofje in dat het minder pijnlijk maakt --> zo gezegd 'verzacht' enzo...dus gewoon lekker doen...

NOT --> beetje zoenen en m erin douwen
HOT --> wat ik al eerder zei: eerst klooien zoenen vanalles en laat je eerst maar eens goed vingeren enzo dat scheelt en dan pas echt 'neuken'

Vell plz! en zit er niet te veel overin, niet denken: oei ik ga pijn krijgen want dan krijg je het..gewoon jezelf lekker laten gaan!

xxx
Oud 04-06-2005, 22:04
Red Lion
Red Lion is offline
bij mij deed het de eerste drie keer ofzo ook pijn, toen werd het steeds minder, en na 5 keer ofzo voelde ik geen pijn meer.
Het is gewoon iets waar je door moet denk ik, daarna wordt het pas echt fijn! :-)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 13:03
Stefanie
Stefanie is offline
Bij mij deed het de eerste keren ook veel pijn. Zelfs zoveel dat ik het gewoon niet kon doen. Later werd het minder en werd die pijn een lekker gevoel. Nu doet het eigenlijk nooit meer pijn tijdens de seks.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:22
Loezzel
Loezzel is offline
Bij mij deed het heel lang pijn.
Eerst zo erg, dat we er net als jij ook niet aan toekwamen.
Toen alleen nog echt pijn als hij bij me naar binnen kwam (uiteraard ook zachtjes en geleidelijk aan).
Nu doet het geen pijn meer...

Geef de moed niet op, maar doe gewoon lekker rustig aan en luister naar elkaar.
Oud 06-06-2005, 19:09
Experiment
Experiment is offline
Bij mij deed het de eerste keren ook veel pijn. Na ongeveer 10 keer pas kon hij er helemaal in zonder dat het erg pijn deed. Gewoon blijven proberen, telkens een stukje verder e.d.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:04
Sténnis
Sténnis is offline
Gaat al een stuk beter, het voelde zelfs een beetje fijn.. maar toch blijft het teveel pijn doen om te genieten.

Naja, we houden vol..

Hij wil dr in ieder geval al helemaal in, maar dan.. sja
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:22
Verwijderd
Nou het gaat iig al beter, fijn toch

Bij mij deden de eerste keren ook heel erg veel pijn totdat ik 1 keer een keer dacht, gewoon nu even doorbijten.

Sindsdien gaat echt zonder pijn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:05
hola
hola is offline
ik had op de 1e keer na nooit last van pijn. maar de laatste tijd juist wel. ( we hebben al ruim een half jaar sex)
we maken de boel nu goed nat ( door mondwerk) dan de eerste minuutjes rustig aan en dan gaat het goed..

maar toch.. ik wil ook wel een meteen aan het ruigere werk beginnen
Oud 09-06-2005, 18:35
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Sténnis schreef op 01-06-2005 @ 19:32 :
Groot geschapen.. niet echt..
Oud 09-06-2005, 20:57
DuSHiiPriNCessJ
DuSHiiPriNCessJ is offline
Iel, Waarom Vraag Je Het Niet Aan Je Vrienden?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 10:55
Verwijderd
Bij mij deed het ook pijn.. Was een kwestie van doorzetten en erachter komen dat ik me toch op een betere manier kon ontspannen..
2 jaar geleden dacht ik dat ik nooit ontmaagd kon worden Maarja dat was dan toch niet zo
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten