![]() |
||
Citaat:
Tja, ik kan me voorstellen dat anale seks pijn doet, maar ik heb er geen ervaring mee. Ik wee took niet hoe lang het 'normaal' zou duren voordat het zaakje daar een beetje gewend is aan alles.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de pijn is dus toch gekomen...mja het scheelt per vrouw natuurlijk maar over het 'algemeen' zegt men dat het wel pijn doet, wat ik ook logisch vind....je bent vrij nauw nog...omdat er nog niet zoveel 'in' is geweest zalk maar zeggen.... sex doet bij mij ook nog steeds pijn, is heel normaal denk ik hoor...ik ben nu 1,5 jaar seksueel actief en het brand soms ook nog als de tyfus..dus beetje pijn is fijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, ik snapte het zelf ook niet echt. Ben er zelfs voor naar de dokter geweest, maar buiten het feit dat het allemaal nogal klein en krap is daar, wist hij me ook niets te vertellen. En ja, dat het nauw is kan de reden niet geweest zijn, aangezien ik dan, logischer wijs, de eerste keer ook door de grond had moeten gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil er gewoon niet aan, me overgeven aan die kut pijn (letterlijk en figuurlijk, hehe) ook al weet ik dat het wel moet, want seks hoort geen pijn te doen. |
![]() |
||
Citaat:
en soms hebben ze nog gelijk ook ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn rond navel? Verwijderd | 6 | 20-04-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn Vogelvrij | 6 | 15-02-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat is pijn? Dark Elf Oscar | 49 | 09-02-2004 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn ... reden van of zijn klootzak2001 | 5 | 02-10-2001 19:26 |