Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dan activeer je je beide hersencellen even en tik je www.google.nl in je URL balkje.
||
Citaat:
En dan beginnen met een hele grove korrel en dan steeds fijner. Op een gegeven moment ga ik dan nat poleisten (dus stukje schuurpapier in water dompelen en daarme over het beeld gaan).. Ook dat met een steeds fijnere korrel. Als allerlaatst is het mooi om er bijenwas overheen te doen. Als je m dan ook nog eventjes in de oven legt, gaat ie helemaal mooi glansen. Maar dat laatste vind ik zelf wel een beetje eng ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je wilt dan de hele tijd die steen aanraken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat zou echt zonde zijn. Misschien moet je de vorm maar zo laten en verder oefenen op een ander stuk steen, maar poleisten (en dan alleen het figuur, de steen moet je juist ruw laten) kan écht geen kwaad, daar wordt het alleen maar mooier van! Juist het contrast tussen het figuur en de steen wordt dan ook groter... ![]() Maarja, zelfweten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het zit er nu een beetje tussen in,de combi van glad glimmend en ruw vind ik zelf wel vet. ik heb hier 2 beelden in combi (gepolijst en echt ruwe steen) (let niet op de sokkel was ff nood) en 2 glad afgewerkten waarvan de 1e een ander materiaal is en de 2e wel speksteen maar nog niet helemaal gepolijst is (op de foto) (hoewel de steen waar "hij/het"op zit ook nog wel ruw is gemaakt) bij deze blijft wel het stuk rond de neus onder de ogen ruw opgeschuurd beeldhouwen is wel een beetje durven,en aldoende leert men. su6 ermee iig
Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor grote stukken en vooral vele soorten steen (ook andere materialen) en gereedschap etc moet je hier eens kijken. http://www.hazelaar.nl/ laterz
|
![]() |
|
|