Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Behalve dan van de abt van sion... Je moet nou niet doen alsof je me kent want ik ben echt wel aardig volgens mijn vrienden, en ze vinden me ook niet lelijk (zeggen ze). Maar goed daar ga je dan toch wel aan twijfelen. Maar ik laat echt wel merken als ik iemand leuk vind. Alleen vallen ze nooit op miJ!! kan ik toch nix aan doen? Ja knapper worden ofzo, maar ja ik weet het ook niet meer.. Was gister uitgeweest, ik had mijn haren best leuk (al zeg ik het zelf), ik was naar de kapper geweest. Mijn vriendin was dus erg laat en had haar haren los (heeft ze normaal niet) en was ze aan het zeiken dat ze het nix vond en dat ze voor lul liep ik gezegd dat het niet zo was. Ze zei ook nog alsj e vanavond geen sjans meer krijgt weet ik het ook niet meer..... Eind van de avond heb ik nog geen jongen gezien ![]() ![]() Ik weet het echt niet meer en was gisteravond dan op een gegeven moment ook een beetje depri ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat moet ik nou!?!? Geen hond ziet me ooit staan, en als ik iemand leuk vind zeg ik dat maar uiteindelijk schiet ik er toch nix mee op want mij vinden ze NOOIT leuk!! nou ja ik weet het allemaal niet meer doeeei xxx SHAZZ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de abt van sion moet je niet letten als je een beetje teergevoelig bent
![]() Maar goed, ontopic, ik kan het me wel goed voorstellen..soms ga ik ook uit, dan heb ik echt van die schijtavonden dat ik weer even lekker met m'n neus op de feiten word gedrukt (namelijk, dat ik blijkbaar niet exact ben wat meisjes willen). Ik kijk om me heen en zie de meest lelijke, onaardige, kansloze figuren 'scoren' of een vriendin hebben/krijgen, terwijl ik van duizendenéén meisjes hoor 'je bent echt een leuke jongen, bla bla bla' en toch wil het nooit lukken. Je zou bijna gaan denken dat er echt een parfum is wat je op kunt spuiten, voor succes bij het andere geslacht, en dat ik niet weet waar je dat kunt kopen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, ik ken een stel, dat meisje ziet er echt niet uit (gaan we maar niet dieper op in ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Als ze nooit naar jou toe komen begin je vanzelf wel te denken dat je lelijk bent, en wanneer ze altijd naar je vriendin gaan begin je te denken dat zij dus knap is. Dan ga je jezelf met haar vergelijken en zie je dat jij dat allemaal niet hebt, dus dat jij lelijk bent, en dat heb ik dus..
![]() Ik denk als er ooit es (als ik bejaard ben) een jongen naarmij toekomt krijg ik ook een beetje het gevoel dat ik niet helemaal tot de paria behoor.. Iedereen zegt dat ik veel te negatief ben en geen zelfvertrouwen heb.. maar waar moet dat dan vandaan komen!?!? Ik ben 16 en heb nog nooooooi gezoend en nog nooit een vriendje gehad. Pas 2 x heeft een jongen mij leuk gevonden en die waren... ja ik viel niet op ze. Daar baal ik van. Ik zou het zo geweldig zijn als ik op een jongen viel en die op mij maar het lijkt alsof die situatie niet voor mij is weggelegd. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik word verliefd op jongens die ik niet kan krijgen, en de jongens die wel verliefd op mij worden vind ik niet meer dan leuk. Heel erg frustrerend, maar ik denk toch dat er ooit es iemand voor mij zal zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geeft niet, er zijn ook mensen die bij hun ouders blijven wonen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Toch gaat de redenering wel op. Er zijn wel mensen die - lichamelijk of geestelijk - heel strak tegen de absolute lelijkheid aanschurken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die confrontatie maakt haar sterker dan het ontwijkende geneuzel in al die andere goedbedoelde reacties. Mijn reactie is čcht goedbedoeld. |
![]() |
|
![]() |
Het is fijner om iets positiefs te horen dan weer met je neus op de feiten gedrukt te worden. Iets positiefs hoef niet automatisch liegen te betekenen. Ik weet echt wel voor mezelf hoe ik ervoor sta, want als nooit iemand je leuk heeft gevonden heb je toch wel een idee van je kansen en waardoor dat komt (uiterlijk).
En als iemand dan me nog es met mijn neus op de feiten duwt ga ik denkelijk alleen maar negatiever denken. Ik zit nou gewoon in een beetje een kutsituatie (zoals je hebt kunnen lezen) maar ik wou gewoon wat advies ofzo |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Dat kan. Je gaat even de diepte in om er vervolgens sterker dan ooit uit te komen. Daar wilde ik je - door je siituatie in het extreme te trekken - bij helpen. Jij komt er wel! Sterkte! En succes! |
![]() |
|
![]() |
Brrr meer een discussie over hoe moet ik reageren op een situatie op dit forum
![]() Anyways meid ik weet je leeftijd niet ff vergeten te kijken, maar goed. Het makkelijkste is gewoon doorgaan en proberen niet aan hem te denken ( lukt dat niet als je contact met hem hebt is het jammer maar dan is het beste toch het contact verbreken ). Ik weet hoe je je voelt heb het zelf meerdere malen meegemaakt ![]() ![]() Succes
|
![]() |
Dotcom ik plaats helaas geen foto (heb geen scanner) want dalijk herkend iemand me en wil toch wel beetje anoniem blijven.
En ik hoor net dat ie het uit heeft met zijn vriendin!!!! Oh my god ik wil niet weten wat er nu gaat gebeuren.. Dalijk gaat ie met mijn vriendin ervan door.. FUCK ZOOI ik weet het echt niet, ik ben benieuwd want mijn vriendin gaat nu misschien wel achter hem aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik vind het ronduit belachelijk dat je je dan al zo druk maakt om de liefde, toen ik 16 was dacht ik er niet zo aan. Maak jezelf niet gek er komt ooit wel eens een leuke jongen op je af, misschien niet nu maar misschien wel over een paar jaar. Denk beter eerst aan je studie, dan aan jongens dat gaat namelijk voor. Greetz robijnbeertje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het zou makkelijker zijn als ik met mensen om ging die in het zelfde schuitje zitten. Ik ken ook mensen die nog nooit gezoend hebben ofzo maar die staan niet zo dicht bij me. Wanneer ik daar dan mee praat heb ik ook wel iets van ik ben niet de enige. Maar met de personen met wie ik om ga, die hebben bijna allemaal wel al gezoend of sjans gehad. Kijk dan word je er mee geconfronteerd en dat maakt het zo moeilijk
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, een vriendin van mij had ook pas op haar zestiende gezoend, hoor. Ik was vijftien, is ook niet erg vroeg vergeleken bij de meeste kennissen van mij (als die tenminste allemaal de waarheid spreken, wat nog maar de vraag is).
Maareh, ga je wel es uit dan? Want dat helpt nogal ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vergeet niet dat uiterlijk niet het belangrijkst is!! Het is misschien handig voor het eerste contact, maar als je iemand beter leert kennen gaat het toch om je karakter, hoe je van binnen bent. Er zijn zeker jongens die niet veel om uiterlijk geven, maar veel meer om karakter. Probeer jezelf niet te vergelijken met je vriendin! Jij bent jezelf en daar kun je best trots op zijn!
![]() Ik hoop dat je snel een jongen tegenkomt die helemaal voor jou gaat!! Liefs, Lovergirl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nog *nooit* met iemand gezoend op wie ik echt verliefd was... Nu ben ik ook net voor de tweede keer verliefd, eerste keer liep op niks uit, tweede keer... mh... er is altijd een kans... Maar te weinig tijd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het kon dus toch nog kutter worden... SHAZZ | 25 | 13-11-2002 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Liefde & Relatie |
Net op school, nu al verliefd!! INeedSomeone | 19 | 02-09-2002 15:31 | |
Liefde & Relatie |
ik ben hopeloos wat jongens betreft SHAZZ | 3 | 07-06-2002 20:59 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |