Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 22:41
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hai,

Ik heb een beetje een probleem. Ik vind al een jaar een jongen leuk. Op zich zou dat niet zo'n ramp zijn. Maar al vrij in het begin bleek dat mijn beste vriendin hem ook leuk vond. Dat vond ik toen nog niet zo'n ramp. Ze is wel 10x knapper als mij . Dus dan raak je sowieso wel een beetje gefrustreerd wat betreft jouw kans bij die jongen.

Hij flirte ook best veel met haar. Uiteindelijk vonden ze elkaar alletwee leuk , alleen mijn vriendin durfde (gelukkig) nix te ondernemen.

Nu zijn we een jaar verder, hij heeft nou al 8 maanden een vriendin. (die overigens niemand moet). Dat kind behandelt hem helemaal niet goed, maar dat is nog het minste. Ondertussen zegt ie wel op msn nog allemaal van die dingen tegen mijn vriendin.

Als ik dat hoor kan ik wel janken en springen de tranen me bijna gelijk in mijn ogen. Hij had iets gezegd in de trant van ik kan ook niet verwachten dat je eeuwig vrijgezel blijft (kortom ik vind je leuk).

WAAROM DOET IE DAT NOU NIET BIJ MIJ!? Zo'n dingen vraag ik me dan de godganse dag af. Ik wil hem vergeten want ik weet toch dat het nooit wat wordt. Ik heb hem in oktober ofzo al gezegd dat ik hem leuk vond alleen ja hij voelde zich vereerd enzo. Nou mijn vriendin had het een maand geleden gezegd in het echt!!!!!! Ik weer stikjalours want hij is best een goeie vriend geworden, je kent het vast wel in het echt spreek je elkaar niet veel maar op internet vertel je alles over jezelf.

Maar ik voelde me zo kut, zij had een echt gesprek met hem gehad. Ik nog nooit, hij flirt altijd met haar, hij heeft haar al eens leuk gevonden. Ik ga me dan helemaal met haar vergelijken, en baal ervan waarom dat bij mij niet zo is. wat is er mis met mij. Was ik maar zoals haar dan deed ie dat allemaal bij mij ...

Ik had hem laatst dus geblokt omdat ik hoopte hem te vergeten. maar ja dat gaat ook opvallen, want ik chatte bijna iedere dag met hem. Heb ik hem maandag maar ervan af gehaald, want hij had het toch wel door, ik alles maar vertel waarom ik het gedaan had enzo.. hij vond het heel kut voor me enzo maar ik wil hiervan af!!!!!!

Ik maak mezelf gek en blijf hopen op een situatie die zich nooit voor zal doen, ik met hem een relatie...

Wie weet hoe ik ervan af kom. Het lijkt wel alsof ik nergens anders meer aan kan denken. Hij zei ook dat het niet zoveel voorstelde maar dat vind ik wel!!!!!! Overdrijf ik echt? Ik weet het allemaal niet meer ben een beetje aan het flippen...

Maar ja als jullie me hieruit willen helpen graag, alle hulp is welkom

xxx Shazz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 23:53
biertjehappen
biertjehappen is offline
dit is wijsheid: Jouw tijd komt nog wel meisje!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 08:23
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
dit is wijsheid: Jouw tijd komt nog wel meisje!
psies
Oud 07-06-2002, 08:25
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
L&r?
Oud 07-06-2002, 21:41
Droyd
Droyd is offline
Hei, je moet je gewoon minder focussen op hem, ik ben zelf bijna 2 jaar verliefd geweest op een meisje die samen geweest is met een vriend van me, en het doet ontzettend veel pijn...alhoewel ik niet jaloers was, omdat ik vond dat het mijn eigen schuld was, dat hij gewoon beter is...is zo gewoon, hoe jet draait of keert, maar das mijn visie...

De enige manier om er vanaf te geraken is tijd...het kan echt lang, lang duren maar ooit vergaat die rotliefde
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 09:52
moenbase
moenbase is offline
het gaat wel weer over
Oud 09-06-2002, 00:05
Verwijderd
Het gaat wel weer over... klinkt heel makkelijk, is het niet en dat weet ik. Maar uiteindelijk is dit wel waar!
Ik denk niet da je echt een kans hebt, als ie al helemaal gek is op een vriendin van je. Bah, klinkt hard he?
Maargoed, je kunt er denk ik weinig aan veranderen meissie, en ik denk da je je beter kan gaan concentreren op iemand die jou wel wil.. Anders doe je jezelf alleen maar onnodig pijn..

Iig sterkte en succes!
En het is echt niet zo dat jij lelijk bent, of niet aardig.
Het is een kwestie van smaak, en als hij niet wil zien dat jij leuk lief en aardig bent, dan is hij degene die iets misloopt toch?

Er komt echt nog wel een jongen die helemaal voor jou gaat! Echt hoor.. geen twijfel over mogelijk!
Alleen dat heeft misschien nog heel veel tijd nodig..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:25
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

1) En het is echt niet zo dat jij lelijk bent, of niet aardig.
Het is een kwestie van smaak, en als hij niet wil zien dat jij leuk lief en aardig bent, dan is hij degene die iets misloopt toch?

2) Er komt echt nog wel een jongen die helemaal voor jou gaat! Echt hoor.. geen twijfel over mogelijk!
Alleen dat heeft misschien nog heel veel tijd nodig..
1) Hoe weet jij dat?
2) Ook dit kun je niet weten. Er zijn ook genoeg al dan niet lelijke meisjes die verzuren en verschrompelen en een toekomst als oude vrijster tegemoet kunnen zien. Vooral meisjes die geen initiatieven durven nemen, en die zich zozeer door hun gevoelsleven laten leiden dat ze nooit echt duidelijk worden in wat ze zeggen.

Misschien is er nog hoop voor haar, maar misschien ook niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:17
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Behalve dan van de abt van sion...

Je moet nou niet doen alsof je me kent want ik ben echt wel aardig volgens mijn vrienden, en ze vinden me ook niet lelijk (zeggen ze). Maar goed daar ga je dan toch wel aan twijfelen. Maar ik laat echt wel merken als ik iemand leuk vind. Alleen vallen ze nooit op miJ!! kan ik toch nix aan doen? Ja knapper worden ofzo, maar ja ik weet het ook niet meer..

Was gister uitgeweest, ik had mijn haren best leuk (al zeg ik het zelf), ik was naar de kapper geweest. Mijn vriendin was dus erg laat en had haar haren los (heeft ze normaal niet) en was ze aan het zeiken dat ze het nix vond en dat ze voor lul liep ik gezegd dat het niet zo was. Ze zei ook nog alsj e vanavond geen sjans meer krijgt weet ik het ook niet meer..... Eind van de avond heb ik nog geen jongen gezien . Geen sjans gehad dus ik ben echt hopeloos. Ik doe er vanalles aan om er goed uit te zien maar voor wie ?? ik weet echt niet meer waar ik het voor doe. En mijn vriendin had sjans van een aantal jongens en heeft van een het telefoon nummer (gelukkig niet die ene waar we beiden verliefd op zijn) maar toch..

Ik weet het echt niet meer en was gisteravond dan op een gegeven moment ook een beetje depri

Wat moet ik nou!?!?

Geen hond ziet me ooit staan, en als ik iemand leuk vind zeg ik dat maar uiteindelijk schiet ik er toch nix mee op want mij vinden ze NOOIT leuk!!

nou ja ik weet het allemaal niet meer

doeeei
xxx SHAZZ
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:34
Verwijderd
Op de abt van sion moet je niet letten als je een beetje teergevoelig bent

Maar goed, ontopic, ik kan het me wel goed voorstellen..soms ga ik ook uit, dan heb ik echt van die schijtavonden dat ik weer even lekker met m'n neus op de feiten word gedrukt (namelijk, dat ik blijkbaar niet exact ben wat meisjes willen). Ik kijk om me heen en zie de meest lelijke, onaardige, kansloze figuren 'scoren' of een vriendin hebben/krijgen, terwijl ik van duizendenéén meisjes hoor 'je bent echt een leuke jongen, bla bla bla' en toch wil het nooit lukken. Je zou bijna gaan denken dat er echt een parfum is wat je op kunt spuiten, voor succes bij het andere geslacht, en dat ik niet weet waar je dat kunt kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:36
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Hoe weet jij dat?
2) Ook dit kun je niet weten. Er zijn ook genoeg al dan niet lelijke meisjes die verzuren en verschrompelen en een toekomst als oude vrijster tegemoet kunnen zien. Vooral meisjes die geen initiatieven durven nemen, en die zich zozeer door hun gevoelsleven laten leiden dat ze nooit echt duidelijk worden in wat ze zeggen.

flikker toch een eind op man! doe ff normaal. Dat meisje heeft nu ff niets aan jou verpakte beledigingen. Want dat zijn het, je zegt het leuk, maar het blijft een belediging. Misschien dat jij het je niet kan voorstellen, maar dr zit een mens aan de andere kant van de computer die jou bericht leest. Hou daar ff rekening mee. Je kan iemand op deze manier behoorlijk kwetsen.
Oud 09-06-2002, 11:49
marlies
marlies is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

flikker toch een eind op man! doe ff normaal. Dat meisje heeft nu ff niets aan jou verpakte beledigingen. Want dat zijn het, je zegt het leuk, maar het blijft een belediging. Misschien dat jij het je niet kan voorstellen, maar dr zit een mens aan de andere kant van de computer die jou bericht leest. Hou daar ff rekening mee. Je kan iemand op deze manier behoorlijk kwetsen.
juistem
Oud 09-06-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Maar goed, ontopic, ik kan het me wel goed voorstellen..soms ga ik ook uit, dan heb ik echt van die schijtavonden dat ik weer even lekker met m'n neus op de feiten word gedrukt (namelijk, dat ik blijkbaar niet exact ben wat meisjes willen). Ik kijk om me heen en zie de meest lelijke, onaardige, kansloze figuren 'scoren' of een vriendin hebben/krijgen, terwijl ik van duizendenéén meisjes hoor 'je bent echt een leuke jongen, bla bla bla' en toch wil het nooit lukken. Je zou bijna gaan denken dat er echt een parfum is wat je op kunt spuiten, voor succes bij het andere geslacht, en dat ik niet weet waar je dat kunt kopen.
Mh, je bent ook leuk... 't zal wel toeval zijn. Ik ben niet knap of zo, toch worden er wel jongens verliefd op mij, alleen dan net weer niet degenen op wie ik verliefd word... 't is echt oneerlijk.

Mjah, ik ken een stel, dat meisje ziet er echt niet uit (gaan we maar niet dieper op in ), maar die heeft toch al tijden gelukkige verkering. Kijk, daar krijg je nou weer moed van he
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:54
incognito
incognito is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Hoe weet jij dat?

mooi en lelijk zijn slechts een kwestie van smaak. Niemand is absoluut mooi en nioemand is absoluut lelijk. Deze hele redenering gaat dus niet op en is volkomen irelevent
Oud 09-06-2002, 12:55
incognito
incognito is offline
Citaat:
nare man schreef:

om jou als voorbeld te nemen... Sommige mensen zullen je een arrogante kwal vinden, anderen zullen vinden dat je best een tffe gast benbt... gewoon eeen kestie van smaak
Oud 09-06-2002, 13:33
SHAZZ
SHAZZ is offline
Als ze nooit naar jou toe komen begin je vanzelf wel te denken dat je lelijk bent, en wanneer ze altijd naar je vriendin gaan begin je te denken dat zij dus knap is. Dan ga je jezelf met haar vergelijken en zie je dat jij dat allemaal niet hebt, dus dat jij lelijk bent, en dat heb ik dus..

Ik denk als er ooit es (als ik bejaard ben) een jongen naarmij toekomt krijg ik ook een beetje het gevoel dat ik niet helemaal tot de paria behoor..

Iedereen zegt dat ik veel te negatief ben en geen zelfvertrouwen heb.. maar waar moet dat dan vandaan komen!?!? Ik ben 16 en heb nog nooooooi gezoend en nog nooit een vriendje gehad.

Pas 2 x heeft een jongen mij leuk gevonden en die waren... ja ik viel niet op ze. Daar baal ik van. Ik zou het zo geweldig zijn als ik op een jongen viel en die op mij maar het lijkt alsof die situatie niet voor mij is weggelegd.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef:
Als ze nooit naar jou toe komen begin je vanzelf wel te denken dat je lelijk bent, en wanneer ze altijd naar je vriendin gaan begin je te denken dat zij dus knap is. Dan ga je jezelf met haar vergelijken en zie je dat jij dat allemaal niet hebt, dus dat jij lelijk bent, en dat heb ik dus..
Weet je wat nog frustrerender is? Als iedereen zegt dat jij veel aardiger en leuker bent dan je vriend en dat ze veel eerder op jou zouden vallen, en als je vervolgens tóch altijd ziet hoe híj wel scoort en jij niet. DAT is pas frustrerend en ga je echt aan jezelf twijfelen, en ook nog eens aan iets wat heel ongrijpbaar is.

Citaat:
Iedereen zegt dat ik veel te negatief ben en geen zelfvertrouwen heb.. maar waar moet dat dan vandaan komen!?!? Ik ben 16 en heb nog nooooooi gezoend en nog nooit een vriendje gehad.
So what? Ik was nóg veel later dan jij (ik noem ff geen leeftijd) en op een gegeven moment trok ik me er gewoon niks meer van aan. Ik berustte er maar in, en dat heeft toch een bepaalde uitstraling. Je hoort wel vaak 'hoe liever je het wilt, hoe minder het lukt' en dat is zeker waar. Als je je er niet druk over maakt dat je 'laat' bent en je bent gewoon jezelf, dan straal je iets bepaalds uit waardoor het misschein wél beter lukt.

Citaat:
Pas 2 x heeft een jongen mij leuk gevonden en die waren... ja ik viel niet op ze. Daar baal ik van. Ik zou het zo geweldig zijn als ik op een jongen viel en die op mij maar het lijkt alsof die situatie niet voor mij is weggelegd.
Verliefdheid kan ook wederzijds verliefdheid opwekken, onder omstandigheden. Als een jongen leuk vind, moet je niet meteen overhaasten, maar probeer gewoon relaxed contact met hem te zoeken. Het gaat er éérst om dat mensen je een beetje kennen en aardig vinden, en dan later kun je eventueel wel laten doorschemeren dat je hem leuk vindt. Niet meteen erbovenop springen, dat schrikt ook af.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef:

Ik denk als er ooit es (als ik bejaard ben) een jongen naarmij toekomt krijg ik ook een beetje het gevoel dat ik niet helemaal tot de paria behoor..

Ik ken het, behalve dan dat ik wel gezoend heb... Maar dat is niet zo moeilijk als je uitgaat, er zijn altijd wel mensen die je leuk vindt en die jou ook leuk vinden. Ok, altijd, maar soms wel
Ik word verliefd op jongens die ik niet kan krijgen, en de jongens die wel verliefd op mij worden vind ik niet meer dan leuk. Heel erg frustrerend, maar ik denk toch dat er ooit es iemand voor mij zal zijn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:46
de abt van sion
Citaat:
martijn1985 schreef:

Het is geen beledigen of kwetsen. Ik noem het gewoon duidelijkheid scheppen, de waarheid onder ogen zien. Niet iedereen is even knap. Er zullen altijd mensen buiten de "selectieboot" vallen. Waarschijnlijk - ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik ga af op wat ze zelf zegt - is zij er daar één van.
Geeft niet, er zijn ook mensen die bij hun ouders blijven wonen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:48
de abt van sion
Citaat:
incognito schreef:

1) Niemand is absoluut mooi en nioemand is absoluut lelijk.
2) Deze hele redenering gaat dus niet op en is volkomen irelevent
1) Dat klopt.
2) Toch gaat de redenering wel op. Er zijn wel mensen die - lichamelijk of geestelijk - heel strak tegen de absolute lelijkheid aanschurken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Dat klopt.
2) Toch gaat de redenering wel op. Er zijn wel mensen die - lichamelijk of geestelijk - heel strak tegen de absolute lelijkheid aanschurken.
En als je zo door blijft zaniken, krijg ik de neiging te zeggen dat jij dat bent, hoewel ik niet het flauwste benul heb hoe je eruit ziet.

Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 16:27
Pippeloentje
Pippeloentje is offline
Citaat:
Morgan schreef:

En als je zo door blijft zaniken, krijg ik de neiging te zeggen dat jij dat bent, hoewel ik niet het flauwste benul heb hoe je eruit ziet.

idd
Oud 09-06-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Misschien heb je gelijk. Misschien ook niet. Hoe het ook zij, het getuigt niet van veel mensenkennis en zéker niet van veel tact dat je dat soort overpeinzingen neerzet in een topic van iemand die zich dat bést wel eens zou kunnen aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 18:03
de abt van sion
Citaat:
nare man schreef:

Misschien heb je gelijk. Misschien ook niet. Hoe het ook zij, het getuigt niet van veel mensenkennis en zéker niet van veel tact dat je dat soort overpeinzingen neerzet in een topic van iemand die zich dat bést wel eens zou kunnen aantrekken.
Het getuigt wel degelijk van mensenkennis en van tact (in de vorm van eerlijkheid: dus niet-liegen) dat ik iemand die met dit uiterlijke (en daardoor ook innerlijke) probleem zit, rechtstreeks met zichzelf confronteer.
Die confrontatie maakt haar sterker dan het ontwijkende geneuzel in al die andere goedbedoelde reacties.
Mijn reactie is čcht goedbedoeld.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 21:22
SHAZZ
SHAZZ is offline
Het is fijner om iets positiefs te horen dan weer met je neus op de feiten gedrukt te worden. Iets positiefs hoef niet automatisch liegen te betekenen. Ik weet echt wel voor mezelf hoe ik ervoor sta, want als nooit iemand je leuk heeft gevonden heb je toch wel een idee van je kansen en waardoor dat komt (uiterlijk).

En als iemand dan me nog es met mijn neus op de feiten duwt ga ik denkelijk alleen maar negatiever denken. Ik zit nou gewoon in een beetje een kutsituatie (zoals je hebt kunnen lezen) maar ik wou gewoon wat advies ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 21:26
de abt van sion
Citaat:
SHAZZ schreef:

1) Het is fijner om iets positiefs te horen dan weer met je neus op de feiten gedrukt te worden. Iets positiefs hoef niet automatisch liegen te betekenen. Ik weet echt wel voor mezelf hoe ik ervoor sta, want als nooit iemand je leuk heeft gevonden heb je toch wel een idee van je kansen en waardoor dat komt (uiterlijk).

2) En als iemand dan me nog es met mijn neus op de feiten duwt ga ik denkelijk alleen maar negatiever denken. Ik zit nou gewoon in een beetje een kutsituatie (zoals je hebt kunnen lezen) maar ik wou gewoon wat advies ofzo
1) Dat weet ik. Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik weet niet hoe jij eruit ziet, maar ik denk goed. Uit je laatste reactie kom je naar voren als een weldenkend iemand. Dat leek je in je topic niet.
2) Dat kan. Je gaat even de diepte in om er vervolgens sterker dan ooit uit te komen. Daar wilde ik je - door je siituatie in het extreme te trekken - bij helpen.
Jij komt er wel! Sterkte! En succes!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 21:38
Miami
Miami is offline
Brrr meer een discussie over hoe moet ik reageren op een situatie op dit forum .

Anyways meid ik weet je leeftijd niet ff vergeten te kijken, maar goed. Het makkelijkste is gewoon doorgaan en proberen niet aan hem te denken ( lukt dat niet als je contact met hem hebt is het jammer maar dan is het beste toch het contact verbreken ). Ik weet hoe je je voelt heb het zelf meerdere malen meegemaakt dus weet dat het niet makkelijk is, maar wil je verder met je leven moet je het toch echt doen. Wat betreft je "beste" vriendin als zij weet dat jij hem leuk vind begint ze ook niks met hem anders zou het een teken zijn dat er iets mis is met jullie vriendschap aangezien zij dan jongens boven haar "beste" vriendin kiest. Ga eens te rade bij jezelf hoe goed die vriendin in werkelijkheid wel niet is.

Succes
Oud 09-06-2002, 22:04
Dotcom
Dotcom is offline
Post eens een foto dan, SHAZZ?
En natuurlijk gaan jongens eerst achter de superknappe meiden aan, vooral op een leeftijd van 16-18.
Maar dit verandert echt wel als je 20+ bent, dus het komt heus wel.
Oud 09-06-2002, 22:14
de abt van sion
Citaat:
Dotcom schreef:
En natuurlijk gaan jongens eerst achter de superknappe meiden aan, vooral op een leeftijd van 16-18.
Jongens die uitsluitend achter superknappe meiden aangaan, zijn kortzichtig en vragen om moeilijkheden.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 22:20
SHAZZ
SHAZZ is offline
Dotcom ik plaats helaas geen foto (heb geen scanner) want dalijk herkend iemand me en wil toch wel beetje anoniem blijven.

En ik hoor net dat ie het uit heeft met zijn vriendin!!!!

Oh my god ik wil niet weten wat er nu gaat gebeuren.. Dalijk gaat ie met mijn vriendin ervan door.. FUCK ZOOI ik weet het echt niet, ik ben benieuwd want mijn vriendin gaat nu misschien wel achter hem aan ik ben benieuwd.. het kan dus toch nog kutter worden
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 22:23
de abt van sion
Citaat:
SHAZZ schreef:

1) FUCK ZOOI
2) het kan dus toch nog kutter worden
Verwacht in ieder geval geen partner die zichzelf respecteert.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 08:16
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
SHAZZ schreef:
Hai,

Ik heb een beetje een probleem. Ik vind al een jaar een jongen leuk. Op zich zou dat niet zo'n ramp zijn. Maar al vrij in het begin bleek dat mijn beste vriendin hem ook leuk vond. Dat vond ik toen nog niet zo'n ramp. Ze is wel 10x knapper als mij . Dus dan raak je sowieso wel een beetje gefrustreerd wat betreft jouw kans bij die jongen.

Hij flirte ook best veel met haar. Uiteindelijk vonden ze elkaar alletwee leuk , alleen mijn vriendin durfde (gelukkig) nix te ondernemen.

Nu zijn we een jaar verder, hij heeft nou al 8 maanden een vriendin. (die overigens niemand moet). Dat kind behandelt hem helemaal niet goed, maar dat is nog het minste. Ondertussen zegt ie wel op msn nog allemaal van die dingen tegen mijn vriendin.

Als ik dat hoor kan ik wel janken en springen de tranen me bijna gelijk in mijn ogen. Hij had iets gezegd in de trant van ik kan ook niet verwachten dat je eeuwig vrijgezel blijft (kortom ik vind je leuk).

WAAROM DOET IE DAT NOU NIET BIJ MIJ!? Zo'n dingen vraag ik me dan de godganse dag af. Ik wil hem vergeten want ik weet toch dat het nooit wat wordt. Ik heb hem in oktober ofzo al gezegd dat ik hem leuk vond alleen ja hij voelde zich vereerd enzo. Nou mijn vriendin had het een maand geleden gezegd in het echt!!!!!! Ik weer stikjalours want hij is best een goeie vriend geworden, je kent het vast wel in het echt spreek je elkaar niet veel maar op internet vertel je alles over jezelf.

Maar ik voelde me zo kut, zij had een echt gesprek met hem gehad. Ik nog nooit, hij flirt altijd met haar, hij heeft haar al eens leuk gevonden. Ik ga me dan helemaal met haar vergelijken, en baal ervan waarom dat bij mij niet zo is. wat is er mis met mij. Was ik maar zoals haar dan deed ie dat allemaal bij mij ...

Ik had hem laatst dus geblokt omdat ik hoopte hem te vergeten. maar ja dat gaat ook opvallen, want ik chatte bijna iedere dag met hem. Heb ik hem maandag maar ervan af gehaald, want hij had het toch wel door, ik alles maar vertel waarom ik het gedaan had enzo.. hij vond het heel kut voor me enzo maar ik wil hiervan af!!!!!!

Ik maak mezelf gek en blijf hopen op een situatie die zich nooit voor zal doen, ik met hem een relatie...

Wie weet hoe ik ervan af kom. Het lijkt wel alsof ik nergens anders meer aan kan denken. Hij zei ook dat het niet zoveel voorstelde maar dat vind ik wel!!!!!! Overdrijf ik echt? Ik weet het allemaal niet meer ben een beetje aan het flippen...

Maar ja als jullie me hieruit willen helpen graag, alle hulp is welkom

xxx Shazz
Je geeft aan dat je pas 16 bent,
en ik vind het ronduit belachelijk dat je je dan al zo druk maakt om de liefde, toen ik 16 was dacht ik er niet zo aan.
Maak jezelf niet gek er komt ooit wel eens een leuke jongen op je af, misschien niet nu maar misschien wel over een paar jaar.
Denk beter eerst aan je studie, dan aan jongens dat gaat namelijk voor.
Greetz
robijnbeertje
Oud 10-06-2002, 10:09
Verwijderd
Citaat:
robijnbeertje schreef:

Je geeft aan dat je pas 16 bent,
en ik vind het ronduit belachelijk dat je je dan al zo druk maakt om de liefde, toen ik 16 was dacht ik er niet zo aan.
Maak jezelf niet gek er komt ooit wel eens een leuke jongen op je af, misschien niet nu maar misschien wel over een paar jaar.
Denk beter eerst aan je studie, dan aan jongens dat gaat namelijk voor.
Greetz
robijnbeertje
Overdrijven kan ook, dat jij nou laat was wil niet zeggen dat niemand zich op zijn zestiende druk mag maken om de liefde, hoor. Dit klinkt echt als zo'n preek van een leraar of zo. Tuurlijk is studie belangrijk, alsof ze opeens niet meer aan leren zou denken omdat ze verliefd is.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Overdrijven kan ook, dat jij nou laat was wil niet zeggen dat niemand zich op zijn zestiende druk mag maken om de liefde, hoor. Dit klinkt echt als zo'n preek van een leraar of zo. Tuurlijk is studie belangrijk, alsof ze opeens niet meer aan leren zou denken omdat ze verliefd is.
Inderdaad. Het getuigt van enig tact als je je probeert te verplaatsen in de belevingswereld van een 16-jarig meisje wat nog nooit gezoend heeft. Jongens overal, iedereen om haar heen 'scoort' en je hebt zómaar het imago van doos te pakken omdat je nooit zoent. Dat kan onderling genadeloos zijn. En verder: natuurlijk is 16 niet oud. Er zijn zoveel jongens en meisjes die op hun 16e nog zo groen als gras zijn, maar dat is natuurlijk wat minder makkelijk duidelijk te maken aan iemand die er zélf middenin zit. Groepsdruk is hard. Probeer aan zo iemand maar eens duidelijk te maken dat het hartstikke normaal is.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:03
SHAZZ
SHAZZ is offline
Het zou makkelijker zijn als ik met mensen om ging die in het zelfde schuitje zitten. Ik ken ook mensen die nog nooit gezoend hebben ofzo maar die staan niet zo dicht bij me. Wanneer ik daar dan mee praat heb ik ook wel iets van ik ben niet de enige. Maar met de personen met wie ik om ga, die hebben bijna allemaal wel al gezoend of sjans gehad. Kijk dan word je er mee geconfronteerd en dat maakt het zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:08
Verwijderd
Ach, een vriendin van mij had ook pas op haar zestiende gezoend, hoor. Ik was vijftien, is ook niet erg vroeg vergeleken bij de meeste kennissen van mij (als die tenminste allemaal de waarheid spreken, wat nog maar de vraag is).

Maareh, ga je wel es uit dan? Want dat helpt nogal
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:15
Miami
Miami is offline
Hehe je wilt mensen in het zelfde circuit ontmoeten voeg me maar toe op msn miami@corebomb.nl
Oud 10-06-2002, 18:29
Verwijderd
NARE (c) zoen- en overige handelingen op verzoek! NU een sappige student bij U thuis! Eigen vervoer, tarieven op aanvraag, prijswijzigingen voorbehouden!

Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:59
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik ga zeker uit.

Vrij veel zelfs. Maar ik wil niet met de eerste de beste kussen voor zomaar een avondje. Ik wil graag zoenen met die jongen op wie ik verliefd op ben..

En miami ik heb je toegevoegd maar dat ding gaf aan dat je geen msn had..

Alle reacties zijn nog steed welkom
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:26
Lovergirl2001
Lovergirl2001 is offline
Vergeet niet dat uiterlijk niet het belangrijkst is!! Het is misschien handig voor het eerste contact, maar als je iemand beter leert kennen gaat het toch om je karakter, hoe je van binnen bent. Er zijn zeker jongens die niet veel om uiterlijk geven, maar veel meer om karakter. Probeer jezelf niet te vergelijken met je vriendin! Jij bent jezelf en daar kun je best trots op zijn!
Ik hoop dat je snel een jongen tegenkomt die helemaal voor jou gaat!!
Liefs, Lovergirl
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:30
Miami
Miami is offline
Praat anders nu met je
Oud 11-06-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef:
Ik ga zeker uit.

Vrij veel zelfs. Maar ik wil niet met de eerste de beste kussen voor zomaar een avondje. Ik wil graag zoenen met die jongen op wie ik verliefd op ben..

En miami ik heb je toegevoegd maar dat ding gaf aan dat je geen msn had..

Alle reacties zijn nog steed welkom
Mjah, dan wordt het moeilijk. *had ooit ook die hoop maar aangezien ze bijna 3 jr verliefd was op een jongen die niet meer dan vriendschap wou, had ze weinig keus*

Ik heb nog *nooit* met iemand gezoend op wie ik echt verliefd was... Nu ben ik ook net voor de tweede keer verliefd, eerste keer liep op niks uit, tweede keer... mh... er is altijd een kans... Maar te weinig tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten