Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() On topic: Misschien kun je wat afspreken met vriendinnen op de dagen dat je hem niet ziet, en dan met z;n allen wat leuks gaan doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
met afleiding ben ik nou trouwens wel bezig. ik ga een lijst maken met wat ik nog allemaal kan doen, allerlei achterstallig werk zoals foto's inplakken, kamer zeer grondig opruimen, kamer zoeken voor volgend jaar enz. en ik probeer ook wel met m'n vriendinnen af te spreken. dit forum vind ik ook heel fijn. je kunt gewoon alles kwijt en je bent ermee bezig. dat is toch wel het beste denk ik, gewoon jezelf bezig houden zodat je niet al te veel aan hem denkt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zag hem alleen maar in de weekenden, en ik heb nu vakantie en hij ook nog niet, dus voel me nu soms nog rotter omdat ik nu niet echt bezig ben met leren voor examens ofzo. Dus geen afleiding ![]() ![]() ![]() Inderdaad gewoon toch proberen leuke dingen met andere te doen, dat is nooit slecht voor je sociaal leven, je moet je ook met vrienden kunnen vermaken ![]() Maar ik snap heel goed dat je het met je vriendje net wat leuker vindt allemaal, dat heb ik ook. Maar echt, ga leuke dingen doen, ga je hele kamer opruimen en poetsen en ga werken!! Works for me haha! |
![]() |
||
Citaat:
Ik herken het gevoel ook, heb het zelf ook heel erg gehad, met name bij mijn eerste vriendje. Ik was zó blij dat ik een vriendje had (eigenlijk: dat ik dus blijkbaar toch wel leuk genoeg was om een vriendje te kunnen krijgen) dat ik meteen mijn hele leven om hem liet draaien en ik niets meer voor mezelf had. Alles moest met hem te maken hebben, anders was het niet leuk. Het ging uit tussen ons voor ik de kans had om er iets aan te veranderen, maar ik realiseerde me daarna wel dat je jezelf gelukkig moet maken, en dat een ander dat niet voor je kan doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |