Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het laatste stukje: "dat spijt ~ speel ik?" is de gedachte waarmee ik begon, het is de hoofdgedachte achter het gedicht zeg maar. De persoon weet niet meer of hij echt spijt heeft van wat hij heeft gedaan of dat hij dat alleen maar speelt. Hij weet niet of hij zichzelf voor de gek loopt te houden of niet. Radeloosheid komt om de hoek kijken ("wat nu?"), hij worstelt met zijn verleden (vandaar de "wat vroeger ", als tegenstelling tot het "wat nu "). Op het laatst komt hij erachter dat hij geen spijt heeft van wat hij heeft gedaan, hij speelt het alleen maar, hij houdt zichzelf voor de gek. Het 'spelen' moet ook kinderlijkheid uitdrukken, de persoon denkt veel (en serieus) na maar is eigenlijk nogsteeds een klein kind. Buh, misschien lukt het me later om het wat duidelijker te maken ^^. Edit: Ik ben geen griek.
Toch? Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 18:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ow wacht of het was een grapje ![]()
||
Citaat:
![]() Opzich krijg ik best wel de neiging om een nieuwe account aan te maken zodat ik, ehm, de goede reacties krijg xD Ow en ik laat me juist express door de massa beinvloeden, alles wat de massa mooi vind vind ik lelijk en andersom... zo lijkt het vaak wel iig ^^. Ach, ik ben tenminste uniek met mijn attidude. @audio bully: Laat Sketch maar, hij probeert mij zoals belachelijk te maken maar dat gebeurt alleen maar bij zichzelf, fantastische vent dus xD
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() cynisch gestoord is gewoon een vreemde opmerking. Het gedicht: het heeft erg potentiële stukken, ik hou wel van het verwarrende woordspel, maar sommige stukken had ik liever beter uitgewerkt gezien. nu speel ik, ja maar wat? weet ik niet niet ik weet ik stik nee De vraag ja, maar wat vind ik afbreuk doen. Dat maakt het zo... simpel geschreven. De rest, vooral het ik stik vind ik goed. dat spijt speel ik, mooi einde, voor mij had je niet met nee hoeven eindigen. Maar op zich wel iets waarmee je zou kunnen verder gaan. Ik hou hier meer van dan van de andere dingen die ik al van je heb gezien. |
![]() |
||
Citaat:
De achterliggende gedachte heb ik al gepost.
||
Citaat:
Je echte mening over een gedicht moet je gewoon hier zetten, het is een dichtersforum... En ik heb nog totaal geen mening over een persoon geuit. En volgens mij kan ik iets beter weten wanneer iemand mij verkeerd opvat. En wil je astjeblieft onmiddelijk stoppen met die kleurtjes en groter lettertype? @CSN: Geniala quote ^^
Toch? Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 20:24. |
![]() |
||
Citaat:
maar in die pm die ik van je kreeg liet je wel een beetje een ander verhaal horen.. ik houd er nu ook gewoon mee op.. dit heeft geen zin.. ik weet van mezefl hoe ik iets opvat.. en ik voelde me door jou heus niet aangevallen.. maar door zo te reageren hoor je wel wat die persoon precies bedoelt.. jo standpunt snap ik nu.. en ik zal je kritiek gebruiken.. dankjewel.. (dit is moeilijk hoor.. iets toegeven.. nouwjah ut was geen toegeven maar samenvatten.. ) |
![]() |
||
Citaat:
"Zoals ik al heb gezegd: ik probeer je te helpen. Je moet mijn commentaar niet negatief opvatten. Toen ik begon met dichten reageerde ik ongeveer hetzelfde als jou, ik had ook het gevoel dat ik werd afgekraakt, dat gevoel was bij mij en is nu bij jou onterecht. Ik zal eerlijk zijn, ik vind je gedichten niet mooi, maar dat heb ik niet in mijn reacties gezet. Daar heb ik gezet wat ik in je gedicht mis en wat je daar aan kan doen, als bedoeling om je te helpen om beter te worden. Nog meer advies: kijk rond op DoP, lees gedichten van andere kritisch en ga vooral ook die kritiek plaatsen, daar kun je veel van leren. Wat echter niet zo leerzaam is is een gedicht 1 keer oppervlakkig te lezen en daarna zeggen 'Mooi.'. Kijk er kritisch naar en zeg wat je er mooi aan vind maar ook(/vooral) wat je er minder mooi aan vind. Wat ook erg belangrijk is is dat je genoeg tijd neemt voor je gedichten. Als je iets heb geschreven bewaar het en kijk er de volgende dagen naar, vertrouw me hier in, doe het! Als je gelijk een gedicht post nadat je die in 5 minuten heb geschreven zal hij veel minder mooi zijn dan een gedicht waar je nog 4 dagen naar heb gekeken!!! Bovenal, blijf dichten, geef niet op. Nog veel succes verder DoD" Zoals je hierboven duidelijk kunt zien ben ik een arrogante kwal.
Toch? Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 20:36. |
![]() |
||
Citaat:
als je dat ook van jezelf zegt.. ![]() iets minder serieus praten.. en dat arrogant kan weg.. (neej grapje) ik wil wel door 1 deur kunnen.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen bedankt voor al jullie reacties ![]() De lijst met benamingen (ed.) voor mij wordt nu wel verrekte lang: APCGPPSK, iemand nog iets toe te voegen? ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 10:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Omnium principium defficele est.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Alle begin is moeilijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zie sig ^^
||
Citaat:
Leesfoutje van me bedoelde ik niks mee! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu iedereen opflikkeren en op andere gedichten gaan reageren!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Algemene schoolzaken |
welke spullen zijn handig om niet te vergeten tijdens een stage? Dionysus | 11 | 10-05-2006 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
nietig pomme | 10 | 17-02-2006 17:04 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |