Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2005, 21:35
Drlove
Drlove is offline
hey hey

momenteel ben ik 3de jaars mer student, maar ik ben de school helemaal zat. Ikwil overstappen op hbo journalistiek, maar heb geen zin om opnieuw te beginnen, wil wel minimaal in de 2de zitten. Ik heb me p en van jaar 2 en 3 ongeveer 50 ect's wat neerkomt op bijna heel jaar 2. Ook vraag ik me af waar journalistiek gegeven wordt, ik woon zelf in rotterdam en wil het zo dichtbij mogelijk. Geen inholland want daar zit ik nu op en dat is echt een zaadschool.

mijn 2de optie is mijn opleiding te vervolgen, behoud je dat je studie punten op een andere school? ik wil van inholland naar hogeschool rotterdam
Oud 02-06-2005, 21:45
Jeopardize
Jeopardize is offline
Je studiepunten behoud je alleen voor de IBG. Wat betreft een andere opleiding heb je alleen iets aan je propedeuse (instromen in het 2e jaar). Misschien kun je vrijstelling krijgen voor vakken die zijn opgenomen in het curriculum van de nieuwe studie maar jij al hebt gevolgd tijdens je huidige studie.

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:30
Verwijderd
Journalistiek is een lotingsstudie (iig ik ken iemand die het doet en die moest loten), ik weet niet of je daar zo simpel in het tweede jaar in kunt stromen...? Waar journalistiek gegeven wordt kan je via google, denk ik, vrij makkelijk zelf opzoeken.

Of je over kunt stappen van jaar 3 naar jaar 4 op een andere school (ik denk dat je dat oa bedoeld met 'behoud je je studiepunten'?) is helemaal afhankelijk van hoe de opleiding op beide scholen is ingericht. Bel de Hogeschool Rotterdam en vraag het, ik denk dat dat de enige manier is om er achter te komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten