Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit is hun site. http://www.svr.nl/
Ik snap er niet echt veel van, maar je moet zelf maar even kijken. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ga naar een staatsbosbeheer camping
![]() http://www.staatsbosbeheer.nl/doen/o...-3BFDEE0884EE} Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 11:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Houten (bij utrecht) heb je een soort camping bij de boer, ook erg leuk.. nja dat zul je in veel plaatsen wel hebben, gewoon goed zoeken.. iig fijne vakantie! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar toen we eerst naar de stad en het bos gingen en je fietst vanaf jou huis richting fruit plukken kom je langs kamperen bij de boer. Dat afgelopen maand ofzo geopend werd Maar goed ja je hebt overal wel kleine campings, gewoon goed zoeken. |
![]() |
|
![]() |
www.campingdevliert.nl was dat
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de Heigraaf is idd errug leuk om naartoe te gaan...het is goed te doen om van de camping naar woudenberg te fietsen. op de camping heb je een supermarktje e.d. zodat je niet elke dag naar het dorp hoeft (bij bijv. slecht weer). het meer is erg handig voor wat afkoeling (duimen maar voor goed weer ![]() in de buurt van de camping staan nog wat andere campings, waaronder geloof ik ook een soort boerderijcamping ofzo. erg goed weet ik niet wat het is, want ik ben zelf nog nooit op deze laatste camping geweest. als je geen zin hebt om te fietsen ofzo, kun je met de bus naar andere plaatsen. de bushokjes staan ook vlak bij de camping. kortom: een camping met heel veel mogelijkheden ![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom Nederland een strontland is. Allocht00n | 12 | 28-03-2010 01:03 | |
Flora & Fauna |
Jagen en eizoeken kees17 | 52 | 30-05-2005 17:23 | |
Flora & Fauna |
Jacht op vos in Friesland weer geopent kees17 | 105 | 30-05-2005 16:21 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |