Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2005, 13:49
ganralph
ganralph is offline
ik ben dit jaar "aan de beurt" om een vakantie bestemming te zoeken en de afgelopen jaren is het ons (vriendin+ik) goed bevallen met n tentje op n boerderij of kleine camping.

weet er misschien iemand een leuk rustig plekje in het land (niet te dicht bij Amsterdam) waar je rustig zit? bijvoorbeeld een kampeerboerderij of zo (hoe meer dieren, hoe meer vreugd). stad(je) in de buurt (op fietsafstand) is wel prettig.

en nee, google heeft nog niet echt veel leuke dingen opgeleverd...
Oud 03-06-2005, 15:06
Miracle
Miracle is offline
Er bestaat toch zo'n organisatie "Kamperen bij de boer"? Ik weet ff niet meer hoe het heet. Maar via die organisatie zijn wij een aantal keren ook naar een camping bij een boerderij geweest. Het wordt alleen wel vaak gedaan door mensen met kinderen, dus echt rustig is dat niet. Maar je kunt altijd informeren.
Oud 03-06-2005, 15:08
Miracle
Miracle is offline
Dit is hun site. http://www.svr.nl/
Ik snap er niet echt veel van, maar je moet zelf maar even kijken.
Oud 04-06-2005, 17:58
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
ga ergens in Groningen, of op een van de wadden eilanden, Schiermonnikoog ofzo...
Oud 06-06-2005, 14:09
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-06-2005 @ 16:08 :
Dit is hun site. http://www.svr.nl/
Ik snap er niet echt veel van, maar je moet zelf maar even kijken.
ik ga eens mn best doen, bedankt iig
Oud 07-06-2005, 10:21
Verwijderd
ga naar een staatsbosbeheer camping totaal niet duur, altijd midden in de natuur gelegen, heel weinig gedoe, zijn altijd kleine gezellige campings.
http://www.staatsbosbeheer.nl/doen/o...-3BFDEE0884EE}

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 11:27.
Oud 07-06-2005, 11:27
Miracle
Miracle is offline
Ziet er leuk uit.
Sarah, ik heb even je linkje aangepast, de tags deden raar.
Oud 10-06-2005, 08:42
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-06-2005 @ 11:21 :
ga naar een staatsbosbeheer camping totaal niet duur, altijd midden in de natuur gelegen, heel weinig gedoe, zijn altijd kleine gezellige campings.
http://www.staatsbosbeheer.nl/doen/o...-3BFDEE0884EE}
oe, dank je *heeft misschien al wat gevonden*
Oud 10-06-2005, 19:36
da leentjuh
da leentjuh is offline
In ons mooie dorpje kun je kamperen bij de boer. Rust gegarandeerd. (teveel rust naar mijn mening)
Naar de stad moet je met de bus.
Oud 10-06-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 10-06-2005 @ 20:36 :
In ons mooie dorpje kun je kamperen bij de boer. Rust gegarandeerd. (teveel rust naar mijn mening)
Naar de stad moet je met de bus.
hehe welk dorpje?

In Houten (bij utrecht) heb je een soort camping bij de boer, ook erg leuk.. nja dat zul je in veel plaatsen wel hebben, gewoon goed zoeken..
iig fijne vakantie!
Oud 11-06-2005, 16:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Anneka schreef op 10-06-2005 @ 21:10 :
hehe welk dorpje?

In Houten (bij utrecht) heb je een soort camping bij de boer, ook erg leuk.. nja dat zul je in veel plaatsen wel hebben, gewoon goed zoeken..
iig fijne vakantie!
Oene.. Ligt op de Veluwe.
Oud 20-06-2005, 08:55
Evaatje
Evaatje is offline
Anneke, bedoel je die camping in Bunnik?????? die is wel lekker rustig in de perenboomgaard, maar er is wel een zwembad(je), je kunt er fietsen (naar Utrecht, Zeist, Houten, -> dichtbij allemaal) kanoen enzo (die camping heet trouwens 'camping de Boomgaard'

Ik ben zelf naar een camping in Woudenberg geweest, aan het Henschotermeer, dicht bij Amersfoort, alleen.. die camping is wel wat drukker... dat was camping ''de Heigraaf''
Oud 20-06-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Evaatje schreef op 20-06-2005 @ 09:55 :
Anneke, bedoel je die camping in Bunnik?????? die is wel lekker rustig in de perenboomgaard, maar er is wel een zwembad(je), je kunt er fietsen (naar Utrecht, Zeist, Houten, -> dichtbij allemaal) kanoen enzo (die camping heet trouwens 'camping de Boomgaard'

Ik ben zelf naar een camping in Woudenberg geweest, aan het Henschotermeer, dicht bij Amersfoort, alleen.. die camping is wel wat drukker... dat was camping ''de Heigraaf''
Ja idd die heb je, de Boomgaard.

maar toen we eerst naar de stad en het bos gingen en je fietst vanaf jou huis richting fruit plukken kom je langs kamperen bij de boer. Dat afgelopen maand ofzo geopend werd

Maar goed ja je hebt overal wel kleine campings, gewoon goed zoeken.
Oud 20-06-2005, 17:14
Evaatje
Evaatje is offline
www.campingdevliert.nl was dat
Oud 04-07-2005, 18:11
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
Evaatje schreef op 20-06-2005 @ 09:55 :

de Heigraaf is idd errug leuk om naartoe te gaan...het is goed te doen om van de camping naar woudenberg te fietsen. op de camping heb je een supermarktje e.d. zodat je niet elke dag naar het dorp hoeft (bij bijv. slecht weer). het meer is erg handig voor wat afkoeling (duimen maar voor goed weer )
in de buurt van de camping staan nog wat andere campings, waaronder geloof ik ook een soort boerderijcamping ofzo. erg goed weet ik niet wat het is, want ik ben zelf nog nooit op deze laatste camping geweest.
als je geen zin hebt om te fietsen ofzo, kun je met de bus naar andere plaatsen. de bushokjes staan ook vlak bij de camping. kortom: een camping met heel veel mogelijkheden
Oud 20-07-2005, 13:43
kevertje84
kevertje84 is offline
kamperen bij de boer is stoer, vooral als ze koeien hebben :-D
ik heb wel een leuke camping gezien in De Wijk... ben de naam ffies kwijt. Die was gezellig klein.
Hier in Doorwerth zit ook een boeren camping (met koeien). Hier is het lekker rustig en je kunt lekker langs de rijn zitten als je tot rust wil komen. Verder veel bossen en heide en zo, dus genoeg te doen...
Verder zit je dicht bij arnhem dus als je zin in winkelen hebt of zo...
Oud 21-07-2005, 09:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
In Erm, op fietsafstand van Emmen heb je wel zoiets! Ik denk dat dat wel iets voor jullie is.

Regels voor berichten