![]() |
|
Verwijderd
|
Juist,
Greg Drudy, de man op de kruk bij HOT CROSS. (4 piece Pearl Export Series, 20" Zildjian K Custom Dark Ride, 18" Sabian Axis Explosion Crash (cracked), 18" Zildjian Projection Crash, 14" Black Cat snare, Vater 5B sticks, David's Sunflower Seeds.) .....Een CRACKED cymbal - hoe PUNK is dat. http://myspace.com/hotcross Hot cross? Ik maak je verwachtingen maar meteen waar. Het is inderdaad, uiteraard, sjankervette hardcorrigescreamorock. Daarnaast was hij actief in de band die mij, nog reeds NA hun bestaan, vrij van kinese (buiten de trillingen in mijn oorhaartjes) keiharde fellatio toedient, SAETIA - jaja. Naar eigen zeggen stond seatia voor "there is no happy here" en werkt men in " hot cross " naar een "There is mucho happy here." attitude. Maar goed. De muziek is treurig genoeg. Dit alles POST IK omdat de gehypte emo/metal/pop-crossovers GAYhomosexual zijn en ![]() NOG STEEEEEEDS kei---hardpppppppppppwnt!!!!11111123 en het is verkenkerd dat ze niet op T R A S H F E S T staaan, wat ze geloof ik wel ooit gepland hadden. Verdere labelgenoten zijn uiteraard de japanse muur van geluid genaamd ENVY, de onnoemelijk hard blazende crustenscreamo Orchid. Gestoorde indiejappen Melt Banana, ex-nlherrie Shikari, en nog een heel scala vette bands die ik later zal introduceren Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 23:34. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijkt tool wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PAGE 99 dan weer WEL , wat een fucking band ook was dat , chinese ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Apprecation topic dus. http://www.level-plane.com/html/index.html Verbreed dat stukje bekrompenheid dat een horizon kan worden, en check die bands ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind het nog altijd gaaf, zeker a voice turned vacant |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Doe dat, dan ga ik wel weer Metallica - Kill 'em all checken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De topic gaat dan ook niet niet over Interpol, maar over level plane records. Een van de coolste labels gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |