Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb gehoord dat de organisatie slecht, dat leraren dubbel worden ingeroosterd zodat je geen college kan krijgen en dat je rooster heel vaak veranderd. Is dat bij jouw ook zo? |
![]() |
||
Citaat:
Maar inderdaad wat je zegt met roosterwijzigingen, die kwamen erg vaak voor. Nu het rooster ook via internet te bekijken is geeft het wel minder problemen omdat je dan gewoon iedere ochtend kan kijken wat er op het programma staat voor die dag. Maar toen we het rooster nog schriftelijk kregen kon je alleen roosterwijzigingen meekrijgen als je naar het prikbord liep.. op de 3e verdieping waar je nooit hoeft te komen ![]() Verder gaat het er allemaal een beetje chaotisch aan toe, maar misschien vatten andere mensen dat heel anders op. Anyway, ik ben van al dat gezeik af, want ik ben lekker ingeloot voor geneeskunde, joehoe! ![]() oh ja bij PGO krijg je een casus en na aanleiding van de problemen/vragen/symptomen die voorkomen in die casus ga je een rits vragen bedenken met je groepje die je thuis moet oplossen. Erg vervelend, met name als jij de enige bent die het werk heeft gedaan en iedereen dus gratis de antwoorden van jou kan overnemen tijdens het nabespreken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne dat is in Nijmegen ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en die testen dat klopt voor geen kant volgende keer is er weer een andere stad de slechtste ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool Utrecht - IBL onbekend12345 | 1 | 09-03-2008 15:05 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Werk, Geld & Recht |