Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond hem op bepaalde punten best komisch:
En ze verloor al haar schaamte toen ze zich tegen hem aan wierp. Haar smalle lichaam schokte tegen zijn schouders, ze maakte zijn nette maatpak nat met haar tranen. ‘Kus me.’ snikte ze, en toen hij haar kuste ‘Blijf me kussen.’. Maar op dit punt een beetje verwarrend: Ze kon er niks aan doen. Ze was zomaar halsoverkop verliefd op hem gestruikeld, voor hem gevallen en had haar knieën geschaafd. Zijn enige misdaad was dat hij haar iets te lang had aangekeken. Je struikelt niet op iets, maar óver iets. Ik vind het een leuk stukje, al weet ik niet of het nou komisch of dramatisch moet voorstellen. Als het komisch was bedoeld, vind ik hem goed, je spot duidelijk met het meisje in kwestie en de laatste zin is inderdaad sterk. Als het ernstig had moeten zijn, is het niet helemaal gelukt... |
![]() |
||
Hm, ik ben het vooral met Anki eens, niet echt met Simoen. Op mij kwam het voornamelijk dramatisch over, niet ernstig of komisch. En dat dramatische, vind ik echt goed gelukt. Ja, ik vind dit een erg mooi stukje!
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb het gewoon met een andere intentie of zo gelezen, op een andere manier. En toen vond ik het echt heel erg mooi ![]()
|
![]() |
Jongens, wat een discussie.
Het is een ironisch dramatisch stuk (gelijk heel wat minder als je het zo in woorden moet vangen ![]() Ik heb af en toe expres wat woorden door elkaar gegooid of verkeerd gebruikt, ja, en af en toe ook wat over-dichterlijk taalgebruik. Gewoon. Omdat liefde nou eenmaal drama is.
|||
Ironisch, zo vatte ik het ook op.
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Top! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een decembersprookje in drie delen Verwijderd | 9 | 20-12-2008 18:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |