Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2005, 14:49
]{ing
]{ing is offline
Ik ben van plan om binnenkort een notebook aan te schaffen. De Sony VAIO S3 serie leek me interessant, maar die kreeg nogal wat negatieve kritiek vanwege het lawaai dat de fan maakte. Nu vraag ik me af of de nieuwe S serie, de S4, dit niet zou hebben? Want voor de rest lijkt er amper iets veranderd, het topmodel heeft nu een 100gb schijf ipv 80gb maar dat is alles wat ik kan vinden. Moet ik wachten op reviews of zoek ik niet goed?

Volgens het persgedeelte van de Sony site zijn er 3 verschillende S4 modellen, die verschillen qua specs (geheugen/cpu/hdd). Echter kan ik in Nederland (iig webshops) alleen de twee duurste van de drie (S4HP, S4XP) terugvinden. Deze kosten rond de 1899 en 2499 euro. In Duitsland kopen lijkt me lastig want daar is het keyboard en software Duitstalig. Nu is de S4 serie net gereleased, en leverbaar vanaf de 9e van deze maand. Maar ik vraag me toch af of het 'goedkopere' S4M model (1599 euro) ook in Nederland leverbaar zal zijn? In Duitse, Franse en Engelse webshops staat dit model wel al op voorraad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2005, 15:21
M@rco
M@rco is offline
Waarom een Sony? Als je echt een goeie notebook wilt dan neem je een IBM of een Toshiba
Oud 11-06-2005, 15:31
]{ing
]{ing is offline
Toshiba gehad, viel al snel uitelkaar, 3 nieuwe HDD's, etc. Liever geen Toshiba meer. De IBM modellen die ik tot nu toe bekeken heb vond ik allemaal wat aan de dure kant, maar tips zijn welkom
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 23:21
Jolt
Jolt is offline
Bedenk wel dat je voor een Sony Vaio, ook voor het design betaald, de zus van een vriend van mij heeft een laptop van Sony Vaio, hij zelf een PC daarvan, puike dingen.
Oud 12-06-2005, 01:57
bamiPoep
bamiPoep is offline
vaio`s zijn sexy
Oud 14-06-2005, 21:51
Darko
Darko is offline
Heb je toevallig een link van dat pers bericht? Ik kan het vreemd genoeg niet vinden, maar was ook erg geinteresseert in de S3 serie
Reageren

Regels voor berichten