Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 16:37
darkbabehh
darkbabehh is offline

Hebben jullie dat ook wel is dat je gewoon heel erg verlangt naar een vriendje voor de jongens een vriendinnetje, het verlangen naar 2 armen om je heen iemand die der altijd voor je is ik ben nu ongeveer 2 maanden vrijgezel ma heb het hellemaal hegad als vrijgezel en verlang eht vet veel naar een vriendje.

=XxX= Cora
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2002, 16:52
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
ja dat had ik heel erg toen ik nog geen vriendje had. Maar dat is nu weer helemaal over. athams als hij er is de rest van de tijd verlang ik ook naar zijn armen om me heen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:54
Verwijderd
Ik heb momenteel behoefte aan een bepaalde jongen als mijn vriendje... *zucht verliefd* Tja... nog 2 weken om hem te pakken te krijgen... dat lukt nooit!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:03
Mark
Mark is offline
Citaat:
darkbabehh schreef:

Hebben jullie dat ook wel is dat je gewoon heel erg verlangt naar een vriendje voor de jongens een vriendinnetje, het verlangen naar 2 armen om je heen iemand die der altijd voor je is ik ben nu ongeveer 2 maanden vrijgezel ma heb het hellemaal hegad als vrijgezel en verlang eht vet veel naar een vriendje.

=XxX= Cora
Ik heb dat ook. Dat lekker samen op de bank liggen enzo..

Mark
Oud 07-06-2002, 17:09
darkbabehh
darkbabehh is offline
Citaat:
snowboarder schreef:

Ik heb dat ook. Dat lekker samen op de bank liggen enzo..

Mark
jah psies
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik heb momenteel behoefte aan een bepaalde jongen als mijn vriendje... *zucht verliefd* Tja... nog 2 weken om hem te pakken te krijgen... dat lukt nooit!!
Ik begrijp die twee weken niet?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:30
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ik begrijp die twee weken niet?
Schoolvakantie.
Oud 07-06-2002, 17:55
DEChengst
DEChengst is offline
Alleen maar.

-Desecrator
Oud 07-06-2002, 21:02
Squall
Squall is offline
Citaat:
darkbabehh schreef:

=XxX= Cora
Nog nooit meegemaakt en ervaren, waarom denk je dat ik zo verbitterd ben
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Schoolvakantie.
Precies. Hij woont in een plaats waar ik NOOIT kom, of misschien heel af en toe bij hoge uitzondering. En ik ga verder niet met hem om of zo (ik ken hem eigenlijk nauwelijks, kun je nagaan ), dus er is geen enkele kans dat ik hem in de zomervakantie zie. Dat wordt dus helemaal niks. Hoe kan ik hem nou in 2 weken zo goed leren kennen dat hij mij ook interessant vind en zo?? o_O Daar ben ik jaren voor nodig...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:37
Mark
Mark is offline
Nou Morgan, ik ben pas een paar weekjes echt actief hier en ik vind je nu al leuk.

Mark.
Oud 07-06-2002, 23:48
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef:
Nou Morgan, ik ben pas een paar weekjes echt actief hier en ik vind je nu al leuk.

Mark.
Eh, ze replied veel vaker op mij, en ik zit hier ook langer, dus als er een forumrelatie puur voor de warmte uit voortvloeit, dan heb ik de oudste rechten, vriendje
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 00:07
Mark
Mark is offline
Lol
Oud 08-06-2002, 07:39
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
verlang ik ook naar..... maar ik ben alweer 4 maanden vrijgezellie.....very kut!!!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 09:39
Naadje
Naadje is offline
Nee, ik heb daar nooit zo echt last van.. Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vind het zo gek als mensen zeggen 'ik heb behoefte aan een vriendje/vriendinnetje'. Ik zou het eerder logisch vinden als je zou zeggen 'ik heb behoefte aan pietje als vriendje' ofzoiets
Alsof het je meer om die twee armen gaat dan om aan wie die armen vastzitten. Het doet een beetje iets af aan wat voor waarde je hecht aan diegene, alsof je m gebruikt ofzo, dus zeg maar, alleen om je eigen verlangens waarheid te laten worden of zie ik dat nou verkeerd?
En tja, iemand die er altijd voor je is.. dat hoeft dan tog niet per c je vriendje te zijn...
Naja
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 14:24
Verwijderd
snowboarder en nare man:

Wat wist ik hier niet??

Maareh, hier zien jullie mijn binnenkant. Hij kan alleen mijn buitenkant zien (of hij moet ook op dit forum zitten, wat ik eigenlijk betwijfel), omdat ik hem niet goed genoeg ken om echt met hem te praten of zo...

Hm, ik heb laatst voor het eerst met hem gepraat en HIJ zei wat tegen MIJ zonder dat er ook maar enige aanleiding of zo was
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 14:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Eh, ze replied veel vaker op mij, en ik zit hier ook langer, dus als er een forumrelatie puur voor de warmte uit voortvloeit, dan heb ik de oudste rechten, vriendje
Trouwens, JIJ hebt me niet toegevoegd aan de msn
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 15:30
Gothic
Gothic is offline
hmz, ja, helaas...
Reageren

Regels voor berichten