![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel grappig om het forum als volgt te zien:
http://home.wanadoo.nl/tsd-mas/freebsd.png ![]() Wie gebruikt er nog meer Linux/BSD voor het internet? Ik ben er tot nu toe best tevreden over. Vooral het gebruik van directe TCP/IP zonder winsock maakt iets uit in de performance ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gebruik alleen Linux (Debian) om mijn internetverkeer in het netwerk te regelen, inclusief DHCPd, Proxyserver, portsentry, etc.
Errug handig. Ik hoef er eigenlijk nooit meer naar om te kijken, hij doet z'n werk goed, wel 128 dagen zonder reboot. ![]()
||
Citaat:
'Hey, dat FreeBSD ziet er leuk uit, dat ga ik ook proberen'. Dit is toch helemaal geen representatief FreeBSD gebeuren? Dit is gewoon KDE, kan je net zo goed onder Linux draaien. Je kan beter iets laten zien wat FreeBSD echt onderscheid van bijvb Linux. Niet dat ik daar iets over zeggen kan, keb nog nooit een Unix gebruikt dus weet er weinig/niks vanaf, maar dit zou ik geen 'echt FreeBSD' screenshot noemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Komt door het geheugenbeheer idd. Bij KDE zit je zowiezo nog met een performance probleem, omdat de libraries niet van tevoren in het geheugen worden geladen... Daar wordt echter aan gewerkt. Er is al een oplossing voor KDE specifiek, maar ze zijn nu bezig GLIBC aan te passen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
8:59am up 116 days, 22:54, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00 Na ja, er gebeurt nog niet zo veel op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De patch overigens: http://www.tech9.net/rml/linux/ Zelfs met een load van 20 schijnt je muis nog vloeiend te bewegen over je KDE desktop..
|
Ik gebruik ook Linux voor whatever... alleen maar Linux...heb een bloedhekel aan Windoze en in Linux kan ik alles doen wat ik wil...
(Mandrake 8.1, kernel 2.4, KDE 2.1.1 in het Esperanto ![]() screenshots en meer info te vinden op mijn homepage: http://proycon.cjb.net
||
![]() |
Citaat:
![]() *heeft homepage gezien* Ghehe, ik begon ooit met PowerBASIC in DOS, toen ik een jaar of 11 was ![]() Daarna ging ik ook over op Visual Basic, toen ik een jaar of 16 was. Op mijn 18e begon ik met Borland C++ Builder onder Windows en had mijn eerste ervaringen met FreeBSD 3.3 (october release)... Sindsdien heb ik veel met Linux gewerkt thuis. Van alles uitgeprobeerd ![]() Nu ben ik langzamerhand weer aan het overstappen van Linux naar FreeBSD, aangezien geen enkele Linux distro mij goed genoeg is en ik te lui ben om een LFS systeem te maken ![]() Ik moet wel zeggen dat ik qua desktop nog steeds veel Windows 2000 (daarvoor altijd NT, 9x/ME zuigt hard) gebruik. Op mijn werk vanwege AutoCAD en thuis omdat ik het op de desktop nog steeds fijner vind werken. Maar ik zou nooit Windows gebruiken voor mijn servers ![]() Na ja, daar houdt de gelijkenis wel op. Ik weet zeker dat ik meisjes leuk vind ![]() Voor de rest wel een ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De AC-branch gebruikte in ieder geval een andere VM-implementatie dan de officiele branch. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|