Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zowiezo N&G... gr en la passen niet in mijn rooster. Dus ik moet deels thuis doen. Bij ons op school is C&M aangepast, dus zonder Du2 en Fr2 zodat daar een extra KT kan. Wij hebben dan wel een zelfstandig gym, waardoor ze het alleen maar leuk vinden als iemand 2 KT neemt. Verder zit ik ruim over mij 1000 uur heen, maar dat vinden ze prima, zolang het niet ten koste gaat van je profielvakken
![]()
|
Ik doe ook N&G met Grieks en Latijn. Ze hebben het zo voor mij ingeroosterd dat ik geen dubbele uren heb. Maar waarschijnlijk is dat volgend jaar niet meer haalbaar omdat ik dan Maatschappijleer en ANW erbij heb en heel vaak wordt dat samen ingeroosterd, maar we zien wel. Ik kan altijd thuis dingen doen als ik wil, we hebben namelijk al een half jaar geen Latijn-lessen mee wegens gebrek aan een leraar en die zelfstudie gaat tot nu toe prima.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Welke school is dit?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En nou maar afwachten of ik geslaagd ben...
|
![]() |
wow, dan had je het zeker wel druk Sithan. Maar dan denk ik wel dat jouw school beter is dan de mijne
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar anders moet je het argument ns opgooien dat ze toch gymnasium bieden maar het blijkbaar niet kunnen verschaffen en dat redelijk triest en bedriegelijk is, want dat je niet 3 jaar voor niks zo'n taal hebt lopen doen... ![]() Zij zeggen dat er gymnasium is...dan moeten ze dat ook maar waarmaken...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hm, t kwam in eenkeerinmeoptoen k onder dedouche stond. Pruttelpot | 8 | 13-02-2004 12:08 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met je ex sanshine | 13 | 20-02-2003 20:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
activiteit, aktiviteit, of beide?? Droomvlucht | 2 | 08-07-2002 16:34 | |
Vrije tijd |
Nacompetitie V€ÑØM | 59 | 27-05-2002 16:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Voor iedereen van dit forum! ArtemizZz | 38 | 15-11-2001 15:33 |