Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 09:55
the tourist
the tourist is offline
Sorry dat dit weer een topic over de pil is, maar ik moet ff wat weten.
Ik heb al heel lang last van acne, en ik heb na lang twijfelen toch maar besloten om de pil te gaan gebruiken (diane-35)
Alleen nu is het probleem dat ik niet ongesteld werd. De dokter zei dat ik moest beginnen als mijn ongesteldheid over was. Ik ben nu weer eens bijna 2 weken over tijd (maandag 2 weken geleden). Eerst was ik wel regelmatig, maar de afgelopen keer was ik 6.5 week over tijd. Dit is dus best wel irritant, ook omdat ik het gevoel heb dat als ik erover nadenk het nog later komt.
Ik wil eigenlijk nu gewoon met de pil beginnen (hoe eerder ik van de puistjes af ben, hoe beter anders word ik echt gek ).
Ik zag trouwens eerst op dit forum staan, dat je ook op de 1e dag van je ongesteldheid kan beginnen met de pil. Maar het kan zijn dat dat dus nog 4 weken duurt, en ik heb geen zin om te wachten. Nu is dus mijn vraag, kan ik nu ook gewoon met de pil beginnen? Het maakt me niet uit dat ie dat niet betrouwbaar is.
Oud 08-06-2002, 11:06
Verwijderd
tuurlijk kan je nu al met de pil beginnen,
het is alleen dat je op de 1e dag ven je menstruatie moet beginnen als je de pil als voorbehoedsmiddel wil gebruiken. Dan is ie vanaf de 1e dag veilig, en als je later begint moet je het nog met een condoom doen.

Dus jij kan gewoon nu beginnen, als je dat wilt!
Oud 09-06-2002, 19:23
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
haha gek is dat......had ik moest ook ineenkir wachten maar ik denk dat da komt doordat je er overnadenkt --> ik had besloten --> denk er nie mir aan en oteen werd ik ongesteld en irste dag pilletje geslikt irgister om pussies te zijn
Oud 09-06-2002, 20:15
Snufje
Snufje is offline
Als je dit ff bij het grote pil topic plaatst.. D'r staan veel te veel topics over de pil.. Dus stel je vrag daar eventjes of lees de oude topics over!
Topic gesloten

Regels voor berichten