Advertentie | |
|
![]() |
|
ja idd, ben benieuwd wat er NIET goed is aan een wacom!
![]() ok het is ff wennen als je er voor het eerst mee werkt, maar ik zou echt niet meer zonder kunnen, ik heb hem nu zon 2 jaar, en als ik ergens anders werk achter een computer zonder mijn wacom, dan merk ik echt wat het allemaal toevoegd aan je werk! het is zoveel precieser, en de druk gevoeligheid is toch ook wel erg makkelijk! het vrehoogt je workflow ook gewoon enrom, het gaat allemaal sneller en exacter! En mijn ervaring met de Aldi versies...........bagger! de drukgevoeligheid werkt of niet of heel slecht, vaak zitten er batterijen in de pen, die dus op kunnen, of er zit een kabeltje van de pen naar het tablet, wat ook niet echt lekker werkt. Of hij staat op muis modus en kan ook niet anders, das helemaal klote! ![]() |
![]() |
|
Aldi tablet is van Medion, ik heb er nog niet echt veel plezier aan beleefd. Volgens mij zijn ze niet meer te koop, of je moet echt goed gaan opletten, misschien is er nog een keer een leegverkoop van het magazijn. Alleen komt dat niet vaak voor.
|
ik twijfel nog steeds... ik ga in elk geval voor de intuos 3, ook omdat ik heus niet alleen maar oekaki (meer als ik me extreem verveel en te lui ben om een fatsoelijk programma op te starten
![]() ![]() alleen dat formaat...argh! In mijn huidige situatie is A5 het handigst. Ik doe het nu puur als hobby, en ik heb niet zo héél veel ruimte op mijn bureau. Mijn enige scherm is een gewoon 17 inch gevalletje dus het gigascherm/meerdere monitors excuus gaat voor mij ook niet op. Aan de andere kant, ik ben wel van plan om later serieus (part-time) illustrator te worden. Misschien dat ik eerst nog probeer om naar de kunstacademie te gaan (of een héleboel cursussen) maar ik ben koppig en als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, gebeurt het ook ![]() Als pro kan ik natuurlijk beter investeren in een A4, maar ja... hoe lang duurt het voor ik mezelf een pro kan noemen (en laten we nou even aannemen dat het me lukt, ik ben allergisch voor doemdenken ![]() Ik denk dat het toch maar een A5 wordt tenzij iemand hier een beter plan heeft (of een gratis cintiq ![]() ![]()
|
Wat denk je precies dat 't verschil is tussen intous 3 en graphire 3, en wat het voor jou zal uitmaken?
Want 't is nogal een verschil in prijs en helemaal als je nooit eerder een wacom (of tablet) hebt gehad, zou ik zeker niet direct voor een intuos gaan, ik heb laatst 2 vrienden geadviseert een tablet te halen, ze raken em nooit meer aan.. Edit: a4 en 17" is hel.
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
ik had zoiets van als ik het doe, dan maar meteen goed (het was trouwens een aanbieding dus zoveel extra hoefde ik niet te betalen.
![]() ![]() En hij ziet er heel gelikt uit ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 13:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ugh, op me werk zit ik op een apple cinema 23" scherm, res van 1600 nogwat x nogwat, zo'n breedbeeld verhouding, met een a6 graphiretje ghehe.. té kut, klik overal naast.. Maareh Supersanne: gefeliciteerd met je aankoop dan! be sure to share some results soon! edit: ging niet om tft lol verkeerd gelezen zie ik nu, maar dan nog, 17" schermen hebben toch sowieso geen uberhoge resoluties? ik vind a4 al mad als ik op een enkele 21" zit met 1600x1200..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 19:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik was nieuwsgierig naar de cintiq.. aangezien er geen prijzen stonden op wacom.nl... en zag later staan dat die dingen drie focking duizend euri zijn O.o
dat ligt toch ietsie pietsie boven mijn budget.. maar goed ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een graphire (studio geloof ik?) .. en ik wil nu al met het ding trouwen.. zoveel beter dan dat medion dingetje van de aldi ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Van wacomshop.nl:
Graphire3 Classic: Max. pen hoek: n.v.t. Hoek nauwkeurigheid: n.v.t. Intuos shizzle: Max. pen hoek: 60 ° Hoek nauwkeurigheid: 2 ° Ik wil eigenlijk nu eindelijk ook wel een tablet, en ik weet eigenlijk ook wel dat ik voor de Graphire ga.. Maar ik wil toch wel graag weten wat voor verschil het maakt. Weet iemand dat? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
ARTistiek |
Het grote Simple Art Topic III LaMazulu | 500 | 14-11-2005 21:21 | |
ARTistiek |
wacom: intuos of graphire? A4 of A5? *piekert* SuperSanne | 2 | 23-06-2005 10:23 | |
ARTistiek |
Software Wacom Kwijt Verwijderd | 2 | 14-06-2005 13:09 | |
ARTistiek |
WACOM tekeningen topic VLeinV | 20 | 20-12-2004 16:50 | |
ARTistiek |
CY-rex Finished David | 5 | 02-05-2003 11:08 |