Het gaat hier om 1 nummer dat ik gedownload heb, omdat het niet meer te verkrijgen is. Vandaar mijn vraag: heeft het genoeg kwaliteit als het bestand kwa kwaliteit 192kbs is? Ik vraag niet wat jullie verder van downloaden vinden of iets dergelijks. Daar ben ik het zelf absoluut niet mee eens, aangezien ik zelf ALTIJD cd's in de winkel koop even als platen(die voor de wijsneuzen onder ons, niet te downloaden zijn)
Ik draai met vinyl en CD's (pioneers cdj 800 en 1000), 192 KBS is nog wel te doen hoor, maar lager mag het echt niet zijn, anders koop je de track voor 1 euro op het internet, iemand vroeg in je topic wat de club ervan vindt dat je downloade tracks gebruikt, dat maakt ze echt geen bal uit, als er maar muziek is.
-ik vraag verder of er mensen zijn die er verstand van hebben en of er meer DJ/ VJ's hier zijn.
Ik DJ/VJ en lightjockey in verschillende clubs, DJen doe ik in Nederlands, frankrijk, belgie en dit jaar Las Vegas voor het eerst.
Ik betaal mezelf zuur aan CD's en platen.
Vinyl is erg duur sinds de euro, best wel jammer! om eerlijk te zijn download ik CD's, join paar release/FXP groups heb je altijd de nieuwste releases/promo's met de beste kwaliteit!
Toen vroeg je nog iets mbt de Pioneer CDJ 1000 met MP3 naar wav, je kan de mp3's gewoon als Audio fikken!
Succes met draaien!
|