Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 18:25
Verwijderd

http://www.imdb.com/title/tt0399201/

trailer

Ergens in de 21e eeuw is Lincoln Six-Echo (Ewan McGregor) een inwoner van een ogenschijnlijk prachtige maar besloten inrichting. Net als alle andere inwoners hoopt ook Lincoln gekozen te worden om naar Het Eiland te gaan, naar verluidt de laatste onbesmette plaats op de planeet. Maar dan komt hij erachter dat zijn hele bestaan een leugen is: hij blijkt een kloon te zijn van een mens die er alleen toe dient om reserve lichaamsdelen te kunnen leveren aan zijn originele tegenhanger. Het is een kwestie van tijd voordat hij zijn lichaam aan de beurt is om gebruikt te worden. Samen met de mooie Jordan Two-Delta (Scarlett Johansson), ontsnapt Lincoln naar de andere wereld, die hij nooit gekend heeft en begint een wanhopige race voor hun leven.

Verschijnt 11 augustus in de bioscoop.

Mj lijkt het echt een flutfilm, maar aangezien ik een zwak heb voor zowel ewan als scarlett ga ik hem toch wel zien, denk ik. het verhaallijntje spreekt me ook wel aan, maar de trailer voorspelt niet veel goeds. wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2005, 18:29
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Aardig idee, maar ik hoef 'm nou niet zo ontzettend nodig te zien.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:04
Sime
Sime is offline
je vind het een flutfilm maar het verhaal spreekt je wel aan.
oke ga er dan lekker niet wel heen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Sime schreef op 25-06-2005 @ 20:04 :
je vind het een flutfilm maar het verhaal spreekt je wel aan.
oke ga er dan lekker niet wel heen
Aan de trailer te zien lijkt het me nogal een slechte film maar ik ga hem toch zien omdat ik dol ben op Ewan en Scarlett.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 20:36
Drez
Drez is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-06-2005 @ 20:25 :
Aan de trailer te zien lijkt het me nogal een slechte film maar ik ga hem toch zien omdat ik dol ben op Ewan en Scarlett.
Oud 25-06-2005, 21:01
Nebula
Nebula is offline
Mooie dag, 11 augustus.

Trailer leek niet zo geweldig. Maar McGregor is wel , dus wie weet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 10:52
legatus
legatus is offline
Het ziet er naar uit dat dit Bay's beste film tot nu toe gaat worden. Maar de nadruk lijkt te liggen op imposante actie-scènes. Jammer.
Oud 26-06-2005, 11:26
Daangerous
Daangerous is offline
ik vind die trailer er echt NIET uit zien
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 11:58
ESCO
ESCO is offline
Hij lijkt mij wel vet
Oud 01-07-2005, 09:57
100%hallal
100%hallal is offline
*Denkt: Matrix?*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 10:42
Verwijderd
Op zich ziet het er interessant uit.
Ik ben benieuwd wat Michael Bay zijn, ehm, persoonlijke touch erop loslaat.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 11:18
ganralph
ganralph is offline
ben wel benieuwd

hoewel de man die Armageddon en Pearl Harbor regisseerde en producent is van The Amityville Horror (2005) en een nieuwe Texas Chainsaw Massacre-PREQUEL ( ) natuurlijk niet veel beter is dan Satan himself
Oud 01-07-2005, 23:24
Verwijderd
Als ik hoor Armageddon en Pearl Harbor denk ik niet gelijk ojee, wat geweldig
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 23:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Eh.....Looks like sheep dung. Drie keer raden wie er op 11 augustus NIET in het bioscoopstoeltje zit...
Oud 02-07-2005, 04:09
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 02-07-2005 @ 00:41 :
Eh.....Looks like sheep dung. Drie keer raden wie er op 11 augustus NIET in het bioscoopstoeltje zit...
jan peter balkenende?
Oud 02-07-2005, 14:09
legatus
legatus is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 01-07-2005 @ 10:57 :
*Denkt: Matrix?*
En jij denkt dat The Matrix het vlaggeschip van originaliteit is?
Oud 02-07-2005, 15:40
Verwijderd
Citaat:
halveschizo schreef op 02-07-2005 @ 05:09 :
jan peter balkenende?
ha, ha, so funny!

Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 15:44
Verwijderd
De trailer die ik in de bios zag deed me als eerste denken aan een rip-ff van the Matrix.
Het lijkt mij een ruk film..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 15:48
Carn
Carn is offline
dan nog altijd een ripoff van THX 1138..
Oud 02-07-2005, 15:52
Verwijderd
"Rip-off van The Matrix", haha. Ik vind het er weinig van weg hebben en wat Legatus zegt: Matrix is zelf ook niet het vlaggeschip van originaliteit.

Wat betreft de film zelf, die lijkt me erg slecht. Maar ik verwacht dan ook 0,0 diepgang in een film van Michael Bay. Enige pluspunt zijn wellicht de acteurs (Scarlett Johansson, Steve Buscemi en Ewan McGregor), maar ik denk niet dat dat de film kan redden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 16:51
snoodaard
snoodaard is offline
Ik hoop dat haar tieten te zien zijn in de film.
Oud 03-07-2005, 00:20
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 02-07-2005 @ 17:51 :
don't we all?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 09:28
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 02-07-2005 @ 00:24 :
Als ik hoor Armageddon en Pearl Harbor denk ik niet gelijk ojee, wat geweldig
Ach voor de categorie waar ze in zaten, waren het naar mijn idee anders behoorlijk goede films...

Iedereen wil altijd films beoordelen op een of ander totaalpakket, maar als je gaat kijken naar wat het is en het daarop beoordeelt, kom je veel gelukkiger de zaal uit...

Dit wordt een popcorn-actiefilm en ik verwacht dat ie in die categorie bijzonder goed zal zijn. Dan ga ik m dus niet beoordelen op drama of weet ik veel wat, want dat doet er helemaal niet toe. Tis dan alsof je een wiskunde test gaat nakijken op hoe goed de taal gespeld is.
Oud 03-07-2005, 13:16
iRoy
iRoy is offline
Vond de trailer wel aardig. Ga hem niet in de bios zien, maar hij lijkt me toch wel interessant.
Oud 04-07-2005, 12:00
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Sithan schreef op 03-07-2005 @ 10:28 :
Ach voor de categorie waar ze in zaten, waren het naar mijn idee anders behoorlijk goede films...

Iedereen wil altijd films beoordelen op een of ander totaalpakket, maar als je gaat kijken naar wat het is en het daarop beoordeelt, kom je veel gelukkiger de zaal uit...

Dit wordt een popcorn-actiefilm en ik verwacht dat ie in die categorie bijzonder goed zal zijn. Dan ga ik m dus niet beoordelen op drama of weet ik veel wat, want dat doet er helemaal niet toe. Tis dan alsof je een wiskunde test gaat nakijken op hoe goed de taal gespeld is.
nou dient in een wiskundetest geen taalfout te zitten, maar goed.

Armageddon staat al jaren in mijn top 3 van slechtste films aller tijden, ongeacht het "soort" film dat het is.

Gelukkig belooft de trailer van The Island wel wat meer goeds...
Oud 04-07-2005, 14:03
legatus
legatus is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 02-07-2005 @ 17:51 :
Die zijn bedekt. Het blijft een pg-13 film.
Oud 04-07-2005, 14:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
ganralph schreef op 04-07-2005 @ 13:00 :

Armageddon staat al jaren in mijn top 3 van slechtste films aller tijden, ongeacht het "soort" film dat het is.
...
Dat is wel héél erg overdreven.
Oud 05-07-2005, 12:24
ganralph
ganralph is offline
nee hoor, ik heb mn redenen
Oud 05-07-2005, 18:19
King Ralph
King Ralph is offline
Leuke acteurs in een film geregiseerd door de man die geëxcuteerd moet worden voor misdaden tegen de cinematografie.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-06-2005 @ 20:25 :
Aan de trailer te zien lijkt het me nogal een slechte film maar ik ga hem toch zien omdat ik dol ben op Ewan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 18:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
ganralph schreef op 05-07-2005 @ 13:24 :
nee hoor, ik heb mn redenen
Fire away.
Oud 06-07-2005, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 03-07-2005 @ 10:28 :

Ja, dat is allemaal wel waar en zo, maar dat neemt niet weg dat ik Armageddon echt tenenkrommend slecht vond
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:11
Carn
Carn is offline
Meeste recenties zijn tot nu toe positief tot erg positief, dus ik denk dat Michael Bay een percentage van mijn centjes tot zich mag rekenen.
Oud 23-07-2005, 18:13
King Ralph
King Ralph is offline
Michael Bay's The Island is aan het floppen..... Sorry Scarlett en Ewan..... maar eindelijk gerechtigheid, dat normaal gesproken de films van de anti-christ (Michael Bay) succesvol zijn. Hopelijk betekend dit nu eindelijk het einde van de carriere van Michael Bay.

$4.4 mil. op de eerste vrijdag.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 23-07-2005 @ 19:13 :
Michael Bay's The Island is aan het floppen..... Sorry Scarlett en Ewan..... maar eindelijk gerechtigheid, dat normaal gesproken de films van de anti-christ (Michael Bay) succesvol zijn. Hopelijk betekend dit nu eindelijk het einde van de carriere van Michael Bay.

$4.4 mil. op de eerste vrijdag.
Gezien dit (waarschijnlijk) Bay's meest diepgaande film is, kan dat ook een slecht teken zijn: dat bioscoopgangers niet van enige diepgang houden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 20:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
N00dles schreef op 23-07-2005 @ 21:07 :
Gezien dit (waarschijnlijk) Bay's meest diepgaande film is, kan dat ook een slecht teken zijn: dat bioscoopgangers niet van enige diepgang houden.
Get real. Er zijn voldoende popcorn flicks met brains en/of inhoud die wel goed scoren hoor.
Oud 23-07-2005, 20:51
legatus
legatus is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 23-07-2005 @ 19:13 :
Hopelijk betekend dit nu eindelijk het einde van de carriere van Michael Bay.
Het zou natuurlijk geweldig zijn als na dit weekend The Devil's Rejects in Amerika bovenaan de boxoffice zou staan.
Oud 23-07-2005, 21:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
legatus schreef op 23-07-2005 @ 21:51 :
Het zou natuurlijk geweldig zijn als na dit weekend The Devil's Rejects in Amerika bovenaan de boxoffice zou staan.
Not a chance. Zelfs niet als de film een wide release of op z'n minst een PG-13 cut had gekregen.
Oud 23-07-2005, 21:07
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-07-2005 @ 22:01 :
Not a chance. Zelfs niet als de film een wide release of op z'n minst een PG-13 cut had gekregen.
Men mag toch dromen. Hoop toch dat hij in de top vijf beland. Niet dat Zombie een goede regisseur is of de film de moeite waard, het moet een grote vooruitgang op House of 1000 Corpses zijn. En het lijkt alsof de grindhouse film weer in opkomst zijn. Dat juich ik deels toe. Hopelijk levert het wat rauwe, intense en politiek incorrecte werkjes op.
Oud 23-07-2005, 21:46
Verwijderd
Ik ga hem toch wel kijken in de bios denk ik. Onder invloed van bepaalde middelen is iedere slechte film leuker dan de beste films ooit gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 22:10
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 23-07-2005 @ 22:46 :
Ik ga hem toch wel kijken in de bios denk ik. Onder invloed van bepaalde middelen is iedere slechte film leuker dan de beste films ooit gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 22:12
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 23-07-2005 @ 23:10 :
[afbeelding]
EXACTLY.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:12
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 23-07-2005 @ 23:10 :
[afbeelding]
Die vond ik zelfs slecht en dat wil wat zeggen
Oud 24-07-2005, 23:10
King Ralph
King Ralph is offline
Een openingsweekend van $12.1 miljoen. Dan gaat ie tussen de $35 en $40 opleveren. Een budget van $122.

http://www.boxofficemojo.com/weekend/chart/
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 01:28
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 25-07-2005 @ 00:10 :
Een openingsweekend van $12.1 miljoen. Dan gaat ie tussen de $35 en $40 opleveren. Een budget van $122.

http://www.boxofficemojo.com/weekend/chart/
Dan wordt het vast wel een dvd-succes en halen ze het geld er uiteindelijk nog wel uit.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 21:51
Verwijderd
Ik heb hem op een normale tv gezien.

Vond 'm wel heel leuk eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 16:48
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
Een zeer aardige film..maar wat ik niet begrijp is dat iedereen hier Michael Bay gewoon de grond in boort...Tuurlijk hij is niet werelds meest begaafde regisseur...maar bij hem weet je wel wat je kan verwachten..gwoon veel aktie..weinig nadenken...gwoon puur popcornvermaak...Indien je hier niet van houdt...kijk er dan in hemelsnaam niet naar....!!
Ik begrijp sowiezo niet wat iedereen zo slecht aan zijn films vind...the rock is gwoon een degelijke aktiefilm, armageddon ook,, pearl harbour is gwoon een datemovie...niets meer niets minder... zo slegt ist allemaal niet...
The island is zelfs een goede film met een goed verhaal...al had spielberg, Verbinski, Nolan, Scott of weet ik veel wie voor de regie getekend hadden veel mensen de film vantevoren veel meer krediet gegeven...en nu valt er voor Bay per definitie bij velen geen eer te behalen...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 17:45
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ace Ventura schreef op 25-08-2005 @ 17:48 :
had spielberg, Verbinski, Nolan, Scott of weet ik veel wie voor de regie getekend hadden veel mensen de film vantevoren veel meer krediet gegeven...
Ik betwijfel het ten zeerste.
Oud 25-08-2005, 19:21
Verwijderd
Heb hem gezien en heb me er zeer zeker mee vermaakt! Maar goed, het ligt natuurlijk helemaal aan je eigen smaak...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 19:45
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
hppa schreef op 01-07-2005 @ 11:42 :
Michael Bay
Moge hij eeuwig branden in de hel
Reageren

Regels voor berichten