Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 20:11
hunkeren
hunkeren is offline
ja is druk bezig met haar scriptie en ik wilde haar graag een hart onder de riem steken, maar bovenal wou ik haar zeggen dat ik haar liefheb !

Lieve Jolien

De eerste keer dat ik je zag stond je met een tandenborstel in de badkamer, sindsdien poets ik het liefst met jou mijn tanden. Naderhand was het onwennig en onvertrouwd die tienduizenden keren tanden poetsen zonder jou. Is het je wel eens opgevallen dat onze tandenborstels altijd tegen elkaar staan in de beker ? Ik verdenk ze ervan zichzelf s'nachts te verplaatsen om maar perse samen in die beker te staan, let er maar eens op.

De eerste keer dat ik wist dat ik je hield en meer van je zou houden had je een ovenschotel in je hand en stond je met een kookschort in de keuken. Het kan een woensdag geweest zijn, maar net zo goed een vrijdag. De eerste keer dat ik je miste was een week daarna, en de eerste keer dat ik je haat moet nog komen.
Ik ben blij met je vriendschap omdat het een universeel ding is, zonder begin en einde, zonder bochten en zonder hoeken. Onze vriendschap is er eentje zonder jaargetijden en zonder jaartallen, maar met een blender en afwas. Ik vroeg me laatst af ik minder van je zou houden als je vaker zou afwassen, ik ben bang van wel.

Het voelt fijn om te weten dat er een gelijke van je rondloopt op aarde.
Weten dat je bij iemand kan lachen en huilen, stoer kan doen en kan struikelen. Bij jou kan ik het allemaal doen in 1 week en dan help je me nog overeind.
Dat is een fijne gedachte waar ik me vaak mee troost als ik het even niet meer zitten.
Het advies dat jij me geeft neem ik eerder aan dan dat van mijn ouders, omdat ik weet jij dichter bij me staat.

Tegen Marit vertelde ik over je " Ik hou van haar onzekerheid, haar blozende wangentjes, haar grote mond, haar lef, haar schrijfsels. Haar aanwezigheid, zelfs als ik in haar lege kamer sta en naar haar boeken kijk kan ik al van haar houden. Jolien maakt bij mij geen fouten, hoogstens kleine misverstanden "

Jou zoektocht naar liefde heeft altijd mijn interesse gehad, omdat ik net zo'n gelukszoeker ben als jij dat bent.
Al praten we er pas een jaar of twee over , gelijkenissen zijn er genoeg in onze korte liefdesleven. In de Jephtastraat zag de hele wereld zoenen, verliefd worden, en je had een beetje het idee dat jou onrecht werd aangedaan.
Weet je nog dat ik toesprak en zei dat alles goed zou komen ? Op dit moment heb je honderd keer meer seks als ik dat heb, en moet je de vrouwen van je af slaan.
Maar tandenpoetsen doen we nog steeds het liefst samen... toch ?
Ik heb troost gevonden in de tijd dat Laura me dumpte, alleen al omdat je er gewoon was. Omdat ik wist dat er maar een klein muurtje tussen zat en ik dus nooit alleen was.
Ik troosten me met de gedachte dat er in ieder geval een iemand van me zou blijven houden. Honderden vrouwen mogen me dumpen, als jij me maar niet alleen laat.

Ik heb je lief alle dagen van de week, met blond haar, paars haar, donker haar, met krullen of een kale kop. Ik heb je lief zonder blender, met blender, in osdorp, in Thailand en New York.
Ik heb je lief in een huis, in een doos en in een trein. Ik heb je lief met kleren, zonder kleren, met pretoogjes of zonder.

Maar bovenal heb ik je lief om wie je bent, gewoon Jolien.. dat kutwijf dat maar niet wil afwassen

Dikke kus en liefde !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2005, 20:33
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Tja, het is lief en aardig, maar ook niet meer dan dat. Er zitten hier en daar wat tikfoutjes en wat komma's die vergeten zijn, maar ik ben lui en warm dus nee ik heb geen zin om het aan te stippen .

Sorry, aan mij heb je idd niets .

Maar dit ga je geven aan je vriendin? Want dat is natuurlijk heel lief, al is het geen literair hoogstandje.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 20:40
hunkeren
hunkeren is offline
Citaat:
Simoen schreef op 25-06-2005 @ 21:33 :
Tja, het is lief en aardig, maar ook niet meer dan dat. Er zitten hier en daar wat tikfoutjes en wat komma's die vergeten zijn, maar ik ben lui en warm dus nee ik heb geen zin om het aan te stippen .

Sorry, aan mij heb je idd niets .

Maar dit ga je geven aan je vriendin? Want dat is natuurlijk heel lief, al is het geen literair hoogstandje.
nee het is aan mijn huisgenote, en tevens beste vriendin.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 20:45
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
hunkeren schreef op 25-06-2005 @ 21:40 :
nee het is aan mijn huisgenote, en tevens beste vriendin.
Dat bedoelde ik ja . Maar wat wilde je precies bereiken met het posten hier? Kijken of het mooi genoeg is, enkele verbeteringen? Haal het iig ff door de spellingscontrole, want er zat volgens mij wel ergens een typfoutje en dat is altijd zonde.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 23:39
hunkeren
hunkeren is offline
Citaat:
Simoen schreef op 25-06-2005 @ 21:45 :
Dat bedoelde ik ja . Maar wat wilde je precies bereiken met het posten hier? Kijken of het mooi genoeg is, enkele verbeteringen? Haal het iig ff door de spellingscontrole, want er zat volgens mij wel ergens een typfoutje en dat is altijd zonde.
Man mekker niet zo, het was gewoon voor onder haar dekbed, geschreven uit de losse pols
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 23:41
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
hunkeren schreef op 26-06-2005 @ 00:39 :
Man mekker niet zo, het was gewoon voor onder haar dekbed, geschreven uit de losse pols
Als je geen kritiek kunt hebben, post dan niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 23:44
hunkeren
hunkeren is offline
Citaat:
Ymir schreef op 26-06-2005 @ 00:41 :
Als je geen kritiek kunt hebben, post dan niet.
Nee sorry, maar het hoeft toch niet altijd een verhaal te zijn van vijf kantjes, of met een doel, of zonder een doel. Gewoon een kattebelletje kan toch ook wel ?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 23:55
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
hunkeren schreef op 26-06-2005 @ 00:44 :
Nee sorry, maar het hoeft toch niet altijd een verhaal te zijn van vijf kantjes, of met een doel, of zonder een doel. Gewoon een kattebelletje kan toch ook wel ?
Correctheid maakt indruk. Zeker bij meisjes, want die kicken op woorden.
Oud 25-06-2005, 23:56
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
Changshan schreef op 26-06-2005 @ 00:55 :
Correctheid maakt indruk. Zeker bij meisjes, want die kicken op woorden.

Zo is dat, ik geil enorm op foutloze spelling.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 23:59
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Tegendraads schreef op 26-06-2005 @ 00:56 :
Zo is dat, ik geil enorm op foutloze spelling.
En dat was meteen je tweede post.
Oud 26-06-2005, 00:00
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
Changshan schreef op 26-06-2005 @ 00:59 :

Gaan we nu sollen met de newbie?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 00:01
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Tegendraads schreef op 26-06-2005 @ 01:00 :
Gaan we nu sollen met de newbie?
Nope, ik zorg er alleen voor dat je snel meer posts krijgt door je uit te lokken. Voor je eigen bestwil.
Oud 26-06-2005, 00:02
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
Changshan schreef op 26-06-2005 @ 01:01 :
Nope, ik zorg er alleen voor dat je snel meer posts krijgt door je uit te lokken. Voor je eigen bestwil.

Vriendelijk van je!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 00:18
Verwijderd
Ik vind het scheetig en ik beleef ongeveer hetzelfde met iemand, alleen is dat dan niet mijn huisgenoot maar oke. Lief.

Ik wil ook wel es zoiets krijgen, .
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 26-06-2005 @ 00:59 :
Ik ben blij dat ze speciaal een nieuwe nick maakt om hier te reageren
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 09:51
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
hunkeren schreef op 26-06-2005 @ 00:39 :
Doe eens normaal he, ik mag toch wel vragen of je er uberhaupt nog een verder doel mee had?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 17:40
Changshan
Changshan is offline
... maar op zich is het wel een mooie/lieve brief.
Oud 26-06-2005, 22:50
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 26-06-2005 @ 03:05 :
Ik ben blij dat ze speciaal een nieuwe nick maakt om hier te reageren

Je bent het middelpunt van mijn wereld, dat weet je toch. Groetjes aan Jolien!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Tegendraads schreef op 26-06-2005 @ 23:50 :
Je bent het middelpunt van mijn wereld, dat weet je toch. Groetjes aan Jolien!
Ja zal ik doen. We noemen je nu trouwens Sophie thuis

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 01:20.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:12
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-06-2005 @ 01:10 :
Ja zal ik doen. We noemen je nu trouwens Sophie thuis

Wees maar blij dat ik 'Dubbelfris, de ware toedracht' niet heb gepost hier, dan zijn zelfs je spelfouten niet meer schattig. Ach, waar maak ik me nog druk om, veel plezier ermee.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Tegendraads schreef op 27-06-2005 @ 15:12 :
Wees maar blij dat ik 'Dubbelfris, de ware toedracht' niet heb gepost hier, dan zijn zelfs je spelfouten niet meer schattig. Ach, waar maak ik me nog druk om, veel plezier ermee.
Alles wat je zou kunnen neerzetten weet iedereen al. Ik neukte je te weinig en te beroerd. Ik ben de hele dag stoned, doe hele dagen niets. Verwaarloos contacten, ben arrogant, verveeld, en heb de energie van een pinda.
Mij maak je niet bang met je dagboekpraat hoor lieveling !
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:39
Grimmetje
Grimmetje is offline
zelfkennis de gekste
Oud 27-06-2005, 16:20
Changshan
Changshan is offline
Wat je toch tegenkomt op fora.
Oud 27-06-2005, 16:27
Anki
Anki is offline
Citaat:
Simoen schreef op 25-06-2005 @ 22:33 :

Alsof een briefje voor iemand van literair hoogstandje moet zijn..!
Ik heb véél liever zo'n briefje, dan zware literatuur wat allemaal op boeken lijkt. Je kan hierbij zien dat het van hém komt.
Ik weet niet hoeveel boeken jij erbij haalt als je iets schrijft...maar dit is tenminste écht lief..
Oud 27-06-2005, 16:58
Changshan
Changshan is offline
Dat bedoelde ze ook.
Oud 27-06-2005, 17:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Anki schreef op 27-06-2005 @ 17:27 :
Alsof een briefje voor iemand van literair hoogstandje moet zijn..!
Ik heb véél liever zo'n briefje, dan zware literatuur wat allemaal op boeken lijkt. Je kan hierbij zien dat het van hém komt.
Ik weet niet hoeveel boeken jij erbij haalt als je iets schrijft...maar dit is tenminste écht lief..
Ik ben nu heel erg benieuwd wat het volgende is wat je tegen mij gaat zeggen, maar de creativiteit in je reacties jegens mij zal waarschijnlijk ver te zoeken zijn

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:05
Anki
Anki is offline
Citaat:
Simoen schreef op 27-06-2005 @ 19:00 :
Ik ben nu heel erg benieuwd wat het volgende is wat je tegen mij gaat zeggen, maar de creativiteit in je reacties jegens mij zal waarschijnlijk ver te zoeken zijn
t spijt me meis!... je reageert er alleen zo lekker op....
Oud 27-06-2005, 17:16
Curunir
Curunir is offline
Ik heb geen fuckin' clue waar het allemaal over gaat, maar je ruzie irl verplaatsen naar een forum roeleert de pan uit
Reageren

Regels voor berichten