Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2001, 17:04
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb nu dus WinXP Pro.
En ik heb nu wat vragen erover.
1) Ik had op het begin Win95. Toen ik Win98 kreeg heb ik alles zo ingesteld dat het weer precies op Win95 leek. En nu dou ik dat dus weer (call me stopid). Ik heb dus de taakbalken en de mapoties enzo allemaal weer zo ingesteld als eerst. Alleen is elke keer als ik een nieuwe map open die weer helemaal Full-Screen en moet ik op Verkleinen kliken en dat vin ik vervelend. Kan je ergens instellen dat ie niet automatisch Full-Sreen word?

2) Ik heb alleen WinXP erop staan en ALLES lijkt het te doen zonder dat ik daarvoor Software heb geinstaleerd. (Ik bedoel dus dat m'n Videokaart/geluidskaart en ChelloInternet het doet)IS DIT RAAR? Moet ik toch alle bijgeleverde software van alle hardware instaleren?

Ik hoop dat er gereageerd word, want ik wil graag antwoord op m'n vragen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2001, 17:16
Marc S
Marc S is offline
Wees blij dat alles werkt

*it's a miracle*
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:47
Bishop Six
Bishop Six is offline
Dat alles (de hardware) gewoon werkt klopt dat hoort zo en dat alles in fullscreen is weet ik niet waardoor dat komt dat heb ik namelijk niet...
Oud 29-11-2001, 17:50
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Wees blij dat alles werkt

*it's a miracle*

Als bij mij opeens alles zou werken dan zou ik ut ook niet helemaal vertrouwen... Het is gewoon duidelijk een val...
Oud 29-11-2001, 18:47
Verwijderd
1: geen idee; bij mij opent de verkenner automagisch maximaal.. heb je 'm wel 's maximaal afgesloten? -- misschien onthoudt 'ie het laatste 'formaat'?

2: xp heeft ontzettend veel native drivers aan boord; dus dat je kaarten het doen zonder dat je wat geinstalleerd hebt is helemaal normaal..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:54
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
1: geen idee; bij mij opent de verkenner automagisch maximaal.. heb je 'm wel 's maximaal afgesloten? -- misschien onthoudt 'ie het laatste 'formaat'?
Bij mij ook maximaal, maar da wil ik dus niet .
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 19:00
Verwijderd
'T zal wel een hele stomme opmerking zijn hoor, maar waarom wen je gewoon niet aan de "normale" XP? Ik moest een jaartje of 2,5 terug overstappen van '95 naar '98, en ja dat is eerst ff wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent (en neem maar van mij aan, dat duurt echt niet lang als je een beetje regelmatig achter je comp zit) dan is die nieuwe gebruikers interface echt veeeeel beter.

Just get used to it!!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 19:05
Rhinus
Rhinus is offline
M'n ouders snappen da nie
Daarom dus .
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 20:08
Rhinus
Rhinus is offline
Probleem 1? Wie o wie weet het?