Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, je bent nu ook al strafbaar, want je hoeft niet per se meerderjarig te zijn om strafbare feiten te plegen. Iemand van zestien die het met een twaalfjarige doet is net zo strafbaar als iemand van dertig. Het enige verschil zijn de straffen, maar de vervolging is altijd mogelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens pedofilie is niet een apart strafbaar feit. Seks hebben met iemand onder de zestien is altijd strafbaar, alleen onder de twaalf is er geen klacht van de ouders of het meisje meer nodig. Maar je begrijpt dat voor veertien- en vijftienjarigen er behoorlijk soepel mee wordt omgegaan. De tijden veranderen ook. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Me vriend is binnenkort 21, en zit 4 jaar verschil tussen ons. Toen ik net 16 was had ik ook met iemand van net een half jaar 20 (3 en een half jaar verschil tussen ons) Maar maak je geen zorgen, in Nederland is veel toegestaan. Zolang zij het wil mogen jullie alles uitspoken... maar zolang ze zegt dat ze iets niet wil dan moet je ook echt kappen (maar dat is algemeen zo, niet alleen bij jongere ![]() Als haar ouders toch ineens beslissen je aan te klagen (ziek genoeg, het gebeurt) kan ze zelf vertellen dat ze het wel wou, en jij haar niet toe dwong. Dus niks om je zorgen om te maken
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Meerderjarige op de havo pieterjongsma | 1 | 20-11-2016 22:45 | |
Seksualiteit |
Pijpen en aftrekken eng? Flowerless | 134 | 02-03-2006 21:24 | |
Werk, Geld & Recht |
studenten: wat is de bijdrage van je ouders? Chloe Siere | 61 | 06-12-2003 12:49 | |
Vrije tijd |
forumbazen: fuck ya'll br4m | 27 | 19-08-2003 18:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
meerderjarigheid naar 16 jaar supersoaker3 | 81 | 20-07-2003 13:24 | |
Algemene schoolzaken |
Meerderjarig en dan bijverdienen Captain | 7 | 16-08-2002 23:04 |